LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN internet afsluiting

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
aquil0
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2010 21:44

KPN internet afsluiting

Ongelezen bericht door aquil0 »

Gegroet allemaal,
ik heb deels een vraag, en deels een waarschuwing.
Ergens vorig jaar rond oktober werden wij gebeld door de KPN. Ons internet zou voor minder geld sneller worden. Alles zou hetzelfde blijven etc. Omdat we al bij kpn zaten zagen wij geen probleem.
Wij checken echter enkele weken geleden onze afschriften, bleken er opeens 2 abbo's op te staan. Het oude en het nieuwe.
Na lang bellen zeiden ze dat ze het wel zouden aanpassen. Dit hebben ze echter net iets te enthousiast gedaan. In plaats van onze dubbele rekening op te lossen, hebben ze ons afgesloten van het internet. Wij zitten nu minstens 3 weken zonder internet, omdat we volgens het systeem weer nieuwe klanten zijn, en dus de normale tijd moeten wachten op een nieuwe aansluiting.
Zelfs na vele telefoontjes wordt er geen actie ondernomen, het is nog niet eens duidelijk of we wel een nieuwe aansluiting krijgen!
De klantenservice doet vrij weinig nuttigs. Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt en weet of er een kans is dat er een versneld (her)aansluitingstraject gestart kan worden, of wordt dit 3 weekjes zonder internet?

PS. Ik zie net dat er een apart subforum is voor internetprovider klachten, deze had ik tijdens het posten nog niet gezien, waarvoor excuses.
Mvg,
D

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: KPN internet afsluiting

Ongelezen bericht door SirPeter »

Ivm de "concurrentie positie" mag van de Opta KPN de lijn versneld er niet meteen weer op zetten bij een "annulering". Kan wel vragen naar een dongel ter overbrugging bij KPN. Waarschijnlijk na een paar keer te zijn doorverbonden is dat misschien wel mogelijk.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN internet afsluiting

Ongelezen bericht door tiptoo »

volgens mij mogen ze u niet zonder internet laten zitten...de fout ligt bij KPN dus is wangedrag , of ze moeten u aansluiten of ze moeten het contract verbreken waardoor u vrij bent een andere provider te kiezen. succes!

Gesloten