LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Iedere Nederlander heeft het recht om tegen een vonnis in beroep te gaan. Gewoon een bezwaarschrift indienen en aangetekend versturen.
Men behoort eerst de klant te informeren dat een gerechtelijke procedure wordt opgestart. Heeft U geen dagvaarding ontvangen, dan kunt U zich ook niet verdedigen. Het heeft er de schijn van dat het deurwaarders kantoor op eigen initiatief handelt. Zij behoren de bewijzen te overleggen dat de vordering terecht is en dienen aan te tonen dat U regelmatig gesommeerd bent tot betaling over te gaan. In dit geval lijkt het mij dat zij dit niet kunnen. In ieder geval moet U van hun de bewijzen opvragen en bezwaar aantekenen met een redelijk gestelde termijn op antwoord. Ik denk dat het hierna van hun kant erg stil zal worden.

Vr. Gr. Hans.

ghost
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 okt 2004 10:13

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door ghost »

Hebben we nou alweer een nieuwe munt? de EURI? Ben aan deze nog niet gewend!!! :lol: :lol: :lol:

Zit er niet iets als verjaring in de wet waarop je nog mag terug factureren???

Als je bij wanadoo werkt heb je tijd om te internetten en geen tijd om de telefoon te beantwoorden. Leuke baan !!!! Tja service is vaak ver te zoeken.

Blijkbaar hebben ze geen begrip voor mensen die meteen beginnen te schelden omdat ze zich rotschrikken van een rekening. Wellicht moeten ze het bedrag wat kleiner schrijven en in euri uitdrukken :) :) :) Het is toch logisch dat men zo reageert en al helemaal in een tijd waar het economisch slecht gaat met heel veel mensen.

Wat achterlijk om zo laat met zo'n rekening te komen.

Lea

Re: Wanadoo @ home komt na ruim 2 jaar met rekening van €521!!!!

Ongelezen bericht door Lea »

Ongeveer 1/2 jaar geleden een abbo. besteld (was het goedkoopste, BBNET als netwerk). Maanden heb ik moeten wachten elke keer andere verhalen bij de helpdesk (erg onbeleefd: 'dit moet ik van m'n baas zeggen', ' ik kan niets doen' etc.). Er waren problemen bij BBNET. Na bijna drie maanden wilden ze me nog steeds niet uitschrijven (ik had nog steeds geen internet). Daarna kreeg ik plots een brief dat ze me uit hadden geschreven wat ze betreurden.
Daarna een abb. van XS4all besteld (werkt perfect, KPN is netwerkprovider). Na zeker een maand kreeg ik van Wanadoo een brief dat ik geen abb. kon aanschaffen omdat ik al internet had.
Het is echt een rotzooitje daar bij Wanadoo. Leuk dat een medewerker z'n bedrijf verdedigd, dat kan ik waarderen. Maar je moet de feiten niet verdoezelen, het loopt allemaal niet zo lekker daar.

Wanadoo heeft naar mijn idee een expansie tactiek, eerst de klanten binnenhalen (dan heeft de concurrent ze niet) en daarna pas aan de service werken.
Toegegeven, het is goedkoper maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en voor kwaliteit gaan. Voor die paar euro meer heb je veel meer plezier. Over een paar jaar zijn alle capaciteits en organisatieproblemen over (hoop ik) en dan kun je meer op prijs selecteren.
Er zijn een paar echte goed providers zoals XS4all waar de kans het grootst is dat alles goed gaat (maar natuurlijk geen garantie).
groet, Lea

Gesloten