LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pepetickets.nl en pepetickets.com

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
sjongejonge26
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2010 21:49

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door sjongejonge26 »

Pff heb ook kaartjes besteld via pepe. Ik hoorde de dag erna dat er veel goedkopere kaartjes waren voor dit concert en ben toen gaan lezen op internet. Alleen maar slechte verhalen!Heb ze meteen gemaild (ook al staat in de voorwaarden dat het niet kan) om het te annuleren. Dus even wachten op reactie en bel ze morgen ook even. Ik heb de betaling via overboeking, en heb het geld nog niet overgeboekt en durf/wil het ook niet meer na deze verhalen, hoe zit dat dan?
En als ik niet kan annuleren ben ik bang dat ik valse kaartjes krijg. Want wil zo graag naar dat concert!En ze komen niet zo vaak naar Nederland (Ladysmith Black Mambazo)


Groetjes

Roos87
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2010 14:22

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Roos87 »

Hoi allemaal

Ik krijg het ook een beetje warm na het lezen van deze reacties. Ik heb gister via pepetickets kaartjes besteld voor Youp van t hek voor 120 euro. Ik wist al wel dat ze duurder waren dan normaal, maar nu ben ik bang dat ik direct ongeldige kaarten krijg en er geen manier is om daar achter te komen behalve als je dus op de dag zelf niet binnen komt :?

Bij etickets lijkt me de kans groot dat deze nep zijn, maar als je gewoon normale kaarten binnenkrijgt dan staat de datum er toch op en zie je welke plaatsen je hebt. Ik neem aan dat deze kaarten niet nep zijn, maar dat je wel een andere rang toegestuurd krijgt .. Iemand hier ervaring mee ? Ik hoop dat ik normale kaarten toegestuurd krijg

discoman
Berichten: 35
Lid geworden op: 02 mei 2010 13:57

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door discoman »

Hoi Roos,

De tickets zijn niet ongeldig, ze zijn alleen maar duurder.
Dat mensen zich nog steeds bang laten maken met ongeldige tickets. Dat gebeurt je als je via een sjacheraartje koopt via Marktplaats ofzo.

Veel plezier bij Youp :wink:

Roos87
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2010 14:22

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door Roos87 »

@ Discoman:

Ik had gelezen dat sommige mensen geen toegang krijgen tot het evenement waarvoor ze kaartjes hebben besteld via organisaties zoals pepe tickets..

"Als bezoeker betaal je via deze websites – vaak onbewust – veel meer voor een toegangskaart dan de oorspronkelijke prijs. Soms anderhalf tot drie keer meer dan de artiest of organisator van een evenement vraagt. Ook blijkt dat niet alle kaarten gegarandeerd toegang geven tot het evenement."

Ik zie ook nu pas! dat je via de sites van de theaters zelf makkelijk kaarten kunt kopen voor 60 euro (2 kaarten) Owwww wat dom!

discoman
Berichten: 35
Lid geworden op: 02 mei 2010 13:57

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door discoman »

@Roos87

Ja, dat is natuurlijk een kwestie van goed kijken :)
Maar deze ticketbureaus hebben gewoon geldig kaarten hoor. Je leest over hun geen verhalen van ongeldige kaarten, alleen dat ze duurder zijn. Als ze ongeldige kaarten zouden verkopen, dan stonden de topics hier wel vol mee!

trikson
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 jul 2010 14:08

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door trikson »

Ik heb onlangs 4 kaartjes gekocht via Pepe Tickets. Kostprijs 49 euro, op de website voor 79 euro. Wordt op hun site keurig vermeld dat ze deze kaarten duurder verkopen. In de algemene voorwaarden is vermeld dat als je onverhoopt geen toegang krijgt tot de venue, Pepe Tickets jouw kosten + 20% vergoedt. Financieel dus geen risico.

Volgens de letter der wet mag Pepe Tickets deze kaarten volgens mij niet voor bijna het dubbele verkopen, maar mij maakte dat dus niet uit. Ik ben gisteren naar het uitverkochte concert geweest en de kaarten waren gewoon geldig en origineel... geen enkel probleem.

Het enige vreemde is dat Pepe Tickets de naam van de originele aankoper heeft afgeplakt... dat hoeft volgens mij niet en ziet er dus raar uit. Maar niets te klagen over deze organisatie die mensen een mogelijkheid biedt om alsnog kaarten te krijgen voor een uitverkocht evenement.

Als je niet meer wilt betalen, hoef je geen zaken met ze te doen... en ga je lekker niet heen.

jooboo
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 aug 2010 18:55

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door jooboo »

Hoi lotgenoten
Het wordt tijd dat deze criminele organisatie eens op een stevige mannier wordt aangepakt, want na mijn idee maken zij misbruik van de goede naam van betrouwbare organisaties om zich zelf te bevoordelen
Via de site van het Beatrix Theater bestelde ik 4 kaartje voor een theater voorstelling kosten €80,- per kaartje. Toen ik de kaartjes in de bus kreeg stond daarop de prijs van €55,- toen ik verder keek zag ik dat ik de kaartjes had gekregen via PEPE tickets.
Mijn eerste reactie was dit kan toch niet waar zijn, ik heb ze toch besteld via de site van het Beatrix Theater. Het kan volgens mij niet anders zijn dat PEPE op de één of andere mannier een link heeft aangebracht in de site van het Beatrix Theater waar ik nu de dupe van ben geworden, kosten €100.
Hopelijk kunt wat met mijn reactie en al die andere reacties die u reeds heeft gehad

mcat
Berichten: 34
Lid geworden op: 08 jan 2007 20:25

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door mcat »

Als je via google zoekt naar Beatrixtheater krijg je als eerste de webpagina van pepetickets. In eerste instantie denk je omdat je het Beatrixtheater-programma te zien krijgt dat je op de orginele website zit, maar als je goed kijkt dan zie je bovenaan pepetickets staan. Kwestie van goed lezen/kijken voor je kaarten besteld.
Kaarten voor Beatrixtheater bestel je via See tickets of aan de kassa.

discoman
Berichten: 35
Lid geworden op: 02 mei 2010 13:57

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door discoman »

op de één of andere mannier een link heeft aangebracht in de site van het Beatrix Theater
Dit geloof je toch zelf niet? Zij weten gewoon beter dan het Beatrix Theater hoe ze hoger in Google moeten komen. Misschien moet je beter kijken waar je in Google op klikt en niet meteen onnodige beschuldigen het web op gooien.

fridawijnbergen
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2010 18:17

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door fridawijnbergen »

Ik heb voor mijn zoon 2 tickets voor advenged sevenfold in de melkweg besteld via pepe tickets (dubbel prijs van normaal) Op maandag (na de bestelling) kwam er een man van ups aan deur. Hij gaf aan dat er op vrijdag ervoor een pakjes was bezorgd van pepe tickets, maar er was niet voor getekend. `nee klopt niets ontvangen dus. Vervolgens gebeld met pepe tickets 020 nummer wordt niet opgenomen, alleen op het via de site genoemde 06 nummer. Vervolgens de kaartjes per mail ontvangen. Ik heb inmiddels van de melkweg begrepen dat je bij pepe dus je kaartjes niet moet bestellen. De voorstelling moet nog plaatsvinden, maar ik heb inmiddels wel begrepen dat het maar afwachten is of de jongens toegang krijgen. Wel van 3 personen bij pepe tickets bevestigd gekregen via telefoon dat de kaartjes, geleverd via mail, geldig zijn. Ook verschillende mails verzonden naar pepe tickets, hierop geen enkele reactie gehad. Ik ben zeer ben zeer benieuwd hoe dit afloopt. Advies: geen kaartjes kopen via pepe tickets

kim z
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2010 21:10

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door kim z »

kun iemand mij vertellen of je nou wel of niet binnen komt met die kaartjes van pepe tickets. ik ben er namelijk ook ingetrapt. dat ik er te veel voor betaald heb vind ik nog niet het ergste maar als ik niet binnen kom wel. kan iemand me vertellen of ze nou wel of niet geldig zijn?

discoman
Berichten: 35
Lid geworden op: 02 mei 2010 13:57

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door discoman »

Je komt altijd binnen met deze kaarten. Ze zijn alleen maar duurder, heeft dus totaal niets met oplichting te maken. Als dat zo zou zijn dan zou het internet wel vol staan hierover.

Dus ga lekker genieten van jouw concert en check in het vervolg meerdere sites om de beste prijs te betalen.

yvonnetamara
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2010 10:32

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door yvonnetamara »

Helaas is het niet waar dat je met deze, veel te dure,
tickets altijd binnen komt. Gisteren nog weer een theater
aan de lijn gehad, waar ook mensen pepekaartjes hadden.
Ze hadden waanzinnig veel betaald, maar het waren valse
kaartjes. Kijk op de website: http://www.weetwaarjekoopt.nl
voor betrouwbare informatie!

kar1n
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2010 20:44

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door kar1n »

Deze week via de officiele site van Ahoy tickets besteld voor de Night of the Proms. Niet gezien dat ik op Pepe tickets zat. 2 kaarten besteld voor dubbele prijs, maar dat beslis je zelf op dat moment. Maar dat je dan gewoon de kaarten helemaal niet krijgt terwijl ze beloven dat ze aangetekend verstuurd worden. Dus wij moesten ter plekke nog een keer kaartjes moet kopen omdat ze ook niet bij de kassa lagen, dat vind ik echt wel crimineel. Ik heb geprobeert te bellen, maar de lijn gaat steeds in gesprek. Ik heb aangifte gedaan bij de politie want ik vind dit pure diefstal. Ongelofelijk dat dit kan in Nederland.

sandy
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 nov 2010 17:43

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door sandy »

@ discoman

Het kan niet anders, dan dat jij iemand van Pepe Tickets zelf bent. Niemand anders is positief over dit bedrijf, alleen jij.Dus deze reacties worden wel beantwoord, itt mailtjes van verontruste kopers!!!
Ik zelf wacht ook nog steeds op kaartjes van John Legend in HMH. Verwacht ze al niet meer, maar mijn geld wel. Anders ga ik aangifte doen, advocaat in de arm nemen en ik wil dat de site van Pepe Tickets uit de lucht wordt gehaald.
Dit kan toch gewoon niet!!!

discoman
Berichten: 35
Lid geworden op: 02 mei 2010 13:57

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door discoman »

@Sandy
Je oordeelt over mij net zo snel als over het wel of niet krijgen van je tickets...

sandy
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 nov 2010 17:43

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door sandy »

@discoman

Zegt volgens mij genoeg! Zoveel klachten en jullie gaan gewoon door!

LauraLigtenberg
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2010 20:05

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door LauraLigtenberg »

Ik heb ook 5 kaarten besteld via Pepe tickets. Ik las helaas 1,5 week later pas jullie reacties had de kaarten anders nooit via pepe tickets besteld. Helaas kan de bank mijn geld niet terugboeken. Ik heb pepe tickets gemaild en gebeld maar kan het bedrijf niet bereiken. Ben naar de politie gegaan gevraagd of zij wat konden betekenen maar zolang het nog geen week voor het concert is en ik niks heb ontvangen of mijn kaarten ongeldig zijn kunnen ze pas wat voor mij doen. Anders kunnen ze het helaas niet meldden als oplichting.

Ik hoop dat ik mijn kaartjes snel ontvang en dat ze geldig zijn. Maar bestellen bij pepe tickets doe ik nooit meer!

PITAMAAT
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2010 14:36

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door PITAMAAT »

HELP! ik heb tickets gekocht voor gorillaz 25 november OVERMORGEN dus!!!
ik heb ze nog steeds niet toegestuurd gekregen en ik ben echt ten einde raad, ik zou graag nog naar het concert gaan maar die kans word nu steeds kleiner...
Ik ben van plan straks naar de politie te gaan maar ik weet niet of zij zich daarmee willen bezighouden ik kom namelijk uit belgie.
Ik weet echt niet wat doen, ben al lang alle postkantoren langsgeweest zij hebben ook niets ontvangen, naast het feit dat ik misschien 130 euro kwijt ben zal ik het concert van mijn dromen ook niet zien.
wat nu??

krisjuh
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2010 17:25

Re: pepetickets.nl en pepetickets.com

Ongelezen bericht door krisjuh »

Ik ben er ook achter dat het oplichters zijn bij Pepetickets. Ik heb 2,5 maand geleden al kaartjes besteld voor 190 euro (!), maar nog steeds niks ontvangen. Ik heb ze al 2 keer gemaild, geen reactie. Het 020 nummer geeft steeds een in-gesprek-toon, en op het 06-nummer krijg ik ook geen gehoor. Heel erg jammer, zowel van het geld als van het leuke concert dat ik nu moet missen.

Gesloten