LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pepetickets.nl en pepetickets.com

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door GJvdZ »

VioletPrue schreef: Waarschijnlijk niet goed gekeken en bij de eerste de beste link bovenaan Google besteld.
Dat zijn de advertenties (is ook aangegeven) bij Google. Op de site van de artiest in kwestie staat altijd de link naar de officieele verkoper. Google geeft alleen maar aan wie het meest betaald (kort door de bocht, maar kennelijk snappen veel mensen het verschil niet tussen reclame en zoekresultaten).

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door VioletPrue »

GJvdZ schreef:
VioletPrue schreef: Waarschijnlijk niet goed gekeken en bij de eerste de beste link bovenaan Google besteld.
Dat zijn de advertenties (is ook aangegeven) bij Google. Op de site van de artiest in kwestie staat altijd de link naar de officieele verkoper. Google geeft alleen maar aan wie het meest betaald (kort door de bocht, maar kennelijk snappen veel mensen het verschil niet tussen reclame en zoekresultaten).
Nee, klopt helemaal. Ik ga dan ook altijd éérst naar de site van de artiest waar ik een kaartje voor wil kopen. 9 van de 10 keer staat daar een link naar het officiële verkooppunt. En anders check ik ticketservice.nl .Ook boefjes, begrijp me niet verkeerd, maar wel officiële boefjes.

deRidderPost
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mar 2011 20:11

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door deRidderPost »

Klopt niet helemaal, want ik heb mijn kaarten voor Petticoat, direct in de 1e week dat bekend werd dat de musical er zou komen, besteld via een link op de officiële site van de musical en kwam uit bij :twisted: PePe :twisted: . Deze link is vrijwel direct door de beheerder vd site verwijderd maar dat was voor mij al te laat. Ik was meer dan € 100,- duurder uit.

Rick17
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2011 13:44

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Rick17 »

Rick17 schreef:Ook ik ben genept door deze gasten! En kreeg de melding dat ze de kaarten niet geleverd kregen van de leverancier. Telefonisch contact gehad en ook daar meldde ze mij dat ze de kaarten niet konden leveren, maar dat ze het geld z.s.m. overmaken.

'Het staat volgde week op uw rekening meneer'. Laten we dat maar hopen dan. Al geloof ik er niks van!

Zijn er mensen die überhaupt hun geld terug hebben gehad? :?


Ik heb gister mijn geld (gelukkig) terug gehad van Pepe Tickets. Zoals ze vrijdag telefonisch vertelde.
Het kan dus ook goed gaan! :) :P

ashleyd
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2011 16:34

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door ashleyd »

Ook wij zij belazerd door PEPE TICKETS.
Als verrassing had ik voor mijn vader en moeder had ik bij Pepe tickets 2 kaartjes besteld voor Treintje Ooserhuis voor aanstaande donderdag. Alleen we hebben kaartjes nog steeds niet binnen. En wel alles al betaald. We alle nummers geprobeerd te bellen en te mailen. Maar ze laten je zomaar 15 minuten in de wacht staan. En krijg je verder geen gehoor. We zijn nu bezig het geld terug te krijgen. Maar kunnen ze die website niet afsluiten. Zodat het niemand meer gebeuren.

deRidderPost
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mar 2011 20:11

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door deRidderPost »

ONTZETTEND VEEL SUCCES!!! Ik dat het je lukt om je geld terug te krijgen!
Van mij mag die site per direct uit de lucht! Punt is alleen dat ze op hun site gewoon vermelden dat ze wederverkopers zijn. En daarmee hebben ze meteen ondervangen dat ze kunnen worden beschuldigd van oplichting. Ze hebben zich volledig ingedekt, er lijkt geen speld tussen te krijgen.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door VioletPrue »

^^ Sorry, maar het ís ook geen oplichting.
Het staat op de site, ze zeggen niet dat ze een officieel verkooppunt zijn en met logisch Googlen is het officiële verkooppunt wél te vinden.
Dat jullie je genept voelen snap ik, mar Pepe liegt niet.
Het is een kwestie van goed kijken/lezen en logisch nadenken.
Het is zuur, maar ze doen niets illegaals.

Rick17
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2011 13:44

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Rick17 »

ashleyd schreef:Ook wij zij belazerd door PEPE TICKETS.
Als verrassing had ik voor mijn vader en moeder had ik bij Pepe tickets 2 kaartjes besteld voor Treintje Ooserhuis voor aanstaande donderdag. Alleen we hebben kaartjes nog steeds niet binnen. En wel alles al betaald. We alle nummers geprobeerd te bellen en te mailen. Maar ze laten je zomaar 15 minuten in de wacht staan. En krijg je verder geen gehoor. We zijn nu bezig het geld terug te krijgen. Maar kunnen ze die website niet afsluiten. Zodat het niemand meer gebeuren.

Ik heb mijn geld wel gewoon terug gehad. Had precies hetzelfde. Was ook moeilijk om die gasten aan de lijn te krijgen, maar uiteindelijk wel gelukt. Vrijdag gebeld en ze zeiden dat ze het geld vandaag weer over gingen maken. Maandag stond het geld netjes weer op mijn rekening.

gng01
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2011 17:38

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door gng01 »

Ook ik heb kaarten via dit bedrijf gekocht. Dat je daarvoor meer moet betalen is mijn eigen schuld. Echter na twee keer de verkeerde kaarten opsturen, rang 2 ipv rang 1, wordt het toch vervelend. Tijdens telefonisch contact krijg ik te horen dat ik akkoord was gegaan met kaarten van rang 2, na de eerste keer de verkeerde kaarten te hebben gehad. De medewerkster verklaarde ook nog glashard dat ze erbij zat toen ik daarmee akkoord ging. Vervolgens werd de verbinding verbroken, overigens de derde keer. Nog een keer bellen leverde niets op, kan 10 euro per kaart retour krijgen. Natuurlijk ga ik daar niet mee akkoord en heb dan ook mijn rechtsbijstand ingeschakeld.
Nogmaals kies ik zelf voor het teveel betalen maar de werkwijze van dit bedrijf is schandalig. Hoeveel mensen geven het op en gaan dan toch maar akkoord met een veel mindere plaats?

paulinert
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2011 11:23

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door paulinert »

Met een zeer gaar griep hoofd probeerde ik Pinkpop kaartjes te bestellen en werd ook misleid door de eerste Google link. Pas bij het bevestigingsmailtje drong het tot mij door dat het geen officieel verkooppunt was, dus ik wilde van de kaartjes af. Helaas werd ik zaterdag in de wacht gezet terwijl ik later op de website zag dat er dan helemaal geen klantenservice is! Ik was pissig, had slechte hoop en de reacties of fora beloofden niet veel goeds.

Maar het is helemaal goed gekomen! Ik heb ze woensdag gebeld en de volgende dag stond alles netjes teruggestort op mn rekening. Ik heb aangegeven dat ik recht heb om online aankopen binnen 7 dagen te annuleren en had zaterdag meteen een mailtje gestuurd dat ik van de kaartjes af wilde (vroeg de telefoniste ook naar). Ze was erg aardig aan de telefoon. Ik ben niet blij dat ze bestaan, maar tevreden over de service.

Sirod2011
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 apr 2011 12:30

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Sirod2011 »

Gisteren heb een een heleboel van deze reacties gelezen en je wordt er natuurlijk niet blij van !
Zelf heb ik dinsdag tickets bij PePe gekocht voor Pinkpop en pas later zag ik alle negatieve berichtgeving. Maar -
mijn verhaal is voor het grootste deel positief : Pinkpop 3 dagen is uitverkocht dus ben ik op zoek gegaan naar kaarten - en ik heb echt wel moeten zoeken, want via de officiele weg (pinkpop-site) kom je niet bij PePe terecht. Bij PePe waren de kaarten nog wel - duurder , dat zeker - maar ik moet zeggen staat ook allemaal heel duidelijk op de site !!
Nadat ik twee kaartjes besteld en betaald had ontving ik binnen 1 minuut een opdrachtbevestiging. Per toeval las ik op het net al die negatieve reacties en dan ga je toch zweten !!!! Gisteren ontving ik een mail van UPS waarin de levering van de tickets werd aangekondigd en vanochtend had ik ze in huis !!
Vervelend voor alle gedupeerden - maar behalve de extra prijs (wat ik wel begrijpelijk vind) ben ik super tevreden !

jojogirl21
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2010 20:53

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door jojogirl21 »

MENSEN, Koop jullie kaarten toch gewoon via de officiele verkooppunten! Het is al jaren en jaren bekend dat deze sites (pepetickets, rang1tickets etc) tickets via belachelijke prijzen verkopen, en zolang iedereen dit maar blijft betalen, zullen ze er ook nooit mee ophouden! Uiteindelijk doet iedereen dit toch echt zelf?! Even nadenken voordat je koopt!

cristoffel
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2011 15:22

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door cristoffel »

Hallo ook ik ben gedupeerd door pepetickets heb vandaag de kaarten gekregen valse kaarten en een naam gebruikt die niet bestaat,
€ 170,50 kwijt aan deze oplichtersbende ga vandaag aangifte doen bij de
politie,mensen let op , je ziet wat er gebeurdt zei maken zich rijk over onze rug.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door VioletPrue »

cristoffel schreef:Hallo ook ik ben gedupeerd door pepetickets heb vandaag de kaarten gekregen valse kaarten en een naam gebruikt die niet bestaat,
€ 170,50 kwijt aan deze oplichtersbende ga vandaag aangifte doen bij de
politie,mensen let op , je ziet wat er gebeurdt zei maken zich rijk over onze rug.
1. Hoe weet u dat de kaarten vals zijn?
2. Hoe weet u dat de gebruikte naam 'niet bestaat'?
Pepe tickets verkoopt tickets dóór, dus kan het heel goed zijn dat er een andere naam op de tickets staat.
Weet u überhaupt wel hoe dit bedrijf (waar u voor € 170,- kaartjes hebt besteld) werkt?!?

Leliebel
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2011 09:14

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Leliebel »

Ik ben er ook ingetrapt helaas. Inderdaad ook het dubbele ticketgeld voor de kaarten betaald van Herman van Veen 130 euro voor twee kaartjes i.p.v. 60 euro. En zelfs niet onvangen op de dag van de voorstelling tot mijn grote ergenis!
Ik heb PEPE tickets gemaild, dat ik het geld terug wil hebben of anders kaarten voor een andere voorstelling wil ontvangen. Straks om 10 uur ook even bellen. Hopelijk levert het wat op!

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door manondoris »

mijn vriendinnen hebben 6 kaarten besteld bij pepe tickets, 606 euro betaald om zaterdag avond naar de toppers te gaan! de kaarten zijn nog niet binnen ivm met problemen rond deze tickets,morgen krijgen zij uitsluitsel hier over.mocht het niet lukken om de tickets te leveren is hun toegezegt dat het geld teruggestort word. wat denken jullie hier van?

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door manondoris »

manondoris schreef:mijn vriendinnen hebben 6 kaarten besteld bij pepe tickets, 606 euro betaald om zaterdag avond naar de toppers te gaan! de kaarten zijn nog niet binnen ivm met problemen rond deze tickets,morgen krijgen zij uitsluitsel hier over.mocht het niet lukken om de tickets te leveren is hun toegezegt dat het geld teruggestort word. wat denken jullie hier van?
vandaag heeft een van mijn vriendinnen wel 30x geprobeert contact te krijgen met pepe, maar ze nemen gewoon niet op of je krijgt ingesprek. ze worden nu wel heel zenuwachtig! :twisted:

tonjo
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 feb 2011 08:19

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door tonjo »

goedemorgen
ik ben vanochtend langs geweest
had besteld 4 kaarten toppers voor 28-05 en betaald al op 16-12-2010
kreeg een mail dat ik voor 25-05 zou horen over de tickets
ik hoorde niks en ben langs geweest want telefoon namen ze niet op .eerst konden ze niks vinden en moest mijn ordernummer zeggen .
na enigetijd kwamen er 2 dames naar beneden met tickets voor de eerste ring terwijl ik voor het veld hebt betaald .
het waren 4 kaarten voor de 29-05 ,ik denk bij elkaar geraapt .
en kon deze kaarten krijgen met 20,- korting per kaart .
ik heb dit niet gedaan ,ze zouden binnen 4 weken het geld terug storten .
maar als ik hier kijk ben ik niet de enige die problemen heeft met deze firma.
maar nu mooi het concert moet missen .
dit is gewoon een waardeloze firma en zou moeten stoppen met verkoop van tickets.
wat kunnen wij hier aan doen
gr een zee boze klant

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door manondoris »

nou.mijn vriendin heeft ook vandaag contact gehad met pepe.ze konden kaarten krijgen voor zondag,terwijl voor de zaterdag besteld en betaald is a 606 euro.zondag kunnen ze niet ,dus zouden ze het geld terug krijgen en wel binnen 1 werkweek. zie het nog niet zo snel gebeuren maar ik hoop het voor ze!mijn vriendin was heel boos ,want de meeste hebben in dec/jan besteld en betaald , tel uit je winst pepe ! ook al betalen ze het gestorte bedrag terug,hebben ze toch leuk wat rente gevangen! :evil:

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door manondoris »

nou! ze hebben in iedergeval wel hun geld terug gekregen,inderdaad binnen 1 week terug gestord.das dan nog iets positiefs :wink:

Gesloten