LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
abcdefghijklmnop

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door abcdefghijklmnop »

De goedkoopste pakketten op een rijtje (internet / bellen / TV):

UPC 36,- (6 maanden, daarna 46,-), 25 MB / s. Analote TV 30 zenders
OnsBrabantNet 49,95, 30 MB / s. Analoge TV 39 zenders.
BreedbandHelmond 39,-, 60 MB s. Analoog / Digitaal TV 28 zenders.

Maar als je alleen voor TV kiest:

UPC 17,05 Analoog 30 z.
OnsBrabantNet 9.95 Analoog 39 z.
BreedbandHelmond 7.75 Analoog / Digitaal 28 z.

Ik zou BreedbandHelmond de interessantste optie vinden.

Nog een vraagje over wat ik bij UPC lees:
"UPC biedt een modern glasvezelnetwerk, waarmee optimale beeld- en geluidskwaliteit geboden wordt, zonder storingen van weer of verkeer."
UPC glasvezel?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door Henri42 »

abcdefghijklmnop schreef:De goedkoopste pakketten op een rijtje (internet / bellen / TV):

UPC 36,- (6 maanden, daarna 46,-), 25 MB / s. Analote TV 30 zenders
OnsBrabantNet 49,95, 30 MB / s. Analoge TV 39 zenders.
BreedbandHelmond 39,-, 60 MB s. Analoog / Digitaal TV 28 zenders.

Maar als je alleen voor TV kiest:

UPC 17,05 Analoog 30 z.
OnsBrabantNet 9.95 Analoog 39 z.
BreedbandHelmond 7.75 Analoog / Digitaal 28 z.

Ik zou BreedbandHelmond de interessantste optie vinden.

Nog een vraagje over wat ik bij UPC lees:
"UPC biedt een modern glasvezelnetwerk, waarmee optimale beeld- en geluidskwaliteit geboden wordt, zonder storingen van weer of verkeer."
UPC glasvezel?[/quote]

Ik zou BreedbandHelmond de interessantste optie vinden.
Het woord Helmond is behoorlijk suggestief, verder dab het industrieterrein(partieel) en enkele aansluitende wijken komen ze niet, ook OBN heeft bot gevangen in Helmond en Stiphout.

Inderdaad UPC heeft een glasvezelnetwerk, waarom een vraagteken ?? lees hun website eens door :wink:

abcdefghijklmnop

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door abcdefghijklmnop »

Henri42 schreef:Inderdaad UPC heeft een glasvezelnetwerk, waarom een vraagteken ?? lees hun website eens door :wink:
Daar valt nogal wat te lezen. Maar in Helmond hebben ze dus geen glasvezel.

Hoe het ook zij. Ik woon in een OnsBrabantNet wijk en daar heb ik niks aan BreedbandHelmond. En gezien de prijzen helaas ook niks aan OnsBrabantNet.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door Henri42 »

abcdefghijklmnop schreef:
Henri42 schreef:Inderdaad UPC heeft een glasvezelnetwerk, waarom een vraagteken ?? lees hun website eens door :wink:
Daar valt nogal wat te lezen. Maar in Helmond hebben ze dus geen glasvezel.

Hoe het ook zij. Ik woon in een OnsBrabantNet wijk en daar heb ik niks aan BreedbandHelmond. En gezien de prijzen helaas ook niks aan OnsBrabantNet.
de kabelaar zit ook in Brandevoort :), OBN alsmede BreedbandHelmond pikken de krenten uit de pap en zijn na het 1* half jaar duurder dan de kabelaar.

De :glasvezel: van UPC is gebaseerd op een andere techniek,nogmaals zie hun website :lol:

poppetje1969
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 okt 2008 17:09

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door poppetje1969 »

Nou een kennis van me heeft onsbrabantnet en is ook goedkoper uit,
maar het gekke vindt ik nu dat men weet dat ze Helmond met glasvezel aan willen leggen komt upc opeens met een brief van ja ja in U wijk hebben wij gehoord dat men glasvezel gaat aanleggenAls UPC zo goed en beter is waarom is men dan zooooooooo bang dat ze klanten gaan verliezen zeker als ze massaal brieven gaan sturen.

En Henri komt niet terug op een paar punten,
en glasvezel op een andere techniek?? Upc heb jij die zien graven dan??
Ik niet via de coax kabel is technisch niet mogelijk om terug te uploaden kwa snelheid zullen ze nooit sneller zijn dan Glasvezel zeker niet voor de particulier.

Je moet is beter kijken op de site van breedband en wat de meerwaarde is.

Dat is voor mij de prijs!
de Download
de upload
de tv zender

En als ik het dan een beetje bekijk ben ik dan voordelig uit

@Henri waarom is upc beter is upc sneller leg uit??
@Upc is een flesse trekker wie niet via factuur online betaalt krijgt geen paketkorting dus men is gedwongen om upc de machtigen als men korting wilt is dat hoe het hoort te gaan.

Ik zeg nogal wat over UPC zelf hun reageren hier niet of jij moet derbij werken grote kans natuurlijk :lol:

abcdefghijklmnop

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door abcdefghijklmnop »

Henri42 schreef:De :glasvezel: van UPC is gebaseerd op een andere techniek,nogmaals zie hun website :lol:
Kun je geen link sturen naar de juiste pagina?
poppetje1969 schreef:Nou een kennis van me heeft onsbrabantnet en is ook goedkoper uit,
Welk pakket hebben zij dan en voor welke prijs?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door Henri42 »

poppetje1969 schreef:Nou een kennis van me heeft onsbrabantnet en is ook goedkoper uit,
maar het gekke vindt ik nu dat men weet dat ze Helmond met glasvezel aan willen leggen komt upc opeens met een brief van ja ja in U wijk hebben wij gehoord dat men glasvezel gaat aanleggenAls UPC zo goed en beter is waarom is men dan zooooooooo bang dat ze klanten gaan verliezen zeker als ze massaal brieven gaan sturen.

En Henri komt niet terug op een paar punten,
en glasvezel op een andere techniek?? Upc heb jij die zien graven dan??
Ik niet via de coax kabel is technisch niet mogelijk om terug te uploaden kwa snelheid zullen ze nooit sneller zijn dan Glasvezel zeker niet voor de particulier.

Je moet is beter kijken op de site van breedband en wat de meerwaarde is.

Dat is voor mij de prijs!
de Download
de upload
de tv zender

En als ik het dan een beetje bekijk ben ik dan voordelig uit

@Henri waarom is upc beter is upc sneller leg uit??
@Upc is een flesse trekker wie niet via factuur online betaalt krijgt geen paketkorting dus men is gedwongen om upc de machtigen als men korting wilt is dat hoe het hoort te gaan.

Ik zeg nogal wat over UPC zelf hun reageren hier niet of jij moet derbij werken grote kans natuurlijk :lol:

Puppet weet jij waarom OBN of Glasvezel Helmond beter is ,persoonlijke ervaring??.
Wat is er mis met een automatische incasso?, verkeerde facturen kun je laten storneren.
Waarom zou UPC op een hoop prietpraat moeten reageren.
De Glasvezelboer heeft zich in Stiphout en omgeving niet gemeld
UpC met z,n Fiber Power wel. :oops:

abcdefghijklmnop

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door abcdefghijklmnop »

:lol: Henri42!

Trouwens. Ik reed vandaag Bakel binnen, en daar gaan ze ook glasvezel aanleggen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door Henri42 »

[quote="abcdefghijklmnop"]:lol: Henri42!

Trouwens. Ik reed vandaag Bakel binnen, en daar gaan ze ook glasvezel aanleggen.[/quote]


Toch prima, waar ligt Bakel ? :lol:

abcdefghijklmnop

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door abcdefghijklmnop »

Henri42 schreef:Toch prima, waar ligt Bakel ? :lol:
:shock: :o Boakel. Tussen Brauws en Milles.

Ik dacht dat er misschien wel een verband zou zijn omdat Brouwhuis daar zo dicht bij ligt.

neos
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 sep 2008 10:36

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door neos »

Henri42 schreef:
poppetje1969 schreef:Nou een kennis van me heeft onsbrabantnet en is ook goedkoper uit,
maar het gekke vindt ik nu dat men weet dat ze Helmond met glasvezel aan willen leggen komt upc opeens met een brief van ja ja in U wijk hebben wij gehoord dat men glasvezel gaat aanleggenAls UPC zo goed en beter is waarom is men dan zooooooooo bang dat ze klanten gaan verliezen zeker als ze massaal brieven gaan sturen.

En Henri komt niet terug op een paar punten,
en glasvezel op een andere techniek?? Upc heb jij die zien graven dan??
Ik niet via de coax kabel is technisch niet mogelijk om terug te uploaden kwa snelheid zullen ze nooit sneller zijn dan Glasvezel zeker niet voor de particulier.

Je moet is beter kijken op de site van breedband en wat de meerwaarde is.

Dat is voor mij de prijs!
de Download
de upload
de tv zender

En als ik het dan een beetje bekijk ben ik dan voordelig uit

@Henri waarom is upc beter is upc sneller leg uit??
@Upc is een flesse trekker wie niet via factuur online betaalt krijgt geen paketkorting dus men is gedwongen om upc de machtigen als men korting wilt is dat hoe het hoort te gaan.

Ik zeg nogal wat over UPC zelf hun reageren hier niet of jij moet derbij werken grote kans natuurlijk :lol:

Puppet weet jij waarom OBN of Glasvezel Helmond beter is ,persoonlijke ervaring??.
Wat is er mis met een automatische incasso?, verkeerde facturen kun je laten storneren.
Waarom zou UPC op een hoop prietpraat moeten reageren.
De Glasvezelboer heeft zich in Stiphout en omgeving niet gemeld
UpC met z,n Fiber Power wel. :oops:

Wat is er mis met een automatische incasso?, men krijgt alleen maar pakket korting als men UPC machtigtAlleen dat al is een slechte zaak er zijn altijd mensen bij die nog met de accpetgiro betalen of die het liever in eigen handen houden met online bankieren,maar die vrijheid geeft upc niet.

Tevens al die onzin met je Fiber van UPC UPC is niet fiber zeker niet tot je meter kast ergens tot een wijkcentrale mischien simpel weg ze kunne niet bieden wat een glasvezel leverancier wel aan kan voldoen.
UPC wil zo lang mogelijk over de 20 jarige kabel coax nog geld verdiienen dat over mensen ze rug die het niet beter weten anders waren al zat mensen erbij weg jammer dat er zo weining keus is nu er keus komt stap ik over op breedband Helmond wordt tijd voor wat nieuws!!!

neos
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 sep 2008 10:36

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door neos »

Henri42 schreef:
poppetje1969 schreef:Nou een kennis van me heeft onsbrabantnet en is ook goedkoper uit,
maar het gekke vindt ik nu dat men weet dat ze Helmond met glasvezel aan willen leggen komt upc opeens met een brief van ja ja in U wijk hebben wij gehoord dat men glasvezel gaat aanleggenAls UPC zo goed en beter is waarom is men dan zooooooooo bang dat ze klanten gaan verliezen zeker als ze massaal brieven gaan sturen.

En Henri komt niet terug op een paar punten,
en glasvezel op een andere techniek?? Upc heb jij die zien graven dan??
Ik niet via de coax kabel is technisch niet mogelijk om terug te uploaden kwa snelheid zullen ze nooit sneller zijn dan Glasvezel zeker niet voor de particulier.

Je moet is beter kijken op de site van breedband en wat de meerwaarde is.

Dat is voor mij de prijs!
de Download
de upload
de tv zender

En als ik het dan een beetje bekijk ben ik dan voordelig uit

@Henri waarom is upc beter is upc sneller leg uit??
@Upc is een flesse trekker wie niet via factuur online betaalt krijgt geen paketkorting dus men is gedwongen om upc de machtigen als men korting wilt is dat hoe het hoort te gaan.

Ik zeg nogal wat over UPC zelf hun reageren hier niet of jij moet derbij werken grote kans natuurlijk :lol:

Puppet weet jij waarom OBN of Glasvezel Helmond beter is ,persoonlijke ervaring??.
Wat is er mis met een automatische incasso?, verkeerde facturen kun je laten storneren.
Waarom zou UPC op een hoop prietpraat moeten reageren.
De Glasvezelboer heeft zich in Stiphout en omgeving niet gemeld
UpC met z,n Fiber Power wel. :oops:

Wat is er mis met een automatische incasso?, men krijgt alleen maar pakket korting als men UPC machtigtAlleen dat al is een slechte zaak er zijn altijd mensen bij die nog met de accpetgiro betalen of die het liever in eigen handen houden met online bankieren,maar die vrijheid geeft upc niet.

Tevens al die onzin met je Fiber van UPC UPC is niet fiber zeker niet tot je meter kast ergens tot een wijkcentrale mischien simpel weg ze kunne niet bieden wat een glasvezel leverancier wel aan kan voldoen.
UPC wil zo lang mogelijk over de 20 jarige kabel coax nog geld verdiienen dat over mensen ze rug die het niet beter weten anders waren al zat mensen erbij weg jammer dat er zo weining keus is nu er keus komt stap ik over op breedband Helmond wordt tijd voor wat nieuws!!!



Oeps en UPC heeft al is op zijn donder gehad hoor

UPC
Ook UPC kwam in het verleden in opspraak door misleidende reclame. UPC bood Fiber Power-abonnementen aan, hiermee de suggestie wekkend dat het glasvezel aan consumenten kon aanbieden. Sinds korte tijd is UPC zelf met deze naam gestopt. Voor zakelijke klanten blijft UPC de naam Fiber Power nog steeds gebruiken.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ook voor pariculieren biedt UPC een :Fiber: pakket aan met hogere snellheden :oops:

poppetje1969
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 okt 2008 17:09

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door poppetje1969 »

Hogere niet wel hoog kwa download :lol: de Upload zullen ze nooit halen of ze moeten de laatste stuk coax gaan vervangen dan mischien maar dat zie ik niet gebeuren en reken maar hoe meer internet zich ontwikkeld en hoe meer mensen zich gaan bezig houden met nieuwere techniek dan is Glasvezel de uitkomst.
Maar gezien dat hier toch nogal naar gekeken wordt en gereageerd wordt.
Hebben ze toch allebij zijn reclame he Henri :lol:

Ik ga voor glas,
jij voor de kabel

allebij blij :lol:

Succes groetjess van iemand die graag Glasvezel wil in Brouwhuis

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door Henri42 »

poppetje1969 schreef:Hogere niet wel hoog kwa download :lol: de Upload zullen ze nooit halen of ze moeten de laatste stuk coax gaan vervangen dan mischien maar dat zie ik niet gebeuren en reken maar hoe meer internet zich ontwikkeld en hoe meer mensen zich gaan bezig houden met nieuwere techniek dan is Glasvezel de uitkomst.
Maar gezien dat hier toch nogal naar gekeken wordt en gereageerd wordt.
Hebben ze toch allebij zijn reclame he Henri :lol:

Ik ga voor glas,
jij voor de kabel

allebij blij :lol:

Succes groetjess van iemand die graag Glasvezel wil in Brouwhuis
Toch prachtig Poppetje, wanneer vewacht je de aansluiting gebruiksklaar?,
Zelf weet ik van een aantal Brandenvoorders dat ze OBN weer omruilen voor andere providers vanwege zeer slechte mail services en uitkleding van de T V paketten.
Iedereen zijn eigen keuze succes ermee

poppetje1969
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 okt 2008 17:09

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door poppetje1969 »

Haar fijne uitleg....

dat glasvezel toch veel beter is als de kabel van upc


https://www.breedbandhelmond.nl/index.p ... &Itemid=95

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door Henri42 »

In de wijken Rijpelberg, Brouwhuis en Dierdonk komen vanaf 24 oktober a.s., Breedband Helmond medewerkers bij je aan de deur om je vragen over glasvezel te beantwoorden en je te informeren over ons aanbod. Je kunt je aanmelden voor een gratis aansluiting op ons glasvezelnetwerk en een abonnement afsluiten bij een van onze medewerkers.

Inderdaad kun je je aanmelden voor een gratis aansluiting met de verplichting om een abo af te sluiten,zonder abo geen aansluiting :oops: :lol:

poppetje1969
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 okt 2008 17:09

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door poppetje1969 »

Als jij je tv niet betaalt etc dan heb je ook geen kabel logica he je krijgt ook nergens een gratis auto enz.Niks is meer gratis henri :shock:

beljo
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 jun 2011 20:04

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door beljo »

In Amersfoort wordt glasvezel wel gratis aangelegd tot in de meterkast.

Natuurlijk krijg je folders over de providers die graag hun diensten aanbieden.

abcdefghijklmnop

Re: Glasvezel Helmond/Brouwhuis

Ongelezen bericht door abcdefghijklmnop »

beljo schreef:In Amersfoort wordt glasvezel wel gratis aangelegd tot in de meterkast.

Natuurlijk krijg je folders over de providers die graag hun diensten aanbieden.
:shock: Jij hebt keuze uit meerdere providers? Zitten er goedkope bij? :oops: Hier niet. :(

Gesloten