LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goede provider gezocht.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mebo
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 aug 2007 14:58

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door mebo »

Ik ben één van de eerste gebruikers van "internetplusbellen" van KPN.
Veel klachten over gehoord, ook in consumentenprogramma's.
Gelukkig kan ik zeggen dat ik, nu twee jaar intensief gebruiker, nog nooit en dat is echt waar, een probleem heb gehad en was altijd uiterst verbaast over alle klachten.

Groet, Mebo

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door caruso »

@agro: jouw mening over UPC/Chello is inmiddels algemeen bekend. Trouwens weet je ook dat bedrijven kunnen veranderen of is jouw mening gebaseerd op iets dat zich in de vorige eeuw heeft afgespeeld? Geef anders eens voorbeelden van jouw vermeende klachten?
Blijf anders niet elk topic verzieken met je UPC/Chello kruisvaart.

jackieline
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 feb 2007 11:13

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door jackieline »

:roll:
aanbieding TELE2 internet +bellen, klinkt goed maar de helpdesk is onbetrouwbaar. Hun site eveneens. Klachten worden stevast beantwoord met : Bel de klantenservice. Juist ja: een 0900 nummer + zoveel wachtenden voor U.

Wordt het te moeilijk voor de callcenter medewerkers dan leggen ze je vraag terug bij jou. Bel 0900 nummer, of mails worden teruggestuurd met als commentaar: Verkeerd adres bestaat niet meer? Bel klantenservice.... :shock:

En maar bellen de meter tikt wel door...Is dit geen service??? :twisted:

Jackieline

henrike31
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2006 19:57

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door henrike31 »

Planet Internet heeft mij in ruim 8 jaar tijd nog nooit in de steek gelaten; ook niet na overname door KPN.

Annita38
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 mei 2007 01:49

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Annita38 »

Sinds april heb ik Compuserve, snel internet. Het kost maar 4,95 euro per maand en voor 5 euro erbij bel je naar alle vaste nummers. Het modem was gratis en als je een mail stuurt, krijg je vrij snel antwoord. De kpn lijn heb ik erbij voor de adsl en die staat op belbudget, kost geloof ik 10,50 euro per maand. Dus voor net 2 tientjes ben ik klaar. En de ene telefoon waarmee ik naar buiten bel staat op de pc aangesloten en de kpn lijn is gewoon de kpn lijn. Ik ben dus beter bereikbaar, mocht ik zelf bellen dan gebruik ik de telefoon die op voip werkt en willen ze me bellen, dan kan ik altijd de andere telefoon opnemen en zeggen dat ik terugbel (of bij noodgevallen hoor ik wat er aan de hand is). Supergoedkoop zo en goed.

flierefluit
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 dec 2005 19:28

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door flierefluit »

Neem Tiscali, werkt probleemloos, ook telefonie. Neem niets van KPN! Drama met administratie en werking!

Eerde
Berichten: 76
Lid geworden op: 07 sep 2007 15:08

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Eerde »

XS4ALL vind ik zeer goed, heb het al 6 jaar. In de eerste drie jaar twee keer 10 minumten en een [1] maal 20 min. (landelijke ADSL storing) off-line geweest.

De laatste 3 jaar geen enkele storing gehad.

Voordelen vind ik;
*5 mailboxen (met ieder 10 aliassen), van 500MB elk.
*Beste spamfilter in the business
*200MB webruimte via webdav, makkelijk voor wat internetplaatjes hosten.
*Geen vaste KPN lijn meer verplicht
*2 VoIP telefoonnummers (kan je vaste nr meenemen)
*Beste helpdesk van NL, al jaren !
*Constante snelheid, betrouwbaar
*Veel extra's: VoIP via HotSpots, Videodienst, Wiki, Mobile web accelerator, Podcasting, Webdisk, Voiced Mail, Weblog, Newszilla, Webchat, IPv6, Secure Instant messaging via jabber, Domein editor etc.
*1 uur per week gratis toegang tot Hotspots van KNP

'And last but not least': Bits of freedom, xs4all zet zich in voor tal van goede zaken die met isp-internet te maken hebben.

Gratis software bv virusscanner & firewall.

Het lijkt wel of ik er werk, maar dat is echt niet zo, alleen een zeer tevreden gebruiker.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Henri42 »

--------------------------------------------------------------------------------

Quote: van Agro wederom Off Topic

Het nieuwe logo waarvoor de kop van henri model heeft gestaan, lelijk van buiten en leeg van binnen.

Quote: van Agro wederom Off Topic


Bril nodig henri????? niet alleen dom maar nog blind

de webmaster zal jouw beledigende berichten wel uit filteren dit soort teksten zijn nergens voor nodig en vallen buiten de gedragsregels

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Het is weer ouderwets gezellig hiero.

BZ'tje
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 nov 2006 18:00

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door BZ'tje »

Ik heb al een paar jaar XS4ALL.

Ben daar ook zéér tevreden over, en ben nog steeds niet van plan om van provider te veranderen.
Nooit geen problemen...

Theo Muller
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:42

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Theo Muller »

@caruso
Ik ben het helemaal met agro eens, want als er een probleem met UPC ontstaat en dat gebeurd nogal eens, dan ben je in de aap gelogeerd.
Waarom zou je dat risico lopen als er duidelijk betere providers bestaan?
Agro doet er goed aan tegen de hufterigheid van UPC te waarschuwen.

Eerde
Berichten: 76
Lid geworden op: 07 sep 2007 15:08

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Eerde »

UPC heb ik ook zeer slechte ervaring mee, een oplichtersbende is het !

Ze weigeren toe te geven dat je hebt opgezegt en willen dan nog twee kwartalen in rekening brengen terwijl het maandrekeningen betreft. Dus 6 maanden ipv 1 maand.

Dan betaal je dat niet en ga je schrijven. Nooit antwoord wel na 4 maanden een incassobureau achter je aan. Het bedrag is dan 6 maanden (99,=) plus incasso (69,=) totaal: 168,=

Nooit betaald natuurlijk, maar duurde wel bijna een jaar om van ze af te komen.
De oplichters hadden mijn aansluiting nl wel afgesloten een dag of 10 na mijn opzegging. Humor, en dan ontkennen dat je een opzegging hebt gekregen, maar er wel naar handelen.

Bij KPN komen er veel van dit soort klachten binnen als men van kabel naar digitenne overstapt.

Verder staat die klup al jaren op failliet gaan, niet een provider waar in internet of kabelTV of telefoon van zou willen hebben. Het ergste is als je alle drie (triple play) afneemt, echt dan moet je de meest betrouwbare provider hebben.

Theo Muller
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:42

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Theo Muller »

@Caruso
Kijk eens hier mijnheer de grote zanger, alweer iemand die ervaring heeft met de oplichtersbende UPC!
Wat Eerde schrijft klopt als een zwerende vinger en heb ik ook ervaren.
Keus genoeg en laat UPC maar links liggen, tenzij je het leuk vind om tegen windmolens te vechten.

hillekke
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jan 2007 14:01

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door hillekke »

xs4all

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Iedereen mag zijn mening geven over de verschillende providers, maar de scheldpartijen van Agro jegens mij slaan toch alles:

ik ben in zijn ogen een leeghoofd en scheel !!!! nou dat is voer voor de webmaster

Verder heb ik overwegend alleen maar goede ervaringen met UPC, mag toch zo zijn toch ????.:)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door agro »

Geef anders eens voorbeelden van jouw vermeende klachten?
Ik heb deze in het verleden meer dan eens vermeld, maar naar het schijnt ben je te dom of te lui deze op te zoeken.

hunk
Berichten: 29
Lid geworden op: 29 sep 2007 11:42

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door hunk »

en ook nog eens de goedkoopste?
jazeker, dat is kpn!
Televisie + onbeperkt internetten geen datalimiet + 500 minuten bellen per maand kost slechts € 26,95!
Daar kan upc in de verste verte niet tegenop.
Het betreft hier digitenne + slim 500.
Bij mij werkt het al een half jaar zonder één storing in Rotterdam zuid.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ik heb deze in het verleden meer dan eens vermeld, maar naar het schijnt ben je te dom of te lui deze op te zoeken.

weer een ongecensureerde regel van Agro richting een andere forum gebruiker, normaal taal gebruik gaat Agro moeizaam af nadat hij door de UPC club geroyeerd is vanwege betalingen. :) .

Ik ontvang elke maand ter beoordeling een factuur van UPC, na mijn fiatering ervan kunnen ze cashen, met UPC als provider heb je alles zelf in de hand, daarnaast is UOC financieel erg aantrekkelijk met een gemiddelde service verlening.

Neem de KPN nu eens ( he AGRO ), dat lijkt me echt een zooitje te zijn, vroeger had ik telefonie van hun , jakkes alleen maar storing en telefonie is nog simpel :)

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door caruso »

@Theo Muller:
De grote zanger wil graag van jou een verwijzing waarin staat dat de grote zanger zelf ervaringen heeft met UPC.
Ga leren lezen want dta staat namelijk nergens.
De brillenwinkel is vandaag tot 17.00 uur open én morgen is het koopzondag!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door agro »

De grote zanger wil graag van jou een verwijzing waarin staat dat de grote zanger zelf ervaringen heeft met UPC.
Dus je zit iets op te hemelen waar je geen spat ervaring mee hebt???
De beste stuurlui staan meestal aan de wal, toch????

Gesloten