LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door Remster »

Ik zag vandaag in de veronica gids een mooie ‘superdeal’ actie van een vodafone abonnement in combinatie met een HTC Wildfire S.
In het kort komt deze actie er op neer dat je bij een 2-jarig bel+sms+web 180 abonnement iedere maand 17,95 betaalt in plaats van 36,-. Daarnaast krijg je een HTC Wildfire S.
Als je gebruik maakt van deze actie kun je gebruik maken van nummerbehoud (dit staat expliciet in de advertentie)

Dit is een veel betere aanbieding dan de standaard vodafone aanbiedingen, en ik wilde hier graag gebruik van maken omdat mijn huidige (vodafone) abonnement bijna verloopt.

Na bellen van het 0900 nummer blijkt echter dat ik, omdat ik al een vodafone abonnement heb, alleen gebruik van deze actie kan maken als ik zélf mijn huidige abonnement beëindig, en vervolgens via ‘superdeal’ weer een abonnement afsluit. Nummerbehoud is hierbij niet mogelijk!!!

m.a.w: iedereen die overstapt van elke willekeurige provider behoudt z’n eigen nummer, behalve bestaande vodafone klanten!!
Hier wordt in de advertentie met geen woord over gerept, en ook op de superdeal website is hierover niets terug te vinden. Ook niet in de algemene voorwaarden.

Ik vind dit een rare gang van zaken en vraag me af of dit überhaupt klopt, en of het wel toegestaan is om zulke cruciale informatie achterwege te laten. Als ik niet had gebeld, maar gewoon het online formulier had ingevuld, had ik dit dus niet kunnen weten!!

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Ja, dit klopt. Je kan wel evt. van deze aanbieding gebruik maken, maar dan moet je je huidige nummer na einde contract om laten zetten naar prepaid en dan na een maand mag je dan weer zo'n aanbieding van Vodafone nemen.
Moest die truuk ook evt uitvoeren voor mijn vrouw. Was mij teveel gedoe, dus zij heeft nu een goedkoop abbonement incl. internet (50% korting gehele looptijd) via T-Mobile.
Ikzelf kon wel van de door jou genoemde aanbieding gebruikmaken met nummerbehoud, maar ik kom ook van KPN/Hi af.
Geinig toestelletje trouwens die HTC Wildfire S. Hij ligt hier al in de kast. Kan pas gebruik ervan maken als mijn huidige contract afloopt/ nummer is geporteerd.

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

*zucht* wat zijn we weer lekker hollands bezig. Super korting krijgen en een goede deal en nog lopen zeuren. *zucht*

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door Remster »

beter lezen vriend, ik krijg dus juist géén goede deal of superkorting. De advertentie is misleidend en daar gooi ik een balletje over op.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door Henri42 »

Remster schreef:beter lezen vriend, ik krijg dus juist géén goede deal of superkorting. De advertentie is misleidend en daar gooi ik een balletje over op.
alsm klant kun je bij geen enkele provider profiteren van aanbiedingen, geen balletje waard=luchtballon:)

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door Remster »

Leg eens uit hoe ik dat had kunnen weten?

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

[***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door Remster »

Ik keek op http://www.superdeal.nl/veronica/ Daar staat nu een aanbieding met een andere telefoon.
Bedankt voor je links, ik zal ze even bekijken

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 18:10, 2 keer totaal gewijzigd.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door Henri42 »

Pindakaaspotje schreef:
Remster schreef:Ik keek op http://www.superdeal.nl/veronica/ Daar staat nu een aanbieding met een andere telefoon.
Bedankt voor je links, ik zal ze even bekijken

vaak staan dit soort acties verborgen achter simpele links. een simpele google opdracht levert veel op. Zat zelf met exact hetzelfde probleem een paar maanden geleden.
Per website biedt vodafone andere aan, dus je kan ook bv. Roos, ANWB, vpro etc.. proberen. (alleen de "friends/personeelsaanbieding" moet je echt een contactpersoon bij vodafone hebben, maar die zijn dan ook veel goedkoper)

hoe kom je aan zo,n persoon :)

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door Remster »

@pindakaaspotje, bedankt voor de tip! Ik heb nu inderdaad dezelfde aanbieding kunnen gebruiken als verlenging met nummerbehoud!

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Remster schreef:@pindakaaspotje, bedankt voor de tip! Ik heb nu inderdaad dezelfde aanbieding kunnen gebruiken als verlenging met nummerbehoud!
Dat is dan via een kennis die bij Vodafone werkt. Via een superdeal gaat dat echt niet lukken, omdat er specifiek overal bijstaat, dat de aanbiedingen niet gelden voor huidige Vodafone klanten. En anders heb je heel veel geluk gehad.

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door Remster »

nee, is inderdaad niet via superdeal, maar via directsales. Verder precies dezelfde aanbieding.
https://directsales.vodafone.nl/veronica

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Remster schreef:nee, is inderdaad niet via superdeal, maar via directsales. Verder precies dezelfde aanbieding.
https://directsales.vodafone.nl/veronica
Dat is jammer. Deze link had ik eerder moeten weten.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door sephora30 »

Henri42 schreef:
alsm klant kun je bij geen enkele provider profiteren van aanbiedingen, geen balletje waard=luchtballon:)

Ik ben ook al jaren Vodafone klant en heb onlangs verlengd via een aanbieding op tvgids.nl, dus niet rechtstreeks via Vodafone. 50% korting voor 2 jaar +gratis telefoon. Was geen probleem, hoefde niks te doen, is gewoon verlengd.

draatje75
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2011 20:05

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door draatje75 »

hallo, ik lees ook even mee!
dit omdat ik gebruik wil maken van een deal op superdeal. Ik zit nu bij een andere provider maar wil over.
ik zit nu te kijken hoe dat dan straks moet als ik mijn abonnement wil verlengen na 2 jaar.
Als ik het goed begrijp dan kan dat wel maar dan moet ik dat via de anwb oid doen en niet via superdeal, dan kan ik zonder problemen weer zo'n 50% korting abonnement nemen met nummerbehoud?

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.

draatje75
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2011 20:05

Re: Veronica / vodafone aanbieding vreemd!!

Ongelezen bericht door draatje75 »

dank voor de uitleg! :D
en tuurlijk weet ik dat je nooit weet hoe het er over 2 jaar uitziet in de telecomwereld maar ik mag graag vooruit denken, stel dat het dan nog wel kan, dan weet ik dat!

Gesloten