LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis
drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis
Ik heb een vervelend probleem. Heb in juli 2008 een mooi aanbod gehad van KPN om over te stappen naar KPN internetplusbellen basis voor €35,-
Uiteraard ben ik hierop ingegaan maar tot op heden wordt nog maandelijks de €42,95 geincasseerd.(Planet internetplusbellen standaard)
Begin september 2008 nog gebeld met KPN en deze vertelden mij dat ik idd was overgestapt en dit in hun systeem stond maar dat de administratieve afhandeling nog even zou duren.
Dit even duurt nu al vanaf juli tot 6 oktober........
Wat kan ik hier aan doen?
groeten, William
Uiteraard ben ik hierop ingegaan maar tot op heden wordt nog maandelijks de €42,95 geincasseerd.(Planet internetplusbellen standaard)
Begin september 2008 nog gebeld met KPN en deze vertelden mij dat ik idd was overgestapt en dit in hun systeem stond maar dat de administratieve afhandeling nog even zou duren.
Dit even duurt nu al vanaf juli tot 6 oktober........
Wat kan ik hier aan doen?
groeten, William
Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis
Ook hier worden de kosten voor planet afgehouden terwijl ook wij naar kpn internet plusbellen zijn overgestapt.Slordig dat zoiets niet meteen word geregeld.We gaan er maar weer eens een mailtje op wagen.Als het weer zo'n vaag verhaal is gaan we mooi weg bij de kpn.
Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis
Hallo,
Helaas heeft het probleem met betrekking tot te veel betalen te maken met een vertraging in het systeem waarmee het betaling proces ook wordt gestuurd.
Inderdaad niet netjes maar ongetwijfeld recht te trekken.
Stuur me aub even wat adres gegevens en dan zal ik er een melding van maken.
Echter is het wel afwachten vanaf dat moment omdat hier helaas meerdere meldingen van gemaakt worden.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.
Helaas heeft het probleem met betrekking tot te veel betalen te maken met een vertraging in het systeem waarmee het betaling proces ook wordt gestuurd.
Inderdaad niet netjes maar ongetwijfeld recht te trekken.
Stuur me aub even wat adres gegevens en dan zal ik er een melding van maken.
Echter is het wel afwachten vanaf dat moment omdat hier helaas meerdere meldingen van gemaakt worden.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.
Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis
Beste meneer Weis,
Ik heb u een mailtje gestuurd met daarin mijn adresgegevens.
Alvast bedankt voor de moeite!
groeten,
William Verbraeken
Ik heb u een mailtje gestuurd met daarin mijn adresgegevens.
Alvast bedankt voor de moeite!
groeten,
William Verbraeken
Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis
Ook maar WEER een mail gestuurd er stons alwel dat het langer als 2 dagen kon duren voor je een reaktie kan krijgen i.v.m. drukte
Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis
aan mr verbraeken.
Ik heb ook via de email uw vraag beantwoord.
Daarin staat dat ik nog geen opening heb met de factuurservice en dat is nou net de afdeling waar u mee moet bellen.
Waarom? Omdat ik in het systeem alleen het correcte abonnement heb staan en dat houd in dat ik er niets mee kan doen. Dat moet dus door de mensen van de factuur service recht getrokken worden.
Succes.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.
Ik heb ook via de email uw vraag beantwoord.
Daarin staat dat ik nog geen opening heb met de factuurservice en dat is nou net de afdeling waar u mee moet bellen.
Waarom? Omdat ik in het systeem alleen het correcte abonnement heb staan en dat houd in dat ik er niets mee kan doen. Dat moet dus door de mensen van de factuur service recht getrokken worden.
Succes.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.
Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis
Het is toch niet te geloven, hier dolblij dat eindelijk alles werkt heb net een medewerkster aan de telefoon gehad ene Sadira J..... en gevraagd of het goede rekeningnummer was doorgevoerd ja hoor zei ze.
Net het abonnement veranderd zodat ik BelOnbeperkt Altijd voor 10 euro per maand heb wat denk je staat er in de bevestigingsmail het oude klantennummer dus ben benieuwd
Net het abonnement veranderd zodat ik BelOnbeperkt Altijd voor 10 euro per maand heb wat denk je staat er in de bevestigingsmail het oude klantennummer dus ben benieuwd
Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis
Heb meer weer eens gebeld en wat denk je: uw planetabonnement is op 8 augustus al overgezet naar kpn abo.Ja .maar waarom word er dan nog steeds teveel afgehouden ?Ja, dat klopt niet .We gaan het rechtzetten en u krijgt het teveel betaalde bedrag terug.Nou graag een bevestiging zwart op wit !We gaan afwachten...
Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis
Stuur naar kpn gewoon een opzeggingsbrief per e-mail vanaf hun site. Je ontvangt dan een automatisch ontvangstbericht per mail retour. Na enige tijd wordt er vanzelf telefonisch contact met je opgenomen, want ze doen alle moeite om hun klanten te houden. Mijn ervaring is dat dan zeer serieus gewerkt gaat worden aan oplossing van het probleem.
Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis
Heb een mail gehad van KPN en word de 19de terug gebeld zegt die mail ben benieuwd, maar zal jullie op de hoogte houden
Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis
Verbaas je er niet over als dat telefoontje op de 19e uitblijft, maar je pas daaaaaaaagen later wordt gebeld. Ook dat is kpn....Gewoon rustig afwachten. Eventueel kun je na een week of twee altijd even een reminder mailen in antwoord op hun e-mailbericht.
Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis
Ben inderdaad terug gebeld en ALS HET GOED is is het opgelost 2 klantennrs 2 bankreknrs maar helaas vergeten de naam te noteren.
Dus volgende maand afwachten of het echt heeft geholpen
Dus volgende maand afwachten of het echt heeft geholpen
Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis
Het is nu dus bijna februari,alles is inmiddels 1 grote ramp.Nog geen cent verrekend,contact is buiten ons om opgezegd en een nieuw pakket aangevraagd.Zitten nu met een switch-pakket ,oude telefoonnummer is blijkbaar ook foetsie.Al bijna 2 weken niet telefonisch bereikbaar meer.Sinds een paar dagen wel weer internet.Ineens een nieuw jaarcontract.En nee,u kunt nu niet opzeggen.Iemand aan de lijn gehad die niet wist wanneer zijn meerdere er zou zijn,maar belt u over 10 dagen maar terug ....
Sorry kpn,maar ik heb het helemaal gehad met jullie !
Sorry kpn,maar ik heb het helemaal gehad met jullie !
Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis
Niet te geloven,het is eindelijk voor elkaar.Sinds gisterenavond zijn we ineens weer telefonisch bereikbaar op ons oude nummer.Zelf de facturen zijn gecorrigeerd... Alleen moet ons emailadres veranderd worden .En nee,het jaarcontract loopt niet volgend jaar af(zoals in het nieuwe contract stond)maar in juli.Ze krijgen wel een flinke rekening van ons voor gemaakte kosten,doordat we niet bereikbaar waren
Re: drama overstap Planet naar KPN internetplusbellen basis
Ik zit vanaf juli 2008 met een soorgelijk probleem en is tot op heden niet afgehandeld. Ik betaal nog steeds teveel terwijl u in uw aanbieding schreef: "En voor u verandert er niets!"
Ik heb geprobeerd via mail, via de klachtensite van KPN, via helpdesk en via een medewerker KPN om dit opgelost te krijgen, de meeste ellende heb ik gehad, maar het is nu wel erg stil geworden aan de andere kant!
Het kan dus blijkbaar wel opgelost worden!
Het moet eerst zeker op de Radarsite geplaatst worden om geholpen te worden???
....wat kan je nog doen als je bijna alles gehad hebt en er wordt niet meer gereageerd????
Ik heb geprobeerd via mail, via de klachtensite van KPN, via helpdesk en via een medewerker KPN om dit opgelost te krijgen, de meeste ellende heb ik gehad, maar het is nu wel erg stil geworden aan de andere kant!
Het kan dus blijkbaar wel opgelost worden!
Het moet eerst zeker op de Radarsite geplaatst worden om geholpen te worden???
....wat kan je nog doen als je bijna alles gehad hebt en er wordt niet meer gereageerd????