LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC fiber power

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

UPC fiber power

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Het lijkt er op dat UPC nog steeds usenetverkeer aan het knijpen is. Graag verneem ik de bevindingen en klachten van mensen die hier ook nog altijd last van hebbenn. UPC ontkent het maar ik weet wel beter.

BartvdM
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2010 15:46

Re: UPC fiber power

Ongelezen bericht door BartvdM »

Ik ondervind minimaal een week dezelfde klachten. De snelheid is gedaald tot méér dan driekwart van wat hij normaal is. Dit in tegenstelling op de waardes die ik krijg als ik mijn snelheid test op bijvoorbeeld http://www.speedtest.nl / http://www.mordax.nl
Bizar :shock:

puck15
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:59

Re: UPC fiber power

Ongelezen bericht door puck15 »

Eddie2 schreef:Het lijkt er op dat UPC nog steeds usenetverkeer aan het knijpen is. Graag verneem ik de bevindingen en klachten van mensen die hier ook nog altijd last van hebbenn. UPC ontkent het maar ik weet wel beter.
het lijkt erop.... maar ik weet het beter :lol: :lol:

Eweka als usenet provider ?
http://www.usenetvergelijker.nl/maandabonnementen.php zoek hier een goede uit, heb zelf geen probleem met download, gebruik zelf newsxs, daarvoor xsnews (wel problemen).

maus0902
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2010 22:26

Re: UPC fiber power

Ongelezen bericht door maus0902 »

Geachte TROS rader.

help :(
vind het te gek voor woorden wat UPC aan het doen is. Mijn verbinding wordt ook al meer dan 3 weken geknepen. En dat doen ze niet een beetje. Nee met meer dan de helft tussen 16:00 en 23:00 en op een later of eerder tijdstip krijg ik ook lang niet waar ik voor betaal!! ik heb fiber 25Mbps en krijg momenteel niet meer dan 10Mbps!!

ik heb zelf alleen een mobiel. Ik heb 2 dagen terug. Om 11:30!!! bijna 20 minuten in de wacht gestaan. Om daarna te horen dat er niks aan de hand is. En als ik een beetje door vraag ik te horen krijg dat er wat problemen zijn met de newsserver.... 20MIN!! gaat leuk in de kosten lopen zo. En ik moet gewoon aan het einde van de maand 75 euro betalen voor mijn abbonement!! Ik ben dit niet van plan en ik hoop dat jullie ons kunnen helpen

Mvg

Maurice

Luminard
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 sep 2010 07:52

Re: UPC fiber power

Ongelezen bericht door Luminard »

Is dit gebaseerd op de snelheid die met Eweka gemeten is? Daar waren namelijk problemen mee, maar die moeten zijn opgelost.

Deze problemen zijn door de newsserver opgelost en dus lijkt het me vreemd dat die bij UPC vandaan komen, want hoe kan Eweka een storing oplossen die volgens henzelf bij UPC lag. Misschien moet Eweka stoppen met mensen een abonnement aan te bieden die bij UPC zitten en waarmee al tijden problemen spelen. Het gaat namelijk op en neer met Eweka. Dit heeft te maken met de bandbreedte tussen eweka en UPC. Andere newsservers hebben geen problemen gehad.
Als de appels bij de groenteboer op zijn kan hij ze niet verkopen. Waarom dan wel een abonnement op newsserver aanbieden terwijl die verbinding niet geleverd kan worden?
Op de site van UPC staat een PDF waarin je kunt zien hoe je de snelheid op de juiste manier meet. Kijk daar eens na. Heb je dan nog niet de juist e snelheid dan kun je in elk geval aangeven wat je hebt gedaan.

poppetje1969
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 okt 2008 17:09

Re: UPC fiber power

Ongelezen bericht door poppetje1969 »

Je moet gewoon een payserver hebben die je ondersteunt tot 120mbit

en dat doet deze wel,


http://www.download2day.nl/?uref=3967

Luminard
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 sep 2010 07:52

Re: UPC fiber power

Ongelezen bericht door Luminard »

XSNEWs werkt ook zeer goed Vooral het Chelloo abonnement

GuNNy
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2010 00:31

Re: UPC fiber power

Ongelezen bericht door GuNNy »

heb net een paar dagen geleden fiberpower 60 mb aangeschaft.
na een hoop gekl... eindelijk de 60 mb behaald via de speed test.
alhoewel ik net weer heb gekeken en kom nu niet verder dan 7 mb.
het lijkt mij toch stug dat (mocht) het druk zijn op het net, je toch niet van 60 naar 7 kan zakken.
als ik nu via xsnews download haal ik nog geen 2 mb.
upc gebeld en die schuift de bal uiteraard naar xs news.
ik mailen met de heren van xsnews die rade me aan om met een ander progie te downloaden en een chello abo te nemen maar niets hielp.
helpdesk van upc reageert of je buitenlands tegen ze praat.
dit is niet de reden dat ik een 60 mb lijn heb aandevraagd.
denk dat ik m ook snel weer op zeg, heb nog 2 dagen

Gesloten