LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanadoo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Angelic Isis
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2005 13:43

Wanadoo

Ongelezen bericht door Angelic Isis »

Mijn abonnement bij Wanadoo loopt over 2 maand af, dus ik zat op hun site te kijken om te zien welke abonnementen ze allemaal hadden. Tot mijn grote verbazing boden ze alleen Wanadoo ADSL Starter en een aantal Family varianten aan. Ik heb Wanadoo ADSL Go. Wat moet ik als mijn abonnement is afgelopen? Ik wil juist een snellere verbinding, maar alle abonnementen die Wanadoo aanbiedt op de site zijn niet beschikbaar in mijn postcode-gebied! Moet ik mijn abonnement laten verlengen? Of toch maar switchen naar een andere provider, terwijl dit nu ten zeerste afgeraden wordt? Help mij!

nl1sms
Berichten: 109
Lid geworden op: 09 jun 2005 11:22

Re: Wanadoo

Ongelezen bericht door nl1sms »

Overstappen zodra je kan !!

fahiemoto
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 mei 2006 00:17

Re: Wanadoo

Ongelezen bericht door fahiemoto »

As je een snellere verbining wil hebben dan je huidige ISP aanbiedt dan zal je moeten zoeken naar een ISP die dit wel aanbiedt in je regio. Op het moment heb ik een Family abo en moet zeggen dat ik als online gamer en heavy weight downloader erg tevreden ben met de snelheid.

nl1sms
Berichten: 109
Lid geworden op: 09 jun 2005 11:22

Re: Wanadoo

Ongelezen bericht door nl1sms »

Helemaal mee eens. Kijk naar de snelheid die je wilt en die er wordt aangeboden, maar kijk ook naar service en support. Wanadoo scoort hier namelijk niet zo hoog in volgens de laatste tros radar enquete. (en nu druk ik het zacht uit)

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Wanadoo

Ongelezen bericht door kiz »

Ik wil juist een snellere verbinding, maar alle abonnementen die Wanadoo aanbiedt op de site zijn niet beschikbaar in mijn postcode-gebied!
Heb je al bekeken of andere providers wél een hogere snelheid in jouw postcodegebied aanbieden?

Zo nee: woon je wellicht te ver van het ADSL punt zodat een hogere snelheid niet gegarandeerd (cq geleverd) kan worden?

Zo ja: overstap overwegen

Gesloten