LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mijndomein.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ted hoogenboom
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mar 2006 12:06

mijndomein.nl

Ongelezen bericht door ted hoogenboom »

Ook probleemen met mijndomein.nl gooien je zo ofline

Nu wou ik effe mijn webje aan doen en wat zie ik OFLINE
Nou kreeg ik een mail van hun met de mededeeling dat mijn gegevens niet klopte en dat ze niet konden afschrijven ????????? :shock:
Nou ik terug mailen wat da fuc er aan de hand was ik had betaald en alles stond ook daar als betaald.
Ze ging het na kijken en weet je wat kreeg een mailte met ja u heef betaald en alle domeinen staan op actief.
kreeg ik weer een mail Nu HAD IK INEENS TE VEEL DATAVERKEER terwijl
ik een veelgebruikers update had van 199 eurie's.
MELDING

Betreft: afsluiting wegens excessief dataverkeer zanger-ricardo.nl

Je ontvangt deze e-mail omdat je domeinnaam zanger-ricardo.nl voor excessief dataverkeer zorgt. mijndomein.nl hanteert een Fair Use Policy (FUP) met betrekking tot dataverkeer. Dit houdt in dat je in principe ongelimiteerd dataverkeer hebt, binnen redelijke grenzen. Volgens ons meetprogramma heeft je domeinnaam deze grenzen ruim overschreden. mijndomein.nl heeft daarom je domeinnaam voor minimaal 24 uur en maximaal 7 dagen afgesloten (je domeinnaam zal automatisch worden gereactiveerd wanneer je gemiddelde hoeveelheid dataverkeer voldoende is gedaald).

met vriendelijke groet,

mijndomein.nl

nou ik terug mailen naar ze met de vraag hoe dit nu mogelijk was om dat ik die update had van 199 eurie's dat zou dan zo'n 50 maal zo veel moeten zijn maar ze zijn dan ook niet duidelijk wat nou precies het gemidelde is bij hun??

ben effe 199 eurie kwijt en 29 eurie's voor wat ?
en de berijkbaarheid laat wel erg te wensen over krijg op mijn vraagen 1 mail per dag leg er 3 dagen uit geen webje meer
de vraag over die update van 199 eurie ligt nu ineens bij een of andere afdeeling daar zit ik nu al 3 dagen op te wachten
heb dan ook comensatie gevraagd vooe die drie dagen als dit niet meer wordt :evil:
er zou zo iets als controlle moeten zijn voor dit sort bedrijven je wordt er gewoon niet serieus genomen.

Plucko
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 mar 2006 12:21

Re: mijndomein.nl

Ongelezen bericht door Plucko »

Heb je wel gekeken hoeveel bandbreedte ze bieden? Als je veel bezoekers op je site hebt kan dit inderdaad gebeuren. Er is altijd een limiet, bedrijven die 'ongelimiteerd' aanbieden hebben toch altijd een limiet. Als je veel bezoekers op je site krijgt kan daardoor je site worden afgesloten. Dus als je dan wilt dat je site open blijft, moet je er meer voor betalen. Overigens vraag ik me af hoeveel je hebt gekregen voor de prijs die je hebt betaald, want ik ga nooit in zee met Nederlandse hosting bedrijven omdat die vaak slechter zijn dan de buitelandse, zoals Netrillium en HostnDezign. Die zijn betrouwbaar en goedkoop. Goedkoop betekent niet altijd slecht. Bij Nederlandse bedrijven moet je vaak meer betalen en krijg je minder, dan wanneer je bijv met Netrillium in zee gaat. Daarvan weet je dan dat ze goede service bieden voor een niet te hoge prijs.

ted hoogenboom
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mar 2006 12:06

Re: mijndomein.nl

Ongelezen bericht door ted hoogenboom »

Tja plucko Daar ben ik nu achter dat dit zo is maar verwachte toch een redelijk websitetje te hosten maar ja had dus niet mijn huiswerk gedaan blijkt
de vraag wat je er voor terug krijgt moet ik nog ontvangen van hun kant
maar ja als je 1 mailtje per dag terug krijgt is het maar de vraag of ze je vraag beantworden dus die vraag blijf ik je nog schuldig.
wat de vraag over bandbreedte betreft die is niet te vinden bij hun ?
nog maals ze zijn niet erg duidelijk :evil:

Maar ik zit er over te denken om over te stapen naar een dedicated server maar ga er eerst effe rusig voor zitten met een biertje

themaster
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 okt 2005 14:47

Re: mijndomein.nl

Ongelezen bericht door themaster »

beste man,

bedrijven die onbeperkt aanbieden zouden ze accuut moeten sluiten want dat bestaat niet
evenals FUP dat bestaat ook niet want wat is fair 5 gb 10gb 100gb ik weet het niet

ik ben zelf ook profesionele hoster en kan u desgewenst wel verder helpen met of een pakket of een dedicated server.

plaats hier uw msn of vraag de mijne dan voeg ik u toe

s.stok
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 mar 2006 15:54
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: mijndomein.nl

Ongelezen bericht door s.stok »

Nederlandse bedrijven slecht ?? :? :shock:
Ja als je voor het goedskoopste van het goedkoopste gaat dan wil dat wel :roll:

http://www.webhostingtalk.nl/webhosting ... again.html
Hier meer over FUP


Doe voor je met een bedrijf in zee gaat, eerste reverenties vragen over het bedrijf, deze kan je vinden op http://www.webhosters.nl


[Offtopick]
@Themaster: Ben jij niet de master van WHT?

themaster
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 okt 2005 14:47

Re: mijndomein.nl

Ongelezen bericht door themaster »

nee dat ben ik niet

koemjo4
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 nov 2003 14:37

Re: mijndomein.nl

Ongelezen bericht door koemjo4 »

Hoi ik beheer 6 website's allemaal ondergebracht bij mijndomein.nl
Geen problemen en altijd goed geholpen en dat voor 29 eurotjes per jaar. Kom op zeg loop niet meteen zo te zeuren als het een keer mis gaat. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: mijndomein.nl

Ongelezen bericht door alfatrion »

De fout licht bij de provider. Deze provider is onduidelijk in zijn overeenkomst. In de eerste plaats meld deze zowel ongelimiteerd dataverkeer als FUP. Ten tweede is men vaag over de voorwaarden van FUP. Wat is het gemiddelde gebruik? Hoeveel mag je overschrijven? Hoe wordt er omgegaan als het overschreden wordt? Wordt je dan afgesloten of gaat men eerst in overleg? Het laatste je m.i. minstens mogen verwachten. Het hele idee achter FUP is dat je niet direct wordt afsloten bij overscheiding van je limitiet of hoge kosten moet betalen.

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: mijndomein.nl

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

www.Yourhosting.nl is ook een prima hoster domeinen lopen er al verschillende jaren en ook veel verschillende domeinen en eigenlijk nooit problemen gehad, aanmelden is binnen 24h online !

Gesloten