LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Ibizaa
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 okt 2008 21:58

drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis

Ongelezen bericht door Ibizaa »

Ik heb een vervelend probleem. Heb in juli 2008 een mooi aanbod gehad van KPN om over te stappen naar KPN internetplusbellen basis voor €35,-
Uiteraard ben ik hierop ingegaan maar tot op heden wordt nog maandelijks de €42,95 geincasseerd.(Planet internetplusbellen standaard)
Begin september 2008 nog gebeld met KPN en deze vertelden mij dat ik idd was overgestapt en dit in hun systeem stond maar dat de administratieve afhandeling nog even zou duren.
Dit even duurt nu al vanaf juli tot 6 oktober........

Wat kan ik hier aan doen?


groeten, William

scheepie
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 okt 2008 14:11

Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis

Ongelezen bericht door scheepie »

Ook hier worden de kosten voor planet afgehouden terwijl ook wij naar kpn internet plusbellen zijn overgestapt.Slordig dat zoiets niet meteen word geregeld.We gaan er maar weer eens een mailtje op wagen.Als het weer zo'n vaag verhaal is gaan we mooi weg bij de kpn. :twisted:

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis

Ongelezen bericht door e.weis »

Hallo,

Helaas heeft het probleem met betrekking tot te veel betalen te maken met een vertraging in het systeem waarmee het betaling proces ook wordt gestuurd.

Inderdaad niet netjes maar ongetwijfeld recht te trekken.
Stuur me aub even wat adres gegevens en dan zal ik er een melding van maken.

Echter is het wel afwachten vanaf dat moment omdat hier helaas meerdere meldingen van gemaakt worden.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

Ibizaa
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 okt 2008 21:58

Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis

Ongelezen bericht door Ibizaa »

Beste meneer Weis,

Ik heb u een mailtje gestuurd met daarin mijn adresgegevens.
Alvast bedankt voor de moeite!

groeten,

William Verbraeken

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis

Ongelezen bericht door glith »

Ook maar WEER een mail gestuurd :twisted: er stons alwel dat het langer als 2 dagen kon duren voor je een reaktie kan krijgen i.v.m. drukte :(

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis

Ongelezen bericht door e.weis »

aan mr verbraeken.

Ik heb ook via de email uw vraag beantwoord.

Daarin staat dat ik nog geen opening heb met de factuurservice en dat is nou net de afdeling waar u mee moet bellen.

Waarom? Omdat ik in het systeem alleen het correcte abonnement heb staan en dat houd in dat ik er niets mee kan doen. Dat moet dus door de mensen van de factuur service recht getrokken worden.

Succes.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis

Ongelezen bericht door glith »

Het is toch niet te geloven, hier dolblij dat eindelijk alles werkt heb net een medewerkster aan de telefoon gehad ene Sadira J..... en gevraagd of het goede rekeningnummer was doorgevoerd ja hoor zei ze.
Net het abonnement veranderd zodat ik BelOnbeperkt Altijd voor 10 euro per maand heb wat denk je staat er in de bevestigingsmail het oude klantennummer :) dus ben benieuwd :!: :!:

scheepie
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 okt 2008 14:11

Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis

Ongelezen bericht door scheepie »

Heb meer weer eens gebeld en wat denk je: uw planetabonnement is op 8 augustus al overgezet naar kpn abo.Ja .maar waarom word er dan nog steeds teveel afgehouden ?Ja, dat klopt niet .We gaan het rechtzetten en u krijgt het teveel betaalde bedrag terug.Nou graag een bevestiging zwart op wit !We gaan afwachten...

Agent 007
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 nov 2008 16:12

Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis

Ongelezen bericht door Agent 007 »

Stuur naar kpn gewoon een opzeggingsbrief per e-mail vanaf hun site. Je ontvangt dan een automatisch ontvangstbericht per mail retour. Na enige tijd wordt er vanzelf telefonisch contact met je opgenomen, want ze doen alle moeite om hun klanten te houden. Mijn ervaring is dat dan zeer serieus gewerkt gaat worden aan oplossing van het probleem.

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis

Ongelezen bericht door glith »

Heb een mail gehad van KPN en word de 19de terug gebeld zegt die mail ben benieuwd, maar zal jullie op de hoogte houden

Agent 007
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 nov 2008 16:12

Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis

Ongelezen bericht door Agent 007 »

Verbaas je er niet over als dat telefoontje op de 19e uitblijft, maar je pas daaaaaaaagen later wordt gebeld. Ook dat is kpn....Gewoon rustig afwachten. Eventueel kun je na een week of twee altijd even een reminder mailen in antwoord op hun e-mailbericht.

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis

Ongelezen bericht door glith »

Ben inderdaad terug gebeld en ALS HET GOED is is het opgelost 2 klantennrs 2 bankreknrs maar helaas vergeten de naam te noteren.
Dus volgende maand afwachten of het echt heeft geholpen :wink:

scheepie
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 okt 2008 14:11

Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis

Ongelezen bericht door scheepie »

Het is nu dus bijna februari,alles is inmiddels 1 grote ramp.Nog geen cent verrekend,contact is buiten ons om opgezegd en een nieuw pakket aangevraagd.Zitten nu met een switch-pakket ,oude telefoonnummer is blijkbaar ook foetsie.Al bijna 2 weken niet telefonisch bereikbaar meer.Sinds een paar dagen wel weer internet.Ineens een nieuw jaarcontract.En nee,u kunt nu niet opzeggen.Iemand aan de lijn gehad die niet wist wanneer zijn meerdere er zou zijn,maar belt u over 10 dagen maar terug ....
Sorry kpn,maar ik heb het helemaal gehad met jullie !

scheepie
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 okt 2008 14:11

Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis

Ongelezen bericht door scheepie »

Niet te geloven,het is eindelijk voor elkaar.Sinds gisterenavond zijn we ineens weer telefonisch bereikbaar op ons oude nummer.Zelf de facturen zijn gecorrigeerd... Alleen moet ons emailadres veranderd worden .En nee,het jaarcontract loopt niet volgend jaar af(zoals in het nieuwe contract stond)maar in juli.Ze krijgen wel een flinke rekening van ons voor gemaakte kosten,doordat we niet bereikbaar waren :twisted:

Pearl8
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2009 19:54

Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis

Ongelezen bericht door Pearl8 »

Ik zit vanaf juli 2008 met een soorgelijk probleem en is tot op heden niet afgehandeld. Ik betaal nog steeds teveel terwijl u in uw aanbieding schreef: "En voor u verandert er niets!"

Ik heb geprobeerd via mail, via de klachtensite van KPN, via helpdesk en via een medewerker KPN om dit opgelost te krijgen, de meeste ellende heb ik gehad, maar het is nu wel erg stil geworden aan de andere kant!

Het kan dus blijkbaar wel opgelost worden!
Het moet eerst zeker op de Radarsite geplaatst worden om geholpen te worden???

....wat kan je nog doen als je bijna alles gehad hebt en er wordt niet meer gereageerd????

Gesloten