LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc internet internet verlies

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: upc internet internet verlies

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Winterman schreef:
Teunbosseman schreef: Inderdaad een klein beetje overbodig, maar helemaal afdwalen vindt ik niet.....nu wel :wink:
Ben blij dat ik je je dwaling heb doen inzien :P

En ik de jouwe :wink:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: upc internet internet verlies

Ongelezen bericht door renegade66 »

80 meter van mijn huis staat een nieuwe kast met glasvezel en het laatste stukje is weer gewoon coax met een brakke straatkast van 30jaar oud met een paar gare versterkers erin.
oh, is dat zo? dan mag jij mij vertellen waar dat is.
er is mij helemaal niets bekend van dit soort kasten en ik ken toch echt wel de nieuwste technieken en kasten.

het enige waar glas gebruikt wordt is vanuit de HUB naar de Wijkcentrales. verder nog niet.
dit is wel de toekomst.

reflex1967
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 feb 2007 10:47

Re: upc internet internet verlies

Ongelezen bericht door reflex1967 »

wil hier wel op reageren upc heb ik jaren problemen mee gehad laaste jaar heeft upc alles er aan gedaan om problemen op te lossen door heel veel wijkcentrales te vervangen alles is hier glasvezel geworden en problemen zijn netjes opgelost niet iedereen ken in 1 keer worden geholpen als je berichten volgd op chelloo.com zie je ook dat upc er alles aan doet om te vrede klanten te krijgen dat ze alleen maar inversteren in het glasvezelnetwerk gelukkig mijn woonplaats apeldoorn is na jaren problemen opgelost en klaar voor toekomst

Gesloten