LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
G. de Vries
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 aug 2007 14:05

Tele2

Ongelezen bericht door G. de Vries »

Omdat ik op mijn berichten van 16 en 18 augustus een vervolg beloofd heb meld ik het volgende nog.
Terwijl een en ander nog uitgezocht werd hoe alles kon mislopen en mijn opgevraagde kopie van de nota nog onderweg was werd ik reeds afgesloten wanneer de betaling binnen zou zijn zou het nog zeker 72 uren duren voordat ik weer aangesloten zou worden. nadat mijn betalingsopdracht op 8-8-07 naar de bank was gebracht bleek op 16-8-07 nog niets te zijn afgeschreven alhoewel ze bij de bank hier niets over konden vertellen kreeg ik naderhand bericht dat mijn handtekening na 50 jaar gebruik plotseling een ietse pietsje afweek. Dus met spoedopdracht op 16-8 deze betaling gedaan (mei,juni,juli,) let op kopie was nog niet binnen, door mijn tel. contacten met tele2 wist ik dat de rekening van augustus wel weer automatische van bank zoon was afgegaan. Nu kreeg ik echter hierover een aanmaning. Nadat ik hierover contact kreeg met afdeling Credit Control werd mij verteld dat de nota van mei,juni en juli ook nog openstond. Alhoewel 8 dagen na mijn betaling de telefoon weer werd aangesloten bleek bij afdeling Credit mijn spoedbetaling gedaan op 16-08-07 nog niet te zijn doorgekomen (15 dagen na overmaking). Ik mag nu betalingsbewijzen bij mijn bank gaan halen (telefonisch sturen ze die niet) anders wordt ik weer afgesloten en daarna mag ik deze bewijzen naar afd. creditcontrol gaan faxen. Gelukkig ben ik nog redelijk ter been anders had ik natuurlijk een gigantisch probleem erbij. Klantvriendelijk? Nee. Problemen die bij Tele2 spelen mogen door de klanten opgelost worden. Wordt vervolgd EGELTJE

telenee
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 sep 2007 12:08

Re: Tele2

Ongelezen bericht door telenee »

Tele2 is Chaos!!

tele2 = TeleNee

kirstenchantal
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 sep 2007 16:20

Re: Tele2

Ongelezen bericht door kirstenchantal »

hmmm... ik dacht in eerste instantie dat ik de enige was die rottigheid had met tele2, maar na zoeken op het internet vond ik heel veel verhalen. Ik was er uiteindelijk zo klaar mee, dat ik tele2 heb gebeld en mijn contract opzei, maar dat kon niet volgens hun omdat je er 2 jaar aan vast zit. Mijn weerwoord was: ik betaal voor de diensten die jullie leveren, aangezien jullie je deel van het contract niet nakomen, is dit dus niet rechtsgeldig en wil ik het per direct ontbonden hebben. De meneer die ik aan de tel had begon te lachen en zei dat ik goed op de hoogte was. Maar ik had wel bereikt wat ik wilde, het contract liep nog een maand door zodat ik een andere provider kon vinden, en ik kreeg mjn complete abonnementsgeld terug, over alle betaalde maanden:D
Succes met tele2, maar nooit meer voor mij
groetjes Kirstenchantal

Femke2709
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 sep 2007 18:27

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Femke2709 »

*zucht* dat heb ik dus ook gezegd, maar ze zeiden dat dat toch echt niet kon. Ik kon een klachtenbrief schrijven maar dat zou waarschijnlijk niet veel opschieten. Nu zit ik er nog ruim een jaar aan vast!

Stelletje oplichters daar. Als ze geld moeten hebben weten ze je wel te vinden. Maar als wij hun nodig hebben kunnen ze niks voor je betekenen. Maar ondertussen wel telkens je abonnementsgeld betalen he...
pff
Groetjes,
Femke

kirstenchantal
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 sep 2007 16:20

Re: Tele2

Ongelezen bericht door kirstenchantal »

hmm, dat kreeg ik ook steeds te horen, maar ik heb toen met Rene Daalder gesproken, en die was zo schappelijk om alles te annuleren.
Misschien een optie om naar hem te vragen:D
succes

Femke2709
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 sep 2007 18:27

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Femke2709 »

Ach, ik zal tele2 maar weer hun zin doen. Ik zal morgen even netjes over de grens rijden zodat hun hopelijk mijn probleem op kunnen lossen. Zo niet, dan zijn ze zeker nog niet klaar met mij. Dat zou de zoveelste keer al zijn dat ze mij niet kunnen helpen.

Se040
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2007 15:04

Re: Tele2

Ongelezen bericht door Se040 »

Hallo,

Nu ken ik Radar van de bekende klachten over alles en nog wat. Ik heb momenteel niet al te veel te besteden en elk leuk aanbod kan ik dan wel gebruiken.

Het aanbod van Tele2: Internet +Telefonie +gratis laptop (ACER).

1e belletje: ik bel naar hun gratis nr. en krijg 3 opties. Kies voor de optie van het aanbod. Wordt ineens mijn nummer geblokkeerd. Nog een keer teruggebeld,-schijnbaar was de activatie van de blokkering nog niet doorgevoerd- en ben ik goed geholpen.

2e belletje: Bel nav de informatie die ik kreeg met het 1e belletje nog een keer om te vragen wat meerpijzen waren van laptops behoudens de gratis laptop. De jongeman vertelt me het verhaal en dat is me duidelijk en bedank hem daarvoor. Vraagt ie vervolgens om het aanbod te laten activeren ofwel dat ik het contract aanga (wat tot 30/9/07) actief is. Ik moet het nú maar doen en niet afwachten want de gratis laptops zijn bijna op. Geef ik als antwoord om nog even na te denken waarom hij nóg een keer probeert om me te contracteren.

Hierop geef ik wederom een ontkennend antwoord waarop ie mij óók blokkeert op het nr. waarmee ik nu bel. Kan zodoende geen contact meer opnemen met Tel2 want mijn telefoonnummers zijn 3mnd geblokkeerd. Kan dus ook niet het voordeelcontract afsluiten omdat dat tot 30/9 geldt. MAar ik weet beter: Tele2 werd eerder door Radar als zeer slecht beoordeeld en het is er niet beter op geworden. Ben blij dat ik dit 'aantrekkelijke' aanbod zo uit mijn hoofd kan zetten.

Wie heeft hier ervaring mee?

Gesloten