LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afsluiten internet door KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ela
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 okt 2011 18:36

afsluiten internet door KPN

Ongelezen bericht door ela »

Bij terugkomst van vakantie bleek ons internet niet meer te werken, en omdat tegenwoordig alle betalingen via internet moeten gaan ( klantvriendelijk? ) is toegang belangrijk.
Na informatie bij onze provider xs4all, blijkt dat KPN de lijn afgesloten heeft.
Aangezien wij geen achterstand in betaling hebben en ook nooit hebben gehad , maar even met KPN gebeld.
Na veel bellen blijken wij als wanbetaler aangemerkt te zijn en daarom afgesloten.
Het blijkt dat door een interne fout bij abonnementen van KPN, men de verkeerde heeft afgesloten.
We hebben 14 dagen lang regelmatig gebeld of dit kon worden hersteld, dat zou allemaal snel gebeuren en met excusses voor het ongemak.
Al dat bellen heeft echter niet tot resultaat geleidt, bij het laatste kontact werd mij om mijn telefoonnummer gevraagd met de mededeling dat ik zou worden teruggebeld.
Dat heeft mij eerder 2 dagen wachten, (zonder terug gebeld te worden) gekost
Dus ik wilde niet terug gebeld worden maar direct geholpen worden, daarop werd er door de KPN medewerker de verbinding verbroken.
Daarmede heeft hij die lijn ook definitief afgebroken, ik heb direct een UPC abonnement Bellen en internet genomen en binnen 4 uur konden we weer op internet, en konden we onze rekeningen weer betalen.
Communiceren is bij KPN een moeilijk woord waarvan men de betekenis niet kent.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: afsluiten internet door KPN

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

ela schreef:ik heb direct een UPC abonnement Bellen en internet genomen en binnen 4 uur konden we weer op internet,

Binnen 4 uur ?? Had UPC soms niks te doen ofzo en kwam het modem met een koeriersdienst of zelf gehaald? Binnen 4 uur heb ik nog niet meegemaakt maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit bij UPC.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: afsluiten internet door KPN

Ongelezen bericht door renegade66 »

dit is absoluut niet mogelijk, wat een zwetsverhaal zeg.
werk er al sinds 1999 voor en zelfs ik heb dit nog nooit meegemaakt.

zeker henri42 onder een andere naam????
ff UPC ophemelen :lol: :lol: :lol:

ela
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 okt 2011 18:36

Re: afsluiten internet door KPN

Ongelezen bericht door ela »

Ik heb de aansluiting bij een dealer van UPC ,Daan Daansen, aangevraagd.( ik was reeds klant van UPC digitale TV.)
Heb daar dus direct het modem pakket meegekregen en het thuis geinstalleerd,
's avonds had ik inderdaad internet, nog niet op de volle snelheid maar wel genoeg om de belangrijkste zaken te regelen.
in de loop van de volgende dag had ik de volledige snelheid.
Dit is geen reclame voor UPC maar gewoon de werkelijkheid.

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: afsluiten internet door KPN

Ongelezen bericht door piet jagers »

kpn is gewoon onbeschoft
fouten toegeven dat kennen we niet
wel vlug op een achterbakse wijze prevetel inschakelen
en dat is kpn

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: afsluiten internet door KPN

Ongelezen bericht door piet jagers »

maar ja vodafone kan er ook wat van.
daar moet je opletten als je in de winkel een abbo afsluit van 24. euro en onbeperkt internet.dat het niet veranderd in de tijd dat je naar huis gaat . en het abbo van onbeperkt intern verdwijnt.. en iets horen daarvan .. neee
alleen een maand naderh als er 150 euro verdwijnt van je rekening.tis gewoon een oplichterij

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: afsluiten internet door KPN

Ongelezen bericht door piet jagers »

moet wel zeggen kpn had een hele goede ontvangst hier ....
maar dat mag dan ook wel voor 8000 euro in 2 weken internet

Gesloten