LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SpeedLinq actie kortin

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Rolandroland

SpeedLinq actie kortin

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Geachte mensen,

Wanneer u SpeedLinq neemt en in aanmerking wilt komen voor de korting moet u wel de actie voucher op sturen, zo niet dan loopt u de korting mis. In plaats van gelijk de korting te krijgen moet u iets doen! Niet erg klantvriendelijk. Maar wat nu als u het wel heeft opgestuurd maar de korting niet krijgt? Dan moet u bellen naar het 0900 nummer voor 70 cent per minuut waar u gemiddeld soms wel 10 minuten in de wacht staat, weg korting! En verder wanneer u SpeedLinq een brief schrijft verwijzen ze door naar een mail die ze verstuurd zouden hebben, zonder op uw antwoord in te gaan.

Nu heb ik storing aan de nieuwsgroepen. Zij zeggen dat het aan mijn firewall ligt. Dit heb ik er afgehaald incl. de Windows Firewall echter het werkt nog steeds niet! Zij er meer mensen met klachten over SpeedLinq?

Adres van SpeedLinq zonder postzegels kunt u sturen naar:

Speedlinq Antwoordnummer 10988 2501 WB Den Haag

jvs
Berichten: 89
Lid geworden op: 07 okt 2005 18:40

Re: SpeedLinq actie kortin

Ongelezen bericht door jvs »

Ik moet zeggen dat ik speedlinq niet op de hoogste plek heb staan als het gaat om service. Alleen denk ik dat het probleem met die nieuwsgroepen toch bij jou ligt, aangezien anders alle gebruikers er last van zouden moeten hebben. Er staat namelijk 1 server en die wordt door alle gebruikers gebruikt.

Rolandroland

Re: SpeedLinq actie kortin

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Hallo,

Ik heb alle firewalls er afgehaald inclusief de windows firewall maar toch krijg ik hem niet pratende. En de klantenservice technici komen er ook niet uit. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Ik heb alles ingevuld zoals het behoort. news.speedlinq.nl raadde hij mij aan. Maar er moet ook je eigen domein naam tussen in staan volgens mij. Dat heb ik ook gedaan maar dan nog werkt het niet!

machinist
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 nov 2006 09:48

Re: SpeedLinq actie kortin

Ongelezen bericht door machinist »

Ik heb ook een abbo bij die olichters, als je downed via nieuwsgroepen kun je beter eweka erbij nemen voor 7,50 p30 dagen gaat beter sneller en een betere retentie en ondersteuning.
Ben zelf ook aan het uitzoeken om stappen te ondernemen tegen Speedlinq en ja ook over de actiekorting.
PAS OP VOOR SPEEDLINQ

Rolandroland

Re: SpeedLinq actie kortin

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Op antwoordnummer.nl heb ik het adres van SpeedLinq gezet:

Speedlinq Antwoordnummer 10988 2501 WB Den Haag

Tot nu toe is het mij altijd gelukt om mijn gelijk te krijgen door leuke pakketjes te sturen, zij moeten dan de kosten betalen. Ik ben niet zo hier voor maar soms na talloze telefoontjes brieven, faxen gebeurd er niets. Als jij moet betalen komt er gelijk een incassobureau en wordt je afgesloten. Maar jij als positie de concument staat in een benadeelde positie, omdat jij SpeedLinq niet kunt afsluiten :shock:

machinist
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 nov 2006 09:48

Re: SpeedLinq actie kortin

Ongelezen bericht door machinist »

Toppie ga het morgen meteen proberen

arno001
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 nov 2006 10:38

Re: SpeedLinq actie kortin

Ongelezen bericht door arno001 »

Oplichters ! Lees verder aub

Betreft: Moeizaam verloop nieuwe abonnee Speedlinq internet.

Vandaag, 21 november helaas weer het verhaal moeten uitleggen dat mijn internet niet werkt. Het geld, zoals eerder vermeld had ik terug laten storten omdat de verbinding telkens niet werkt.
Na 30 minuten werkt ik vandaag op het 0900 nummer geholpen. Aan het eind van het gesprek was ik dus 1 uur en 12 minuten x 70 cent per minuut = 50,40 euro kwijt aan telefoonkosten.

De service vind ik echt waardeloos van Speedling, telkens wordt er gezegd dat het nu in orde komt. Waarom valt er dan bij Speedlinq telkens niets terug te vinden in de computer…. !!!???

Waarom ben ik niet tevreden over Speedlinq:
1) Ik heb nooit mijn gegevens over de welkomstbrief gehad met paswoord gebruikersnaam. Hier moest ik 4 x maal over bellen wat dus na de lange wachttijden 150 euro kostte…. 2 maanden verder eindelijk gelukt maar wel betalen he ?!

2) De verbinding werkt de ene dag wel en dan weer niet… ga hier maar 15 x over bellen. Nee, je zou terug gebeld worden. Gebeurd gewoon niet. Service, Echt niet !!!

3) Nu was ik het zo zat dat ik het welkomstbedrag van 202,10 euro terug heb laten storten om mijn girorekening. Hierna heeft Speedling contact met mij opgenomen op mijn email adres van Speedlinq…. Joepie. Alleen jammer dat ik deze mail niet kan lezen na 2 maanden voor een wachtwoord gebeld te hebben…

4) Nu helemaal het toppunt na een uur alles WEER UITGELEGD te hebben aan de klantenservice van Speedling werd er doodleuk gezegd dat ik nu ook niet in aanmerking kom voor de welkomstactie. Haha

5) Ik kan in 12 uur weer aangesloten worden. Na alle ellende vind ik dat wel fijn. Schofterig echter dat dit me na al die kosten 25 euro kost.

6) Ik 10 keer heb moeten bellen dat mijn huisnummer verkeerd staat. Ik woon niet op nummer 15 maar op 15 A !!!! Is dat zo moeilijk.

7) Ik te horen kreeg dat mijn vorige klachtenbrief niet bekend was. Ik stuur darrom nog maar eens alles schriftelijk op.

Al deze informatie is nu bekend bij mijn rechtbijstandverzekering en ik zal heel het verloop op het forum plaatsten als nu binnen 2 weken niet alles keurig is opgelost. Ik weer van deze rot zooi af.

Is de klant bij Speedlinq koning, echt niet…

Ze reageren nergens op, niet op brieven, emailen kan niet en als je ze belt behandelen ze je als oud vuil !

Begin niet aan Speedlinq tenzij U graag opgelicht wilt worden of U heeft geld teveel.

Heeft iemand nog advies hoe we deze kosten allemaal kunnen terug vorderen bij Speedlinq ? Ik snap niet dat zulke praktijken nog kunnen in Nederland.

machinist
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 nov 2006 09:48

Re: SpeedLinq actie kortin

Ongelezen bericht door machinist »

Ik heb ongeveer de zelfde problemen, veel gebeld met helpdesk, aangetekende brieven verstuurd enzenz.
Geen reactie ik denk dat ze de tekorten die ze hebben door het geven van snelle verbindingen proberen terug tehalen via de helpdesk en het niet altijd terug geven van actie kortingen.
Ik heb net de verzekering gebeld om te kijken of we alles kunnen regelen via rechstbijstand in tussen kun je ze lekker ziek bellen op nummer0881212233
of pakketjes met bakstenen sturen(gratis) naar antwoord nummer
10988 2501 WB Den Haag.
of
Speedlinq - Afdeling Logistiek Antwoordnummer 53224 3454 ZX De Meern

Het is misschien zielig dat het zo moet, maar de heren/dames van deze
site reageren ook niet, dus sta als consument voor LU....
Ik ben nu bezig met het achterhalen van hun adres in Den Haag.

of
Misschien een keertje met een aantal gedupeerden voor de deur gaan staan met een reporter van de Telegraaf erbij??
.....

arno001
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 nov 2006 10:38

Re: SpeedLinq actie kortin

Ongelezen bericht door arno001 »

Inderdaad helemaal met je eens de Machinist !!!!!

Ik had je verhaal al gelezen en ik had net gebeld op het gewone nummer van Speedlinq ze waren niet bereid om te helpen, dit levert natuurlijk niets op,,,,,

Ik verzoek iedereen die problemen met Speedlinq heeft dit te melden op:

http://www.internetoplichting.nl/cgi-bi ... 626902/0#0

Dit heb ik vandaag ook gedaan en er wordt direct meegedacht hoe we dit kunnen gaan oplossen. Tevens heb ik mijn verhaal bij de Consumentenbond, rechtsbijstand en Trosradar gedaan. Ik pikt dit niet meer , samen met mijn zus zijn wij al meer voor 768 getilt. Geen actiekorting 2 maal en dan nog alle telefoonkosten en frustraties !

johnvisser
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 jan 2007 19:47

Re: SpeedLinq actie kortin

Ongelezen bericht door johnvisser »

problemen met speedlinq
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling

consumentenautoriteit :

voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar
consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek

johnvisser
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 jan 2007 19:47

Re: SpeedLinq actie kortin

Ongelezen bericht door johnvisser »

problemen met speedlinq en dat hebben veel mensen
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling.goedkope internet abonement dat plotseling heel duur is geworden

consumentenautoriteit : nieuw in nederland dit is de OPTA voor de consument

voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar


consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam


deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek

Gesloten