LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Let op KPN haalt ongevraagd geld van rekening

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
GoldenIndy
Berichten: 129
Lid geworden op: 20 jul 2006 13:51

Re: Let op KPN haalt ongevraagd geld van rekening

Ongelezen bericht door GoldenIndy »

KPN Drama: waar ik werk of wie ik ben doet niet terzake. Ik wil je enkel tips geven, die sla jij in de wind. Je zeikt liever door i.p.v. dat je een oplossing zoekt, dan zoek het uit!

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: Let op KPN haalt ongevraagd geld van rekening

Ongelezen bericht door kpndrama »

Geachte heer x

Wij hebben begrip voor uw reactie.

Uit controle van onze gegevens is gebleken dat uw InternetPlusBellen abonnement momenteel is beeindigd. Op de factuur van januari 2009 zal u een tegemoetkoming krijgen voor het ServiceThuis abonnement en voor de kosten van uw Voordeeloptie.

Voor het aanvragen van een InternetPlusBellen abonnement en de tarieven verwijzen wij u vriendelijk naar:

http://www.kpn.com/kpn/show/id=1756128

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,
xxxx
KPN

Nieuws van KPN

Op zich goed nieuws echter : Uit controle van onze gegevens is gebleken dat uw InternetPlusBellen abonnement momenteel is beeindigd.

Ik gaar er vooralsnog maar vanuit dat dit slaat op het nieuwe abonnement wat ik aangevraagd heb. Anders zit ik binnenkort zonder verbinding. Dan wordt het snel ziggo :D

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Let op KPN haalt ongevraagd geld van rekening

Ongelezen bericht door dhc »

Dan wordt het snel ziggo
Dan wens ik je nog meer sterkte......
We zien je wel weer verschijnen, heet je dan Ziggodrama?

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: Let op KPN haalt ongevraagd geld van rekening

Ongelezen bericht door kpndrama »

Ziggo geeft hier een prima service. Diverse van mijn buren en vrienden en kennissen hebben het en allemaal zonder problemen.
Het is alleen de vraag of het wel beschikbaar is gezien het feit dat de meeste hier al ziggo hebben.

GoldenIndy
Berichten: 129
Lid geworden op: 20 jul 2006 13:51

Re: Let op KPN haalt ongevraagd geld van rekening

Ongelezen bericht door GoldenIndy »

Kun je nou eens even heel snel normaal gaan doen, irritant jochie?
Ten 1e werk ik niet voor KPN en al zou ik het wel doen, so what? Iedereen die het niet met je eens is begin je uit te schelden en te roepen met je grote bek dat ze voor KPN werken.
Volgens mij heb jij echt een serieus psychisch probleem, zoveel woede als je tegenover KPN hebt en de uren die je hier op het forum door brengt. Dat je boos bent oké maar dit begint ernstige vormen aan te nemen. Ik stel voor dat je eens een bezoekje richting de psychiater brengt. Succes ermee!

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: Let op KPN haalt ongevraagd geld van rekening

Ongelezen bericht door kpndrama »

Goldenindy, pak even een spiegeltje. Jij zit telkens in mijn topic te zwetsen en als ik 1 keer in een topic van jouw reageer dan ontflof je van woede. Bovendien ben jij degene die iedere keer in een kpn topic reageer ( een ieder die twijfelt, lees haar reakties door )
Ook jij lijkt een obsessie voor mij te hebben.
Dit is tevens mijn laatste bericht aan jouw. Ik stel reakties van jouw dan ook niet op prijs. Je komt alleen ruzie zoeken en draagt niets bij.

de geest
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jan 2009 22:23

Re: Let op KPN haalt ongevraagd geld van rekening

Ongelezen bericht door de geest »

ben blij met je positieve reactie
kunnen veel mensen een voorbeeld aan kunnen geven[/b]

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: Let op KPN haalt ongevraagd geld van rekening

Ongelezen bericht door kpndrama »

Ik heb vandaag de nota van december weer voldaan.
Had de betaling ingetrokken omdat kpn mij weigerde te helpen. Inmiddels zijn dingen aan de gang en zijn dus de betalingen hervat.

Secure Internet Services
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2009 08:53

Re: Let op KPN haalt ongevraagd geld van rekening

Ongelezen bericht door Secure Internet Services »

Er gaat vel meer mis bij KPN.

Mjin aanvraag (prive) is ook een drama. Ik heb hier en 2 cm hoge stapel brieven van KPN. Mijn omzetting van een analoge telefoon en losse PLANET abo moest worden omgezet in bellen plus internet extra.

Man o man, wat kan ik dat 0900 0244 nummer DROMEN. Gelukkig heb ik VEEL geduld gehad. Ik heb sinds kort wel internet, maar het is de basis versie. Tevens heb ik inmiddels meer dan 350 euro TERUG gehad via de klachten afdeling. Want mijn Planet abo met MXSTREAM los was 110 euro per maand, en de huidige abo 35 per maand. Wie dat wil kan van mij het directe nummer (alleen voor klantenservice, (NIET voor klachten) krijgen.

Lang verhaal kort: Ik heb er 4 uur bellen op zitten, VELE sessies. Er was een keer dat ik MEER dan een uur aan de lijn moest wachten en vervolgens werd verbroken. Ken je dat?

Man o man, wat blunderen ze daar bij KPN. Nu onving ik gisteren een mail (terwijl daarvoor ALLES per post ging) dat ik verhuishulp heb aangevraagd, hoppa 44 euro. Dus later vandaag hang ik weer aan de telefoon, reken daar maar op :x . En de kosten declareer ik gewoon, al hoewel ik wel onder werktijd moet bellen. Als freelancer sta ik liever paraat voor mijn klanten, maar om diezelfde klanten te ondersteunen MOET ik KPN te vriend houden, want telefonie en internet zijn cruciaal.

Mijn motto? Niet vechten tegen de KPN. Gewoon netjes vragen of ze een klacht noteren, en bij ELK telefoongesprek vragen WAT HEEFT U GENOTEERD IN HET SYSTEEM? Ze kunnen alles nakijken bij een eerst volgend gesprek, en zo bouw je een dossier op. Bij de klantenservice zijn ze ruimhartig. Althans, in mijn geval. Mijn administratie is een rommeltje vanwege de vele (credit-) facturen en 'mislukte' maar gefactureerde diensten van KPN.

Als klap op de vuurpijl gaan ze me nog ruim 600 euro inhouden voor een mobiel HI abonnementje. Blijkt dat bij aanvang van het abonnement de internetbundel niet geactiveerd werd i.v.m. nummerbehoud. 220 MB internetten kost dan 440 euro excl. BTW Via incasso. Man o man, ik ben wel :twisted:, maar ik heb netjes een brief geschreven naar het adres wat de helpdesk opgaf. En 'fingers crossed' gaan ze het netjes terugbetalen, anders is mijn nieuwe iPhone wel HEEL erg duur geworden (nieuwprijs).

Rob
<>

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: Let op KPN haalt ongevraagd geld van rekening

Ongelezen bericht door kpndrama »

Inderdaad een heel verhaal. Ook ik heb uren aan de telefoon gezeten ( ook deze kosten kan je vergoed krijgen ) Maar wat mij opvalt, wat eerst in het systeem genoteerd stond, was de volgende keer gewoon weg! Ik denk daarom dat emails sturen met wat je precies wil de beste bewijsvoering is, naast de gesprekken.

Een half uur is niets. Je wordt iedere keer in de wacht gezet.
Wat volgens mij het probleem bij kpn is :
1) Ze werken allemaal langs elkaar heen.
2) Niemand is bevoegd om al je problemen in een keer te verhelpen
3) veel medewerkers zijn incapabel

Ik ben inmiddels ook 1 keer in de winkel geweest. Die medewerker is zeker een uur bezig geweest. Al met al is dat ook geen winst voor kpn.

Ik ben benieuwd hoe dat af gaat lopen, laat weer van je horen

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Let op KPN haalt ongevraagd geld van rekening

Ongelezen bericht door Radar »

Deze discussie bevat meerdere beledigingen en andere off topic uitspraken. Wij hebben er een aantal verwijderd. Al met al is de discussie echter naar een dermate bedenkelijk niveau afgegleden, dat wij besloten hebben om dit topic te sluiten.

Gesloten