LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met meetic/lexa

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bertsoer
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2012 17:54

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door bertsoer »

Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende personen of distributielijsten:

[email protected]
Het e-mailadres van de geadresseerde is niet gevonden in het e-mailsysteem van de geadresseerde. Microsoft Exchange probeert dit bericht niet opnieuw te verzenden. Controleer het e-mailadres van de geadresseerde en probeer dit bericht nog eens te versturen of geef de volgende diagnosetekst door aan uw systeembeheerder.

[email protected]
Het e-mailadres van de geadresseerde is niet gevonden in het e-mailsysteem van de geadresseerde. Microsoft Exchange probeert dit bericht niet opnieuw te verzenden. Controleer het e-mailadres van de geadresseerde en probeer dit bericht nog eens te versturen of geef de volgende diagnosetekst door aan uw systeembeheerder.

Beste klant,

Vragen omtrent Lexa of Lexamore kunt u eenvoudig stellen via onze website.
Via de volgende link vindt u de meest gestelde vragen:

http://www.lexa.nl/help/contact_ex_faq_v.php

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen dan heeft u de optie om zelf een vraag te stellen. Onder elke vraag vindt u namelijk de button "Stel een vraag". Ons Customer Care Team zal uw vraag dan binnen 48 uur van antwoord voorzien.

Met vriendelijk groet,
het Lexa team

Dit is een automatisch bericht, u kunt hier niet op antwoorden

en dan krijg je :

Le service est momentanément indisponible. Veuillez nous excuser et vous connecter à nouveau un peu plus tard.

------

Service is temporarily unavailable. We apologize for the inconvenience. Please try again later.

WillemLW
Berichten: 158
Lid geworden op: 19 apr 2012 00:09

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door WillemLW »

Heel raar. Maar zoals ik u zei: dat was vorig jaar, toen werkte het nog wel. Heel vreemd dat ze nu al het contact proberen te vermijden en zulke klantenservice emailadressen niet meer werken!

bertsoer
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2012 17:54

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door bertsoer »

Waarom doet Tros Rader hier niks aan, daar zijn ze toch voor...meldingen genoeg lijkt me... :evil:

anria
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 sep 2009 14:11

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door anria »

Ik hoop echt dat Radar hier iets mee gaat doen want ik begrijp ook van mijn bank ING bank dat dit regelmatig voorkomt en zij problemen ondervinden dit geld voor hun klanten retour te krijgen. ING gaat wel alles in het werk stellen. Ik heb nooit iets getekend bij lexa en om deze reden mogen zij niet zomaar zelf dingen in mijn abonnementsgegevens veranderen zodat het in hun straat valt en daarna gewoon geld van mijn rekening stelen.
Het geld is overigens door Worldpay CP/Bibit IP , Meetic/ilius/ meetic afgeschreven Euro 24,95.
Ik heb 2 emails verzonden naar lexa maar daar word niet gereageerd. Ik heb er 1 in het Nederlands verzonden en de ander in het engels(mocht het idd een Franse oplichtersbende zijn)?!
Maar vind het ook vreemd dat ING moeite heeft om dit geld terug te vorderen voor hun klant. Ik stond er op dat ING stappen onderneemt. Het is van de zotte dat mensen ongevraagd geld van mijn rekening kunnen halen. Ik heb idd 1 maand lidmaatschap genoten voor Euro 4,99......................er zaten geen extra voorwaarden aan(geen kleine lettertjes) vandaar dat ik dacht laat ik het eens een maand proberen. Ik vond en vind er niks aan en daarom heb ik de datum aangegeven van uitschrijving en automatische incasso geblokkeerd. Dit heeft lexa zelf aangepast(valsheid in geschrifte) en dan ook nog eens gewoonweg geld van mijn rekening stelen. Is gewoonweg diefstal. Ik hoop dat ING verder komt, die gaan het onderste uit de kast halen omdat er idd meerdere mensen zijn die deze diefstal ondervinden! Maar hoop dat u als RADAR hier ook mee aan de slag gaat. Wie weet hoeveel mensen er zo opgelicht worden, ik vermoed heel veel mensen! En zo worden lexa/meetic/bibit rijk door diefstal!
Ik hoop dat u iets doet en hoor of lees dit graag.
Bij voorbaat mijn dank.
Vriendelijke groet,
Angela

anria
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 sep 2009 14:11

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door anria »

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,
Nou ik heb dat nummer dus gebeld en is idd van Meetic. Nette dame aan de telefoon die mij doodleuk alleen maar kan vertellen dat ik een mail moet sturen naar [email protected]. Zij kan er echt niets aan doen en is alleen van Marketing. Ik geef aan dat er heel veel klachten staan bij Radar en dat dit pure diefstal is en dan zegt ze ja het is vervelend maar u moet niet mij hebben maar dat e-mailadres. Ik heb inmiddels 2 e-mails verzonden en kreeg alleen een nieuwe e-mail dat ze het weer beeindigd hebben(lexa). Maar gaat mij er om dat mijn account door iemand anders veranderd is want hij was reeds beeindigd per 20 april(maar lexa/meetic heeft dit zelf weer veranderd) en geld van mijn rekening gestolen. Ik ben heel boos en al moet ik hoog en laag springen , die geld komt terug!!!!
Dus ik ga nog een email sturen, misschien dat de aanhouder wint. Maar waarom doet RADAR NIETS????
Heel veel mensen hebben problemen hiermee, dussssssssssss kom op!!!
Thanks.
Groetjes
Angela

lexa.nl
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:47

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door lexa.nl »

Beste Bertsoer en Anria,

ik begrijp uit uw berichten dat u contact probeert te zoeken met het Customer Care Team van Lexa. Dit is enkel en alleen mogelijk via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier kiest u een willekeurige categorie en een willekeurige vraag. Vervolgens scrollt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag", om uw bericht met uw probleem te versturen naar het Customer Care Team. U zult dan zo spoedig mogelijk een antwoord krijgen op uw bericht.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Ons Customer Care Team ziet uw vragen/opmerkingen en problemen graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team

anria
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 sep 2009 14:11

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door anria »

Hoi,
Eindelijk iemand van het lexateam die reageert, prettig!
En ik hoop dat er nu ook actie ondernomen word. Ik ben voor 1 maand lid geworden. Hier betaalde ik dan ook netjes de Euro 4,99 voor en ben paar dagen later naar mijn accountgegevens gegaan en heb mijn abonnement beeindigd!!!!!! Dit kon ik ook netjes zien. Mijn abonnement zou per 20 april netjes beeindigd worden en geen automatische incasso(hou ik zo wie zo al niet van, niemand pikt geld van mijn rekening en al helemaal lexa niet met Euro 24,95, veel te duur)!!!!
Dus ik ben afgesloten op 20 april en zie ik tot mijn verbazing ineens dat er op 24 april jl. Euro 24,95 van mijn rekening geschreven is. Ik heb hier nooit opdracht voor gegeven en wil dit geld ook per direct retour op mijn rekening!
Het gekke is ook nog eens dat ik mijn geld(Euro 24,95) niet eens terug kan boeken(wat is dit voor oplichtersbende dan, geld word gewoon gestolen van mijn rekening) en kan het niet eens terugkrijgen. ING heeft nu onderzoek ingesteld en heb gezegd dat dit geld hoe dan ook terugkomt! Ik hou er niet van als u dingen in mijn account aanpast en gewoonweg zomaar Euro 24,95 van mijn rekening haalt.
Ik heb het 1 maand geprobeerd maar zelfs 4,99 vind ik nog te duur. Vind lexa helemaal niet leuk!!!!
Dus ik hoop dat u mijn geld snel retour kunt storten en mijn hele profiel op lexa verwijderd want dit is ook nog eens een rampenplan(hoor ik van kennissen en lees ik hier).
Bij voorbaat mijn dank.
Vriendelijke groet,
Angela(anria33)

bertsoer
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2012 17:54

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door bertsoer »

Bedankt voor uw bericht waarin u verzoekt om een restitutie.
Nadat ik uw profiel met gebruikersnaam "bertsoer" heb bekeken, moet ik u helaas mededelen dat het niet mogelijk is om uw geld terug te storten. In ons systeem constateerde ik dat u de upgrade voor optie Premium en de upgrade voor optie Premium en Control heeft aangeschaft door middel van het One Click Pay systeem.
Wanneer u een betaling doet via de website worden uw betalingsgegevens opgeslagen door ons One Click Pay systeem. Dit systeem slaat uw betalingsgegevens op voor toekomstige aankopen, waardoor u deze niet opnieuw hoeft in te voeren. Zo kunt u gemakkelijk opnieuw een betaling doen wanneer u dit wenst. Nadat u een betaling gedaan heeft, ontvangt u een bevestiging per e-mail.
In het geval van een nieuwe aankoop kunt u een betaling binnen 7 dagen na uw aankoop intrekken en om een terugbetaling vragen. Deze optie is alleen mogelijk wanneer de diensten waar u voor betaald heeft, niet gebruikt zijn. U kunt dit terugvinden in onze algemene voorwaarden (Artikel 2) op de website.
U heeft aangegeven dat u hier eerder een bericht over heeft gestuurd. Helaas heb ik hierover niks kunnen terugvinden in ons systeem. Indien u het volledige bericht nog heeft, verneem ik dit graag.
Na het bekijken van uw profiel, moet ik helaas concluderen dat we u in dit geval geen restitutie kunnen geven. De reden hiervoor is dat het meer dan 7 dagen na uw aankoop is. Wel heb ik voor u de automatische verlenging stopgezet zodat er in de toekomst geen afschrijvingen meer gaan plaatsvinden.
Uw huidige membership zal eindigen op 16-05-2012. Daarna blijft uw profiel nog wel online met een gratis membership.
Ik wil u adviseren om zorgvuldig en waakzaam met betalingen op de website om te gaan, om zo onbedoelde aankopen in de toekomst te voorkomen.
Voor vragen kunt u klikken op de optie "Help" onderaan de site. Als u dan op één van de topics klikt, verschijnt vanzelf de optie "Stel een vraag" onder "Extra informatie".
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Neemt u gerust contact met ons op wanneer u nog verdere vragen heeft.


MOET JE WEL EEN TELEFOONNUMMER OF REAGEER KNOP OP JE SITE ZETTEN..

wistikhetmaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2012 19:21

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door wistikhetmaar »

Dat in deze tijd nog altijd Lexa erin slaagt om mensen in maling te nemen met valse beloftes, verbaast me. Ik heb zelf een abonnement genomen van 3 maanden bij Lexa in veronderstelling dat je daarmee elkaar berichten kan sturen. Voordat ik de bestelling had geplaats, heb ik zorgvuldig (dacht ik) doorgelopen wat je met zo een abonnement allemaal kan doen. Er staat dat je een bericht kan sturen, maar staat nergens vermeld dat diegene naar wie je een bericht stuurt het niet kan lezen! Zij of hij kan alleen zien dat er een bericht in postvak ligt, maar kunnen ze niet eens de titel van bericht zien or laat staan de volledige inhoud lezen. Het ‘kunnen sturen van berichten’ betekent diegene die het ontvangt moet ook kunnen lezen. Anders heeft een bericht namelijk geen nut!

Gir

nzweers
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2012 14:25

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door nzweers »

Lexa.nl hanteert slinkse verlengingstrucs!

Er wordt maandelijks 25 euro van je rekening afgeschreven onder de naam 'meetic', je hebt hierdoor niet door dat dit van Lexa.nl komt.

Daarnaast krijg je geen email bevestiging van de overschrijvingen, waardoor je ook niet door hebt dat er steeds geld wordt afgeschreven!

En als laatste start na het opzeggen een vragenlijst. Als je die lijst niet doorloopt is je abonnement NIET opgezegd! Ik had in eerste instantie de vragenlijst weggeklikt en las ergens dat je hem moest doorlopen. Dat had me anders weer 25 euro gekost.

Al met al ben ik er zeer teleurgesteld over Lexa.nl. Deze site heeft me met 5 euro binnengelokt en heeft me uiteindelijk 105 euro afhandig gemaakt!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door Guardian72 »

nzweers schreef:Er wordt maandelijks 25 euro van je rekening afgeschreven onder de naam 'meetic', je hebt hierdoor niet door dat dit van Lexa.nl komt.
Maakt toch niet uit? Je hebt (destijds) bedrijf "Lexa" toestemming gegeven voor incasso - maar niet bedrijf "Meetic" - je zou dus deze kunnen storneren omdat bedrijf 'Meetic' geen machtiging heeft ontvangen.
nzweers schreef:Daarnaast krijg je geen email bevestiging van de overschrijvingen, waardoor je ook niet door hebt dat er steeds geld wordt afgeschreven!
Sorry- maar dit is een beetje onzin.
Kijk je dan minder vaak dan 1x per maand je rekening na?
In een tijd dat incasso relatief veel gebruikt, maar ook misbruikt word (of door administratieve fouten per ongeluk verkeerd rekeningnummer gebruikt)?
Daar kan je lexa/meetic etc. niet op aankijken - je bent zelf verantwoordelijk voor (controle van) je rekening.

s1984
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 sep 2012 07:44

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door s1984 »

Ook ik ben slachtoffer vna de oplichterij praktijken van lexa.nl

Vorig jaar februari had ik een 3 maanden abbonement afgesloten, deze liep af in mei 2011. In mei ben ik mijn huidige vriendin tegengekomen (via een concurrent van lexa) en heb ik mijn abbonement en membership stop gezet (ook de automatische verlenging).

Per toeval kwam ik gister erachter dat Lexa.nl NOG STEEDS geld van mijn paypal account haalt, zonder mijn toestemming. Ik heb gister paypal de opdracht gegeven om de laatste betaling terug te vorderen, helaas kunnen ze dit niet van een jaar terug nog doen.

Via google hier terrecht gekomen en te weten gekomen hoe ik met lexa in contact kan komen (diverse telefoon nummers/e-mail adressen geprobeerd but no luck). Inmiddels heb ik via het moeilijk vindbare contact formulier een mail verzonden naar lexa.nl met het verzoek om het geld (rond de 200 euro) terug te storten naar mijn account.

Mocht Lexa.nl hier niet aan mee werken of met excuus aankomen dat ik een of andere One Click pay Systeem heb geautoriseerd voor betalingen (wat ik niet heb) dan ga ik via mijn rechtsbijstandsverzekering juridische stappen ondernemen (ik heb oa. bewijzen van stopzetting van account, membership/betaling bij lexa in 2011, betalingsoverzichten van paypal als ook lexa.nl). hopende dat zij het geld terug kunnen vorderen, ik laat mij niet zomaar 200euro aftroggelen.

Advies van mijn kant naar lezers: VERMIJD LEXA.NL

s1984
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 sep 2012 07:44

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door s1984 »

s1984 schreef:Ook ik ben slachtoffer vna de oplichterij praktijken van lexa.nl

Vorig jaar februari had ik een 3 maanden abbonement afgesloten, deze liep af in mei 2011. In mei ben ik mijn huidige vriendin tegengekomen (via een concurrent van lexa) en heb ik mijn abbonement en membership stop gezet (ook de automatische verlenging).

Per toeval kwam ik gister erachter dat Lexa.nl NOG STEEDS geld van mijn paypal account haalt, zonder mijn toestemming. Ik heb gister paypal de opdracht gegeven om de laatste betaling terug te vorderen, helaas kunnen ze dit niet van een jaar terug nog doen.

Via google hier terrecht gekomen en te weten gekomen hoe ik met lexa in contact kan komen (diverse telefoon nummers/e-mail adressen geprobeerd but no luck). Inmiddels heb ik via het moeilijk vindbare contact formulier een mail verzonden naar lexa.nl met het verzoek om het geld (rond de 200 euro) terug te storten naar mijn account.

Mocht Lexa.nl hier niet aan mee werken of met excuus aankomen dat ik een of andere One Click pay Systeem heb geautoriseerd voor betalingen (wat ik niet heb) dan ga ik via mijn rechtsbijstandsverzekering juridische stappen ondernemen (ik heb oa. bewijzen van stopzetting van account, membership/betaling bij lexa in 2011, betalingsoverzichten van paypal als ook lexa.nl). hopende dat zij het geld terug kunnen vorderen, ik laat mij niet zomaar 200euro aftroggelen.

Advies van mijn kant naar lezers: VERMIJD LEXA.NL
Inmiddels heeft Paypal mijn laatste betaling terug gestuurd en de automatische incasso geblokkeerd. Tevens heb ik een reactie gekregen van lexa/meetic hun helpdesk (via [email protected] ). De reactie was:
Bedankt voor uw bericht,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik vernomen dat u sinds 03-05-2011 uw abonnement geannuleerd heeft, toch werd er hierna automatisch een bedrag van E 12,95 per maand van uw rekening afgeschreven.

Ik heb het voor u nagekeken en geconstateerd dat u de laatste afschrijving inderdaad terug heeft laten halen via Paypal, hiermee is ook direct de automatische verlenging geannuleerd. Ik wil u erop attenderen dat wij geen automatische afschrijvingen doen als er op de website aangegeven wordt dat er geen automatische verlenging plaats gaan vinden, waarschijnlijk heeft u deze optie bekeken nadat u het bedrag terug heeft laten vorderen door Paypal. Omdat de automatische verlenging niet op tijd geannuleerd is, kunnen wij helaas niet op uw verzoek ingaan.

Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben, mocht u verder nog vragen hebben verneem ik dit graag van u.
In andere woorden "U heeft het vast zelf gedaan, wij doen niks voor je".
Ik heb een reactie terug gestuurd dat ik graag wil dat zij bewijslast sturen uit hun systeem van de datum van stop zetting van de automatische verlenging. En het verzoek om mijn zaak verder uit te diepen/serieus te nemen.
Zo niet dat ik juridische stappen ga ondernemen waar mogelijk.

mikeista
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 sep 2012 10:24

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door mikeista »

hier hetzelfde!


Na het inschrijven bij lexa.nl, een betaling gedaan van 44,85euro voor een abbonement van 3 maanden.
Tot daar nog geen problemen, totdat ik vanmorgen mijn bankafschrift zag er er 5 keer 38,85eu en 1 keer 44,70eu. DIT IS TOTAAL 238,95euro!!!!! van mijn rekening gehaald, uit het niets. en ik kan het niet stoneren. Hun klanten service is buiten gebruik.

Hoe ga ik in godsnaam deze 238,95eu terug krijgen????

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door Guardian72 »

mikeista schreef:hier hetzelfde!


Na het inschrijven bij lexa.nl, een betaling gedaan van 44,85euro voor een abbonement van 3 maanden.
Tot daar nog geen problemen, totdat ik vanmorgen mijn bankafschrift zag er er 5 keer 38,85eu en 1 keer 44,70eu. DIT IS TOTAAL 238,95euro!!!!! van mijn rekening gehaald, uit het niets. en ik kan het niet stoneren. Hun klanten service is buiten gebruik.

Hoe ga ik in godsnaam deze 238,95eu terug krijgen????
Je kan dit wel storneren - alleen zal je het misschien niet via internet bankieren kunnen doen - maar in persoon bij je bank.
- maak een screenshot van ALLE lexa afschrijvingen
- ga met je ID naar je bank -
- begin met een blokkade (selectieve blokkade) op grond van onrechtmatige incasso (heb je een machtiging afgegeven?)
- vraag of ze het terug willen halen - omdat je hooguit voor 1x 45 euro per 3 maanden accoord bent.
Het feit dat er meerdere keren (in een run) zijn afgeschreven is OF een administratieve blunder, of opzettelijk stelen (als men niet bereikbaar is, vermoed ik direct het laatste).
- Als de bank meewerkt, prima, maar doe daarna aangifte van incassofraude/diefstal als lexa.nl niet binnen redelijke termijn met een verklaring komt (1 week is lang genoeg om te wachten)
- Als de bank niet mee wil/kan werken, doe dan direct aangifte, en meld dat de bank niet wil/kan storneren. (zou niet nodig moeten zijn.. maar ja.. sommige banken doen wel eens moeilijk)

mikeista
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 sep 2012 10:24

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door mikeista »

Heb mijn bank gebeld en die zijn een onderzoek gestart. vervelend lexa

karaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2012 14:31

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door karaa »

Goedemiddag
Ik ben 3maanden lid van lexa vandaag was het de laaste dag van me lidmanschap
Ik heb vrijdag geprobeer om me uit te schrijven .
Kreeg ik een melding dat ik er geen gebruik van kon maken?
En vandaag zie ik dat er geld van me is afgeschreven
Kan iemand me wijs maken? Moet ik heel me profiel verwijderen? En bij de bank lexa blokkeren?
Als ik me geld terug haal of ik dan problemen krijgt met dat site?
Alvast bedankt

s1984
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 sep 2012 07:44

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door s1984 »

Karaa, in je profiel bij lexa.nl kun je je profiel en betalingen stop zetten (mijn advies maak hier ook screenshots van met de datum van de dag erbij. Daarna je profiel opschorten/verwijderen (maak ook hier een screenshot van de bevestigings scherm).

Daarna bij je bank de betalingen stop zetten, deze hufters hebben al genoeg geld afgetroggeld van mensen.

Stef Dyken
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2013 22:59

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door Stef Dyken »

Ongelofelijk, ook ik ben aan de beurt :evil:

Zie ik ineens dat er al maanden lang €12,95 wordt afgeschreven van mijn rekening.

45.11.46.255 WORLDPAY CP/BIBIT IP BETALINGSKENM. MEETIC *ILIUS.NET* MEETIC.COM

Inderdaad heel sneaky onder de naam meetic.com En het rare is dat ik 10 jaar geleden een keer lid ben geweest. Een klein jaar geleden heb ik alleen een proef account aangemaakt op een nieuwe dienst die zij hadden. Ik ben hiervan echter nooit betaald lid geworden omdat ik het geen lekker systeem vond.

Een half jaar later vinden dan ineens die afschrijvingen plaats.

Ik ben direct naar de bank gegaan en heb meetic laten blokkeren. Natuurlijk kan ik de eerdere zes afschrijvingen niet terughalen. Nu dus een mail gestuurd naar bovenstaande email adressen.

Lexa/ meetic wat een cowboys, wat een dieven. To be continued..

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Stef Dyken schreef: Ik ben direct naar de bank gegaan en heb meetic laten blokkeren. Natuurlijk kan ik de eerdere zes afschrijvingen niet terughalen. Nu dus een mail gestuurd naar bovenstaande email adressen.

Lexa/ meetic wat een cowboys, wat een dieven. To be continued..
Wacht even - als jij GEEN machtiging hebt afgegeven (wat ik uit je verhaal opmaak) kan je wel degelijk alle afschrijvingen tot 13 maanden laten terughalen.
Hiervoor kan je het beste persoonlijk bij je bank langsgaan - en dit aankaarten.
Gewoon melden dat jij geen machtiging hebt afgegeven - en verzoek ze om het terug te halen.
(Dit duurt doorgaans wel iets langer dan 'gewoon' storneren).

Gesloten