LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] let op!!! zekerprijs.nl is ook heelgemakkelijk.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
max-man
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 dec 2009 22:56

let op!!! zekerprijs.nl is ook heelgemakkelijk.nl

Ongelezen bericht door max-man »

ik werd gebeld vanmorgen door heelgemakkelijk.nl of ik intresse had om geld te storten en dan zeker een prijs te winnen, ik dacht *** maar raak, en heb de verbinding verbroken, vanmiddag werd ik weer gebeld, en ik zei ik je toch duidelijk gemaakt dat ik niet in zee wil met jullie, en toen zat ik net te kijkken naar de tv over dat puzzelgebeuren bij tros rader ik denk hee ik moet toch eens ff googlen over die site, en ff kijkken wat er hier op het forum wordt geschreven, dankzij het telefoonnummer wat zowel bij www.zekerprijs.nl alsmede bij www.heelgemakkelijk.nl staat beschreven is dat het hetzelfde is, dus mensen let aub op.

Beijing2008
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 apr 2009 20:30

Re: let op!!! zekerprijs.nl is ook heelgemakkelijk.nl

Ongelezen bericht door Beijing2008 »

Ze werken ook onder de naam Baleana, afschrijvingen worden onder die naam gedaan.en onder deze naam ;http://www.galettepress.nl/Galette/Welkom.html

JonasRules
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 nov 2010 15:34

Re: let op!!! zekerprijs.nl is ook heelgemakkelijk.nl

Ongelezen bericht door JonasRules »

Ja maar het zijn toch allemaal oplichters!!..

Beijing2008
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 apr 2009 20:30

Re: let op!!! zekerprijs.nl is ook heelgemakkelijk.nl

Ongelezen bericht door Beijing2008 »

LET WEL OP; als ze beweren dat jij lid bent geworden , zou je een welkomstbrief met wachtwoord voor de loterijen gehad moeten hebben, en kijk uit dat ze geen geld afschrijven onder andere naam.

Gesloten