LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kaarten gekocht bij ticket4u, nooit gekregen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
geraldo102
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2017 14:27

Kaarten gekocht bij ticket4u, nooit gekregen

Ongelezen bericht door geraldo102 »

ik heb op 19-11-2016 kaarten besteld voor de zwarte cross juli 2017 bij tickets4u betaald met mijn visakaart.
het was beter ze zo vroeg te kopen daar het meestal gelijk uitverkocht is.
ik was onderweg met mijn vrouw,dus niet goed opgelet dat dit een oplichters site is.(stom)i
men zij dat de tickets ruim een week voor de cross er zouden zijn.
maar 6 dagen voor de cross kreeg ik een mailtje van ticket4u dat er problemen waren met hun computer.(u voelt hem al aankomen).
en dat ze er in de komende dagen alles aan zouden doen om de tickets te versturen.
en daarbij dat we ze voor donderdag één dag voor de cross niet moesten bellen vanwege de drukte.
en ja hoor 15 uur voor de cross begon kreeg ik mijn i tickets via de mail.
helaas was dat ook een valse mail de link in de mail was niet te openen op diverse computers geprobeerd met de juiste systemen.
en dan sta je één dag voor de cross zonder kaarten en 7 maanden terug al besteld en betaald.
ik heb nog wel gebeld en gemaild naar ticket4u maar uiteraard geen contact gehad, wat ik ook niet meer verwachte maar ja je moet toch wat proberen.
dus al met al kan ik hier nog iets mee.?????
gaat om 131.50 euro het waren weekend kaarten 2 stuks
al is het alleen maar om de mensen die hier achter zitten een halt toe te roepen.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 jul 2017 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Kaarten gekocht bij ticket4u, nooit gekregen

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Via VIsa betaald betwist dan de aankoop
https://www.icscards.nl/binaries/conten ... vangen.pdf

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Kaarten gekocht bij ticket4u, nooit gekregen

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Nu is de vraag, wat voor link is het? Een website lijkt me niet. Meestal komen die tickets in een bestand. Als u dat bestand niet kan openen, dan had u daar een programma voor moeten zoeken.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Kaarten gekocht bij ticket4u, nooit gekregen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

De mensen hier achter een halt toeroepen? Hoe vaak is er ondertussen al gewaarschuwd dat je tickets alleen bij de officiële verkooppunten moet kopen? Als iedereen nou gewoon eens stopt met bij de eerste de beste site te boeken sterven deze bedrijven vanzelf wel uit.

Er staat een termijn voor bij Visa, maar wellicht kunt u nog een betwisting opstarten. Ook al ik zeg diep in mijn hart eigen schuld, dikke bult. Misschien een beetje hard, maar het wordt tijd dat mensen zelf eens verantwoording nemen voor hun eigen daden.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Kaarten gekocht bij ticket4u, nooit gekregen

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Op de site van de zwarte cross stond ook goed en duidelijk aangegeven waar je kaarten kon kopen en wat voor kaarten je kon kopen. Sites zoals ticket4u enz staan vaak bovenaan bij google omdat ze adverteren maar beetje verder google en je komt op heel veel klachten uit zelfde als Topticket enz

Gesloten