LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 modem niet leverbaar!?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
constant35
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2006 12:49

tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door constant35 »

Ik ben overgestapt naar een tele2 super abo en kom van een andere provider. Mijn lijn wordt geactiveerd op 2 januari. Mijn oude abo loopt af op 31 december! Ok Prima het is nou een maal zo.
Nu kreeg ik gister te horen dat er geen modems meer zijn bij tele2 en dat het pas wellicht vanaf 22 januari weer modems uitgeleverd worden.
Je kan geen eigen modem gaan gebruiken.
Mag dit zo maar?
Ik heb en studerend kind en die kan absoluut niet zonder internet in januari!
Wat nu? Zijn er Suggusties?

Indeopost
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 dec 2006 09:16

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door Indeopost »

tja, euhm, ......

Tele2 stuurde mij onlangs nog een mailtje of ik mijn modem en tv decoder terug wilde sturen en of ik het mailtje uit wilde printen en er bij wilde doen.
Dit omdat ze zo veel modems/decoders terug hebben gekregen en er een heleboel niet te traceren zijn of zoek zijn.

Ik had n.l. in Januari 2006 middels een advocaat het contract laten ontbinden met Tele2 (Versatel) wegens niet geleverde diensten maar wel moeten betalen, en had de modem incl. decoder retour gestuurd incl. het formulier wat ze mij hadden toegezonden met daarin mijn klantnummer en ref. nr.
Nu bijna 1 jaar later sturen ze mij zo'n mailtje, tja geen wonder dat ze dan te weinig modems hebben.

Bezin eer ge begint aan Tele2 (versatel) of neem een bel budget abbo van KPN er bij, want bellen en internetten gaat nog steeds niet goed.
Je zit zo zonder telefoon en moet je duur mobiel bellen of gebeld worden.

ik heb nu een bel budget van KPN en een ADSL van 4 MB voor 14,95 per mnd. en heb sinds die tijd nog nooit last gehad van inbellen of telefoon storingen.
Hulde aan KPN.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik heb, in de tijd dat versatel nog versatel heette, eenmalig een opwaardering laten doen, en ondanks het feit dat ook dat niet vlekkeloos ging, ben ik best tevreden over de dienst. Ik ben 1 middag niet bereikbaar geweest. Misschien komt het omdat ik niet al teveel data download en daarom niet veel te maken heb met problemen waar andereen wel mee te maken hebben.

Maar wanneer het eenmaal loopt, vind ik het prima: ik heb overigens geen gecombineerde internet/televisie/telefoonlijn Misschien dat ik daar nog even mee wacht, ondanks de regelmatig doorkomende telefoontjes van call centers.

RADonker
Berichten: 87
Lid geworden op: 13 okt 2006 18:42

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door RADonker »

Ik heb toevallig Tele2 compleet, dat is bellen en internetten via tele2. Bij mij werkt het uitstekend. Mijn telefoon doet het altijd en internet doet het ook altijd. Volgens mij zijn er op dit moment meer klachten over KPN dan Tele2.

Ferdy D
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2007 10:09

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door Ferdy D »

Ook ik heb met dit probleem te maken. Begin december 2006 heb ik bij Tele2 mijn, toen huidige versatel adsl family internet abonnement laten omzetten in een Tele2 compleet abonnement. Tijdens deze telefonische aanvraag heb ik de medewerker expliciet gevraagd of er vanwege deze omzetting eventuele problemen met mijn internet te verwachten vielen. Nee hoor meneer, werd mij gegarandeerd, u merkt er niets van. Nu, dit heb ik gemerkt. Sinds 23 december 2006 ben ik afgesloten van het internet. Omdat ik in eerste instantie dacht, dat er sprake was van een tijdelijke storing, heb ik nog geen actie ondernomen. Maar omdat ik de volgende dag nog steeds geen gebruik van het internet kon gebruiken en er een lampje op mijn modem bleef knipperen, heb ik contact gezocht met de Tele2 klantenservice. En toen werd mij doodleuk verteld, dat ik per 22 december 2006 technisch gezien was omgezet, maar dat helaas de juiste modems momenteel niet leverbaar zijn. Dit geheel zonder enige berichtgeving vanuit Tele2, ik moest er dus zelf achterkomen. Op de vragen wanneer ik dan een juist modem mag ontvangen en hoe moet ik nu internetten, werd alleen gezegd; vanaf 3 januari kunnen de modems weer geleverd worden (dus niets concreets) en tot die tijd moest ik maar via een telefoonlijn gaan internetten. Toen ik vroeg en word ik en hoe word ik dan gecompenseerd voor de tijd dat ik zonder internet zit, Werd er gezegd u wordt absoluut gecompenseerd, maar hoe? Dit zal ik dus ook maar moeten afwachten. Kortom de Tele2 klantenservice kan mij niet helpen en op mijn klachtenbrief wordt ook niet gereageerd. Tele2 levert een absolute wanprestatie, schandalig gewoon. En dat terwijl ikal klant bij hun ben. Ze leveren een half product. Zet mijn verbinding dan om als de juiste modems wel beschikbaar zijn. Hoe kan ik ze aanpakken!

mr_yumo
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2007 11:06

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door mr_yumo »

En ook dit heb dit probleem. Half november werd ik door een medewerker van tele2 gebeld of ik mijn abbonement wilde omzetten. Leek mij een mooi aanbod. Ik heb het internet voor mijn werk nodig, en heb dit aan de medewerker uitgelegd.
Half december werd ik door de medewerker van tele2 wederom gebeld wegens een mooi aanbod, na enig speuren in zijn computer zag hij dat we het abbonement al aangevraagd hadden.
2 januari werd keurig mijn internet omgezet, alleen geen modem. Vele malen contact gehad met tele2, een eigen modem gekocht, maar niets mocht baten.
een aantal tips van de medewerker:
*Gebruik een inbelverbinden
gem. 100 orders a 2 mb per stuk binnen halen, word een heeeele
hoge rekening.
*Kijk stiekem of iemand in de buurt draadloos internet heeft en niet
beveiligd heeft.
Dit vind ik niet bepaald een goede manier van werken !

ze kunnen het internet ook niet terugschakelen, en ik zit een jaar aan ze vast. Small bills, big trubles !!

Ik vind dit zeeeer slecht van tele2, en ga er zsm vanaf... ook al werkt het straks prima, dit is toch geen manier van werken !

Sander

constant35
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2006 12:49

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door constant35 »

Mijn eigenlijke oplevering van mijn tele2 abo was op 2 januari. Dit is technisch ook gebeurd door tele 2 alleen ik heb nog steeds geen modem.
Wel is er op 3 januari 19,95 afgeschreven. Na een telefoontje zou het modem uiterlijk 22 januari uitgeleverd. Flink boos al op dat moment.
Vandaag brief gekregen dat het pas vanaf 17 februari uitgelverd gaat worden.
Ik vind dit een schande. tele2 schuild zich achter het succes. Maar Tele2 is sterk in het creeeren van een probleem en zo een nog groter probleem voor de mij(klant) omdat ik mijn oude provider heb opgezegd en per 31 december is afgesloten.
Wij hebben een studerend kind die niet zonder internet kan.
Wie heeft er meer last van dit probleem? Misschien moeten we 1 sterk gebaar met ze allen maken!

Evert1313
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jan 2007 13:06

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door Evert1313 »

Ik heb spijt als haren op mijn hoofd te zijn overgestapt: of liever dat ik me heb aangemeld. Want dat overstappen lukt niet zo.

Ik zou omstreeks 10 januari tele2 compleet krijgen. Om problemen te voorkomen heb ik het abonnement bij mijn oude internetprovider nog een maandje laten doorlopen. Je weet maar nooit of er vertraging is.

Op 9 januari ben ik zelf maar eens gaan bellen omdat ik nog geen modem had (en men had dit wel beloofd). Ik kreeg te horen dat dit nog wel tot eind februari zou kunnen duren. Geen mailtje, geen telefoontje of briefje over ontvangen. Gelukkig had ik mijn oude provider nog. Alleen hoe zou ik de tijd tussen 10 februari en oplevering eind februari moeten regelen? "Nou" zegt de klantenservice, "misschien kunt U uw oude ADSL provider vragen of ze het abonnement iets verder verlengen".

Die kans heb ik niet eens gekregen want de volgende dag kon ik al niet meer internetten. De verbinding was alvast wel, in afwachting van de modems eind februari, technisch opgeleverd. Nu zit ik dus met een (uit nood aangeschaft) analoog modem te internetten met 36 KB ipv 20 MB. En ik loop er financieel ook lekker op leeg natuurlijk. Mijn zoon heeft internet nodig voor school (werkstukken), ik voor mijn bankzaken en emailverkeer.

Inmiddels heb ik weer een andere dame aan de lijn gehad die mij heeft verzekerd dat mijn modem as vrijdag binnen is. Ben benieuwd. Maar echt geloven doen ik het niet. Wel krijg ik als coulance 10 Euro terug wegens analoog internetten. De modem kostte me al meer. En ik betaal nog een maandje voor ADSL internet terwijl TELE2 mij al heeft afgeschakeld.

En geen briefje of mailtje met ook maar enige informatie of excuus!

NEEM GÉÉN TELE2!!! Goedkoop is inderdaad duurkoop!

constant35
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2006 12:49

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door constant35 »

Nou hoor ik via via dat er moedms zijn rond gestuurd. Heel vreemd allemaal. Zelfs bij mensen die een maand later dan mij een abo hebben afgesloten!. Wordt door de Help Desk afgescheept met u moet gewoon wachten!!
Schande!!!!!!!
Ga de boel opzeggen. Niet alleen omdat ik mijn modem niet krijg maar meer op de manier van handelen en behandelt worden door Tele2.
Iedereen krijgt brieven Ik niet. Bell je voor een brief zeggen ze gewoon glashard dat ik die niet krijg omdat er al modem onderweg is (dit was Woensdag). kleine mannetjes met kleine rekeningen brengen grote ergenis. Misschien de volgende reclame campagne met mensen van de club van lange mensen????

Jerommeke71
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 jan 2007 23:16

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door Jerommeke71 »

Nou, hetzelfde verhaal bij mij dus. Ik heb de verhalen met verbazing en verbijstering gelezen. Ik ben bang dat ik met een volslagen onbetrouwbaar bedrijf in zee ben gegaan. Vanaf 22 januari zijn de modems leverbaar, daar moest ik dus zelf ook achter komen, geen brief, mailtje of telefoontje van tele2. Slecht!! Buiten het feit dat ik al anderhalve maand geleden tele2 compleet heb aangevraagt. Ik wil ze direct een limiet stellen want ik ben niet van plan om heel lang zonder internet te zitten. Daarbij is het zoals ik al las op verschillende fora ook nog maar de vraag of de beloofde snelheid wel wordt gehaald. Ik begrijp ook wel dat die 20mb/s niet gaat gebeuren maar ik lees ook verhalen van 20kb/s enzo. Ik hoop dat de Tros hier echt aandacht aan gaat besteden en vind een tegemoedkoming van Tele 2 niet meer dan normaal. Het zal mij allemaal benieuwen...

cornelis caas
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jan 2007 01:58

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door cornelis caas »

Nou ik zit het met het zelfde probleem. Ik heb besteld op 18 december en ik krijg mijn modem pas 20 februari, terwijl er 4 januari is beloofd.

Als ik inlog op de site dan staat er dat ik de overeenkomst niet kan ontbinden. Dit geven ze als antwoord: Het is niet mogelijk om uw aanvraag om die reden te annuleren aangezien Tele2 uitsluitend een indicatie op de levertermijn geeft en geen garanties, zoals vermeld staat in de Algemene voorwaarden.

Ik twijfel eraan of dit wel correct is. Het lijkt me vreemd dat als je iets besteld en de levertijd wordt niet gehaald, je de overeenkomst niet kunt ontbinden. Ze zouden er nu ook voor kunnen kiezen mij pas over een jaar aan te sluiten en dan kan ik er nog niet onderuit. Is er iemand die weet of je nu wettelijk gezien de overeenkomst kunt ontbinden?

constant35
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2006 12:49

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door constant35 »

Je kan het contact ontbinden volgens mij. Ik heb me op 23 november aangemeld! En nog steeds geen modem! Geen brief helemaal niets Het is dat er op het forum van tele2 informatie staat via via Maar overal zelf achteraan. Helehoop mensen hebben een brief gehad ik niet!. Er zijn volgens dat forum al modems uitgeleverd ook naar mensen die na mij besteld hebben!! Heel vreemd.

Evert1313
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jan 2007 13:06

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door Evert1313 »

Nou.... nog steeds niks vernomen van Tele2. Terwijl afgelopen zaterdag, zo was mij plechtig beloofd, mijn modem bij mij binnen zou zijn.
De technische omzetting kon niet ongedaan worden gemaakt. Ik meldde hierop dat ik een brief heb gehad van KPN waarmee ik in één telefoontje de omzetting terug kon draaien (KPN vroeg mij of het wel correct was). Toen ik de dame daarmee confronteerde werd ik gewaarschuwd dat ik dan voor hoge kosten kon komen staan omdat ik een verbintenis met Tele2 heb en kosten voor het (opnieuw) aansluiten moest betalen. (Hoeveel wist ze ook niet: "veel" zei ze)
Het modem? "Ja kan ik eigenlijk niks over zeggen. eind januari zegt U? Nou kan ook eind februari zijn. Ik kan er ook niks aan doen".

Ik heb medelijden met de telefonistes van tele2 die alle ellende over zich krijgen uitgestort..... lekker bedrijf om bij te werken!

Ik heb via een ander forum de tip gekregen een tweedehands tele2modem aan te schaffen via marktplaats oid. Ik denk dat ik maar eens op zoek ga... Kennelijk heb ik een worgcontract afgesloten, dan moet je zelf creatief worden.

Wim Gouw
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jan 2007 12:25

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door Wim Gouw »

Onvoorstelbaar. Internet abbonnement bij Tele2 uitgebreid met telefoneren, plotseling geen internet verbinding meer. Blijkt dat ik was overgezet naar de nieuwe abonnementsvorm, hierdoor mijn huidige modem niet meer werkte en dat het nieuwe modem de 2e helft januari zou komen. Je zou verwachen; oeps sorry maar we herstellen het even. Nu komt het; de situatie terugdraaien zou d.m.v. interne formulieren moeten gebeuren en die procedure zou waarschijnlijk langer duren dan het uitleveren van het modem!!!! Hier kom je dan achter door ettelijke malen kontakt te zoeken met verschillende helpdesk operators.
Op mijn eis om iemand van het management te spreken te krijgen werd ik gebeld door iemand (zondagmorgen), begripvol maar zonder enige mogelijkheid om maar wat te doen, van wie ik een adres kreeg om een klacht in te dienen. Dus niet dat de klacht door die persoon zelf zou worden doorgespeeld naar het management. Nee niks, een ondoordringbare vesting! Het adres wat ik kreeg was: Tele 2 Nederland bv Postbus 12022, 1100 AA Amsterdam Z-O. Behalve naar dit adres heb ik mijn verhaal gedaan bij mrs Ene Raja, Director Service Management (Box 62, 16494 Kista Zweden). Ze maakt deel uit van het Tele2 management team, dit kun je op de Tele2.com site vinden onder 'about Tele2'. Het liefst zou ik na 2 jaar zonder problemen nu bij Tele2 weggaan maar ja dan ben ik weer weken onderweg met m'n aanvraag bij een van die andere grootheden.
januari 24. Gebeld door escalatie afdeling Tele2 die mijn brief aan de Customer Service Director hadden doorgekregen en mij lieten weten dat het modem op het punt van uitleveren stond, helaas was de brief om dit aan te kondigen nog niet naar mij verstuurd. Ook kreeg ik nu een uitleg over het feit dat het terugdraaien van de technische aanpassing niet mogelijk was omdat dit een aktiviteit van de KPN was. Deze KPN aktiviteit blijkt dan geen afstemming te hebben met de modem verzend afdeling van Tele2. Dus beide werken, eenmaal in gang gezet, volledig onafhankelijk van elkaar. Gaat het dus fout bij een, de modem partij, dan dendert de andere partij, voor de switch over naar nieuwe modem die er dus nog niet is, gewoon door. Verzoek tot terugdraaien van Tele2 aan PTT is mogelijk maar neemt dan 4 weken (wraak van good old KPN). Enfin e.e.a. is duidelijker en het modem lijkt er aan te komen. Even afwachten maar, evenals m.b.t. de kreditering van gefaktureerde abonnementskosten.
Jan 24: modem blijkt bij thuiskomst gearriveerd te zijn en na aansluiting is het internet weer op! Telefonie switch zou pas merkbaar zijn na een dag of 10 dus dit nog even afwachten! Iedereen verder succes met het oplossen van de Tele2 problemen.
Laatst gewijzigd door Wim Gouw op 25 jan 2007 08:27, 2 keer totaal gewijzigd.

cornelis caas
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jan 2007 01:58

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door cornelis caas »

Nu heb ik ook even rondgespeurd op internet en dan kom de volgende adressen tegen. Ik weet nu echt niet waar ik mijn opzeggingsbrief naar toe moet sturen. (opzegging tele2 compleet) Ik vraag me alleen wel af waarom een bedrijf zoveel verschillende postadressen heeft. Bij de gouden gids kan ik ze niet vinden onder de naam tele2. Maar hier de verschillende adressen, misschien kan iemand er iets mee.

Tele 2 Nederland
Postbus 12022
1100 AA Amsterdam Z-O

Postbus 22697
1100DD Amsterdam Zuidoost

Tele2 Nederland B.V.
Ellermanstraat 19
1099 BX Amsterdam

Tele2 Nederland B.V.
T.a.v.: Klantenservice
Postbus 70041
9704 AA Groningen

Wim Gouw
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jan 2007 12:25

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door Wim Gouw »

Ik zou voor opzeggen het laatste adres 'customer service' gebruiken.

Evert1313
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jan 2007 13:06

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door Evert1313 »

Het wordt steeds leuker: vandaag gebeld door tele2.... hoe bestaat het. Ik dacht nog: "goh gaan ze eindelijk excuus aanbieden of vertellen wanneer ik nou een modem krijg". Nee hoor.... één of andere callcentrummuts. "Meneer, u belt via Tele2 preselect. Wij hebben een hele mooie aanbieden voor U, een 4mb internetverbinding inclusief telefoneren".... Toen ik meldde dat ik al aangemeld was en nog steeds wacht op mijn modem, een excuusbriefje en/of überhaupt een teken van leven werd het even stil.
"Mevrouw, U bent de eerste van tele2 die mij belt en ik ben zeer verbaasd dat U nog steeds abonnementen verkoopt terwijl U weet dat er geen modems zijn".
Ze begon een verhaaltje over dat het allemaal best goed kwam; nog even geduld. En omdat de modems toch "binnenkort" binnen zijn kan de werving weer gewoon door gaan.....
Ik ben dus ff uit mijn dak gegaan.
TERWIJL ZE WETEN DAT ZE GEEN MODEMS KUNNEN LEVEREN GAAT DE WERVING DUS GEWOON DOOR!!!!!!

odejonge
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2007 12:48

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door odejonge »

Ook ik heb mijn modem nog niet ontvangen. 16 Januari is mijn kpn internet verbinding afgesloten en ik heb nog geen modem ontvangen. De telefoniste van Tele2 vertelde dat ze geen indicatie kon geven van de termijn dat de modem geleverd zou worden. Ik vrees het ergste als ik de reacties doorlees.

Ik vraag me af waarom er niet al een WEBSITE is (ondanks moeilijke toegangkelijkheid vanwege ontbreken van internet) waar GEDUPEERDEN VAN TELE2 terecht kunnen en waar gedupeerden hun krachten kunnen bundelen. En of er geen stappen ondernomen kunnen worden tegen deze onderneming. Het feit dat er geen waarschuwingsbrief uit is gegaan, geen behoorlijk alternatief wordt geboden en dat niet de mogelijkheid wordt aangeboden om het contract weer te ontbinden kan toch niet onbestraft blijven in dit land?

constant35
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2006 12:49

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door constant35 »

Ik heb mijn modem eindelijk binnen naar veel gezeur!!!
Nu mijn snelheid nog!!1 Heb tot 20 mb abo . Ik weet dat ik dat door allelij factoren niet haal maar nu komt hij niet verder dan 6mb!! Dit is minder dan mijn oude abo van 8mb die dat wel haalde.
Ik ben beneieuwd hoelang het duurt voor het opgelost is!
Service van de Help desk is beneden peil. die mensen kunnen daar niets aan doen ik heb het iedee dat ze behoorlijk gepusht worden om bepaalde dingen te zeggen!!

Radar wellicht iets voor jullie????

tijdink_m
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2007 19:19

Re: tele2 modem niet leverbaar!?

Ongelezen bericht door tijdink_m »

Eind november abonnement afgesloten bij Tele2 voor bellen en Internetten (lite). Op 6 december bevestigingsbrief dat binnen 4 wkn. modem zou worden opgestuurd. Zelf na 1 mnd. gebeld waar m'n modem bleef want van Tele2 hoor je niets. Bleek een modemleveringsprobleem te zijn. Zou binnen 2 wkn. geregeld zijn. Omdat Planet mij al had afgesloten en ik geen internet meer had werd mij door Tele2 ter compensatie gratis 1 1/2 uur per dag een ouderwetse inbelverbinding aangeboden maar ik moest zelf voor een analoog modem zorgen. Gelukkig had ik deze nog. Het modem kwam gelukkig na 1 wkn. binnen. Modem lijkt al eerder gebruikt. Dit vermoeden wordt versterkt door een installatie CD in een kapot hoesje en vol met vette vingers en een LAN kabel die klungelig was opgerold. Het kabeltje voor de telefoonaalsluiting ontbrak. Ondanks veel gestoei geen verbinding kunnen krijgen. Na vele pogingen de helpdesk te pakken gekregen waar een bandopname mij adviseerde de resetknop van het modem 10 sec. ingedrukt te houden en "sorry voor de overlast". Toen ik eindelijk internetverbinding en telefoon had dacht ik dat alles was gelukt........... Sinds de aansluiting wordt ik om de haverklap gebeld door mensen die een ander nummer bellen maar mij aan de telefoon krijgen. Laten deze mensen nu ook een bellen&Internetaansluiting van Tele2 hebben!!!!!!
Wanneer ik via mobiel naar mijn vaste nummer thuis bel gaat de extra (bijkeuken)bel wel over maar de telefoon niet. Wanneer ik de lijn van de vaste telefoon open krijg ik een kiestoon en kan gewoon uitbellen.

Om deze overlast te vermijden heb ik de telefoon maar weer aan de KPN aansluiting gelegd maar dit levert bij bellen weer storing met internet op. U raadt het al........ net als vele anderen is de helpdesk niet persoonlijk bereikbaar. Pffffff, ik heb er nu al spijt van als grijze haren op m'n hoofd.

Kan Radar hier iets tegen doen??

:cry: :cry: :cry:

Gesloten