LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoonnummer HetNet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jrgand
Berichten: 59
Lid geworden op: 17 dec 2004 18:33

telefoonnummer HetNet

Ongelezen bericht door jrgand »

Sinds enige tijd hebben wij adsl van HetNet maar de helpdesk is vrij duur
zó'n 0,45 eurocent per minuuut (0900-1407)

Nu moet er ook een er een gewoon telefoon nummer van de helpdesk zijn.

Wie kan mij en andere mede gebruikers van HetNet hieraan helpen
Dit kan een hoop geld schelen als je de helpdesk belt

Graag juliie reactie

Lahan
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 sep 2005 14:30

Re: telefoonnummer HetNet

Ongelezen bericht door Lahan »

goedkoop is duurkoop, leuke actie 6 maanden voor 9,95 maar met een helpdesk voor 45ct en een slechte ondersteuning is de lol er snel van af...!

teve
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 dec 2005 22:29

Re: telefoonnummer HetNet

Ongelezen bericht door teve »

ik heb al jaren internet van hetnet enook bij diverse familie en vrienden hetnet aangeprezen en inmiddels geinstalleerd op de computer en heb nog nooit zodanig ernstige problemen gehad dat het niet zelf op te lossen was of dat je de helpdesk nodig had. ja een keer heb ik moeten bellen met de helpdesk en toen was het inclusief wachttijd in nog geen vijf minuten geregeld dus goedkoop is duurkoop is grote onzin.

en nee ik werk niet bij hetnet sterker nog ik werk helemaal niet met computers het is alleen een hobby.

vriendelijke groet

Bink007
Berichten: 90
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:22

Re: telefoonnummer HetNet

Ongelezen bericht door Bink007 »

Op dit moment last van een storing door het niet kunnen ontvangen en verzenden van email, wat de laatste tijd wel vaker voorkomt, door welke oorzaak dan ook. Die lekkere hepdesk ga ik ondertussen al niet meer bellen, want dan ga ik binnen no time over de rooie, na eerst een minuut of twintig in de wacht te hebben gestaan.

Daarom storing maar even via internet proberen te melden met dit als antwoord van het net:

Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

Onderwerp: Netmail problemen | help.storingsformulier
Verzonden:

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

waakdienst op 16-1-2006 20:40
The message could not be delivered because the recipient's mailbox is full.
<hnexvs03.HETNET.LOCAL #5.2.2>


Het Net, een echte aanrader dus. Vooral ook die geweldige helpdesk. Werkt altijd zoals je ziet

Gesloten