LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overstappen van InternetPlusbellen Basic naar Premium (KPN)

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
yvlingen
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 aug 2008 12:31

Overstappen van InternetPlusbellen Basic naar Premium (KPN)

Ongelezen bericht door yvlingen »

Na terugkeer van vakantie zag ik de berichten over nieuwe abonnementen bij KPN. Wij besloten om het huidige abonnement Basic over te laten zetten naar naar het nieuwe Premium.

Op 7 augustus heb ik contact gehad met Klantenservice en de opdracht werd in behandeling genomen.

Op maandag 18 augustus had nog niets vernomen of gemerkt van enige verandering. Het bellen met de Klantenservice lukte niet, na lang wachten werd de verbinding tweemaal verbroken. Ik heb toen via een webformulier gevraagd hoe het met de bestelling stond. Twee dagen later (20 augustus) ontving ik antwoord, maar men kon de order niet terugvinden.

Ik heb teruggeschreven met meer gegevens en gevraagd om de order alsnog uit te voeren. Ik heb nog geen antwoord gekregen. Dit hele proces gaat me nu wel erg veel tijd kosten. Wat nu?

Yvonne

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Overstappen van InternetPlusbellen Basic naar Premium (KPN)

Ongelezen bericht door e.weis »

beste mevr. v Lingen.

Met de adres gegevens die je mee hebt gestuurd in t mailtje heb ik in ieder geval een lijn meting kunnen uitvoeren.

Daar is uit gekomen dat jouw "lijn" de snelheid die premium moet geven niet aan kan.
Dit praat natuurlijk t feit dat de eerder geplaatste order schjinbaar weg is niet goed.

Ik zou gezien de snelheid van t abonnement dan ook blijven bij t abonnement dat je nu hebt, anders betaal je meer en je krijgt er niets voor terug.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

yvlingen
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 aug 2008 12:31

Re: Overstappen van InternetPlusbellen Basic naar Premium (KPN)

Ongelezen bericht door yvlingen »

Bedankt voor uw snelle reactie.

Jammer dat dit bericht niet eerder gegeven kon worden. Ik zie trouwens nergens in de aankondigingen van de nieuwe abonnementen een voorbehoud staan voor de lijncapaciteit.

Is het bekend wanneer het netwerk in onze regio wordt opgewaardeerd?

Met vriendelijke groet,

Yvonne

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Overstappen van InternetPlusbellen Basic naar Premium (KPN)

Ongelezen bericht door e.weis »

Beste mevr. v Lingen,

http://www.kpn.com/internet/InternetPlu ... emium.prod

Hier staan de specificaties van t premium product. de * geeft aan dat de snelheid die gehaald kan worden afhankelijk is van de afstand van wijkcentrale naar jouw locatie... wat er niet bij staat en wel zo is is natuurlijk ook t dekkings gebied en de kwaliteit van de lijn.

wanneer het in jouw regio wel gehaald kan worden is helaas niet bij mij bekend.

nogmaals, het is natuurlijk niet goed te praten dat er verder niets bekend is over de geplaatste order.
Ik hoop dat t nu een stukje duidelijker is.

mvg.
e. Weis
KPN Webcare Team.

kees_52
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2008 21:35

Re: Overstappen van InternetPlusbellen Basic naar Premium (KPN)

Ongelezen bericht door kees_52 »

geen hoerastemming bij KPN :(

Ik ben sinds 28 juli gemigreerd van basis naar premium internetbellen plus. Ik beschikte al eerder over interactieve TV en digitenne.
Nu is het zo dat in de periode van 1 augustus t/m september er een actie gaande is die als je het premiumpakket aanschaft je een toshiba laptop als kado wordt aangereikt.
Ik heb via de primafoonwinkel gevraagd waarom op het moment van aanvraag ik daar niet van op de hoogte gebracht ben.
Deze vraag is, middels een mail, doorgespeeld aan de klachten afdeling.
Vandaag een reactie gekregen via telefoon, dat dat inderdaad niet geval is daar het buiten de actieperiode valt.
Dus geen hoerastemming van "we hebben een klant". Geen waardering voor het feit dat sinds de opstart van dit premium pakket, eigenlijk niet de volle bandbreedte van 20mb ontvang, ja gemiddeld net iets meer van het basis pakket. (tussen 3 en 10 mb), wel betalen, ook administratiekosten. Geen hoerastemming, omdat er helemaal niets verzonden hoeft te worden, zelfs geen gatis monteur etc etc.
Zaken als AH, VenD etc geven ook van te voren aan wanneer er iets in de aanbieding komt.
Ik heb de boot net gemist,jammer. Ik ben dan ook voornemens, alles miv de eerst komende vervaldatum te laten terugdraaien. van 20 naar basis, van interactieve tv naa kabel en gen digitenne meer. Overigens als de snelheid niet wordt geleverd (900 mrt van de centrale ) zoals is aangeprezen tijdens de telefonische aanmelding (zelfs 22 mb) zou mi het geheel zonder meer kunnen worden teruggedraaid.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Overstappen van InternetPlusbellen Basic naar Premium (KPN)

Ongelezen bericht door agro »

Als je geen Premium kan krijgen omdat de lijn het niet aankan, kan je toch nog beter overstappen van het basis abonnement naar het Extra abonnement, is 2 Mb sneller en ook nog eens een € 20,00 per maand goedkoper als je onbeperkt bellen hebt. bovendien heb je met het Extra abo standaard al onbeperkt bellen naar vaste nummers.

Ps je kan de helpdesk gratis bellen met volgend nummer : 0800-0234969 ipv het 09 nummer.

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Overstappen van InternetPlusbellen Basic naar Premium (KPN)

Ongelezen bericht door e.weis »

Beste Kees.

Ik zou rustig je "lijn" een keer willen doormeten zodat ik kan zien wat de maximale snelheid haalbaar is.

Als de lijn niet geschikt blijkt te zijn voor je huidige abonnement, moet dit gewoon terug te draaien zijn, dan al wel niet downgraden naar een lager abonnement.

Wat gegevens zoals postcode en huisnummer kun je mailen via het envelopje bij mijn naam.

Verder met betrekking tot het actie aanbod en de aanprijzing daarvan kan ik helaas niets voor jou betekenen

mvg
E. Weis
KPN Webcare Team.

Gesloten