LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cable4u.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Henry35
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2006 22:42

Cable4u.nl

Ongelezen bericht door Henry35 »

Hoi mijn naam is Henry Breunis.
Ik ben vanavond voor de zoveelste x weer eens de dupe van een storing bij mijn IP cable4u.nl uit Culemborg.
Het verhaal is te ingewikkeld maar eerdere berichten op dit forum leggen al een hoop uit.

Zie: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 1ca100d3a/

Of: http://www.webhostingtalk.nl/nl-interne ... t-aan.html

Vanavond viel iets na vijf uur de verbinding weg,in die zin dat mijn homepage en alle andere die ondergebracht zijn bij cable4u niet meer te bereiken zijn incl. de eigen homepage van Cable4u.
Het normale surfen lukt nog wel.(maar 9 van de 10 x ook niet bij storing)
Dit word door de consument van Cable4u die geen homepage heeft niet of nauwelijks opgemerkt.
Als ik bijvoorbeeld tegen mijn buren zeg,ook Cable4u gebruikers, er is weer eens storing zeggen zij,hier werkt het gewoon voor de verandering maar dit komt omdat men dit soort storingen niet zo gauw in de gaten heeft.
Het gebeurt te vaak en te veel en het kost mij veel bezoekers op mijn site :cry:
Ik heb me al suf gebeld in het verleden maar na 5uur s´avonds is het afgelopen en kun je net zo goed naar 1 of ander spelletje op tv bellen want daar word je ook niet wijzer van.
En als je pech hebt gebeurt het op een vrijdag om 5uur dus dan weet je het wel....maandag :cry:
De berichten die ik eerder las op dit forum dateren uit 2002 en 2004 als ik me niet vergis.
Er is dus nog geen R....Bips verandert.
Ik heb de hoop inmiddels opgegeven wat bellen betreft en ga van provider wisselen denk ik.
Wat me nog een beetje tegenhoud is dat mijn homepage over de hele wereld aangemeld is met mijn Cable4u url ,dit brengt dus een enorme rompslomp met zich mee,geen beginnen aan :(
Dit is mijn laatste noodkreet/strohalm hier :wink:

Groeten Henry.

Weersite hattem
http://www.cable4u.nl/~vrien-v6/

Als ie ut doet haha

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: Cable4u.nl

Ongelezen bericht door edmoor »

Niet dus.
Cable4who???


Sorry dat ik je verder niet kan helpen.

pvr
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2006 08:28

Re: Cable4u.nl

Ongelezen bericht door pvr »

Ook ik heb net als velen problemen met cable4u. De internetverbinding is een stuk trager dan dat ze hadden beloofd.
Als je belt zeggen ze dat ze bezig zijn met de verkoop van cable4u en dat er dus zeker het eerste half jaar niks aan de snelheid gedaan wordt. En dat het nog maar de vraag is of degene die cable4u gaat kopen bereid is om het netwerk uit te breiden.
En toch gewoon het volle pond betalen.Ik zit er sterk aan te denken om de machtiging maar op te zeggen en dan maar gewoon de helft of niets te betalen. Wij krijgen immers ook geen waar voor ons geld. Er zijn al veel mensen die het abonnement hebben opgezegt en als ze zo doorgaan volgen er nog vele waaronder ik.

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: Cable4u.nl

Ongelezen bericht door aussienl »

Gewoon naar een andere provider Henry, met website en al. Hij is toch niet bereikbaar

pvr
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2006 08:28

Re: Cable4u.nl

Ongelezen bericht door pvr »

Ik heb een brief gestuurd naar cable4u en geeist dat ik binnen 2 weken een reactie terug wil hebben. Als dit niet gebeurt ben ik van plan om de betaling stop te gaan zetten. Maar als ik dat in mijn eentje doe heeft dat geen nut. Dus daarom deze oproep:

WIE IS OOK BEREID OM DE BETALING STOP TE ZETTEN? ZO JA MAIL MIJ DAN [email protected].
HOE MEER MENSEN ER MEE DOEN HOE MEER NUT HET HEEFT DENK IK.

Ik denk dat ik in mijn recht sta, want we krijgen immers niet de snelheid die ons toegezegt is.

GROETJES

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: Cable4u.nl

Ongelezen bericht door pvd »

Ik heb je site ff bekeken, ziet er prima uit :D

pvd

Gesloten