LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help me bij Lycos

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
tugo
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 okt 2006 14:40

Help me bij Lycos

Ongelezen bericht door tugo »

Ik heb een tijdje geleden een webhosting aangevraagt bij Lycos. Nu ging altijd mijn hosting goed,
Tot dat ik veel bezoeker hadt ,,Toen heb ik voor 3 dagen mijn acount maandelijkse bandreedte overschijding laten instellen op betaal voor de bandbreedte.
Zo als ik al zeg was het voor 3 dagen heb dus via mijn acount weer de instelling SITE OFFINE ALS MAXIMUM IS BEREIKT.Oke denk maar nee naar een maand krijg ik een factuur
van € 449,29 voor de Extra bandreedt

Nou dat kan dus niet ik hadt hem toch afgemeld maar nee dus.
Na veel mail naar de slechte service van lycos kan ik niet meer uitkomen met hun zijn doen net of ik het niet heb uitgezetten nu kwam ik deze maand weer het zelfde achter.
Ik heb nu maar al me betalling stop gezet ,Heb een web site voor de lol ,Niet pro of zo.
Maar oke daar gaat het niet om als ik me heb afgemeld dat de site offine gaat als de maximum is bereikt moet ik niet extra betaal ,
Nu heb ik dit binnen de termijn van 7 dagen uitgezet dus moet me geld terug krijg Toch,Maar naar 24 mail en 5 tefoongesprekken kom ik er niet uit
Ook zeggen ze dat ze de mail binnen 72 uur beantwoordt vaak beantwoordt ze het gewoon niete of kort af ,,BV. je krijg je Omdat u gebruik heeft gemaakt van de optie kunnen wij u geen restitutie geven.
nou lekker makkelijk niet uit zoeken gewoon geen geld willen geven omdat hun foute maken
wilt jullie me help en dit uitzoek
want met BTW er bij ben ik meer dan € 500,- kwijt en ik heb het afgemeld .
heb het zo vaak gemail kom er niet uit....

al vast bedankt

Ed Meijer
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 okt 2006 22:48

Re: Help me bij Lycos

Ongelezen bericht door Ed Meijer »

Hierbij wilde ik u ook nog even attent maken op 2 gratis programma's voor het downloaden van antispyware en firewall. Mijn ervaring met " Mozilla Firefox is uitstekend. U kunt beide programma's gratis downloaden op www.mozilla.nl Dit is een professionele instelling en sinds ik deze programma's gebruik, absoluut geen problemen meer. Ook de updates zijn gratis en worden automaties geinstalleerd. Tevens is een heel goed clean-up programma: Tuneup utilities, die zowel de GEHELE computer scant en daarna alle problemen met 1 muisklik oplost. Dit is geen gratis programma doch een aanrader met een 30 dagen proeftijd. Dit programma schoont alles op en wint ook nog eens megabytes terug op je computer.
Ik koop dit programma op zeker na de trailperiode. Hopende in ieder geval een paar mensen van dienst geweest te zijn, groeten Ed Meijer. :lol:

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: Help me bij Lycos

Ongelezen bericht door edmoor »

@Ed:

Mag ik vragen wat dat te maken heeft met het door tugo vertelde verhaal?

Ed Meijer
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 okt 2006 22:48

Re: Help me bij Lycos

Ongelezen bericht door Ed Meijer »

Ik zou het niet weten. Van mijn kant was het een reactie op het item " spywere en de bescherming hier tegen. Dus ik weet absoluut niet wat hij daar doet. Groetjes Ed

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: Help me bij Lycos

Ongelezen bericht door edmoor »

Waarschijnlijk per ongeluk verkeerd geplaatst of er is in de forum software gewoon iets mis gegaan.
Kan natuurlijk.

tugo
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 okt 2006 14:40

Re: Help me bij Lycos

Ongelezen bericht door tugo »

VOOR DE SERVICE VAN LYCOS

Gesloten