LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone nog 3 maanden

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door Har06 »

Ik lig weer eens met Vodafone in de clinch.

Een haperend toestel: voortdurend lege batterij android besturing is van slag.
Vodafone winkel kijktv ernaar en doet er niets mee.
Klantenservice adviseert om het Nokia E 75 toestel op te sturen en ondanks de garantie van 2 jaar de mogelijke reparatiekosten te willen verhalen op mij,dus ga ik niets opsturen.
Nog een 7-4= 3 maanden dan kan ik een ander toestel geleverd krijgen,tot die tijd mag ik mijn oudere gsm gebruiken waar geen internet mee mogelijk is.

Het internet abbo heb ik al stil gezet en de Nokia E 75 uitgezet ivm mogelijk data verkeer.

Bestaan er geen spelregels bij dit soort providers???, ik kap met Vodafone :oops:

simon72
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 nov 2009 23:12
Locatie: onderdendam

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door simon72 »

het ligt toch niet aan vodafone,maar aan nokia. je toestel moet je los zien van je abonnement. je krijgt het toestel weliswaar gratis bij je abonnement maar vodafone heeft als plicht voor je abonnementskosten diensten te leveren. Het toestel heeft 2 jaar fabrieksgarantie,bij een defect moeten zij zorgdragen voor de reparatie danwel vervangen .Dit laatste zal pas gebeuren als het toestel herhaaldelijk is opgestuurd.

Benedictus
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jan 2012 16:25

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door Benedictus »

Waarom stuur je de telefoon niet op? De kosten kunnen alleen op je verhaald worden als het je eigen schuld is dat de telefoon stuk is, lijkt mij. Binnen de garantie regelen zij maar met Nokia dat je een deugdelijke telefoon krijgt.

Is wel even lastig natuurlijk, maar als je de telefoon niet opstuurt, dan kunnen ze de telefoon ook niet repareren.

cherokee
Berichten: 336
Lid geworden op: 29 jul 2007 17:15

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door cherokee »

TS vraagt of er geen spelregels bestaan. Jawel:

Telefoon kapot.
Telefoon opsturen.
Leverancier onderzoekt/repareert - al of niet onder garantie, hangt van oorzaak defect af.
Telefoon terug.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door Har06 »

cherokee schreef:TS vraagt of er geen spelregels bestaan. Jawel:

Telefoon kapot.
Telefoon opsturen.
Leverancier onderzoekt/repareert - al of niet onder garantie, hangt van oorzaak defect af.
Telefoon terug.
Ik geef vodafone geen mogelijkheid om reparatiekosten in rekening te brengen, na het opsturen ben je aan de goden overgeleverd,m,n vertrouwen in Vodafone is ne riente :oops:

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Har06 schreef:Ik geef vodafone geen mogelijkheid om reparatiekosten in rekening te brengen, na het opsturen ben je aan de goden overgeleverd,m,n vertrouwen in Vodafone is ne riente :oops:
Domme keuze. Ik zou hem op laten sturen. Misschien zou dat juist goed zijn voor het vertrouwen, want krijg je hem netjes gerepareerd terug zonder dat het je iets kost.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door ciske »

Daan_1978 schreef:
Har06 schreef:Ik geef vodafone geen mogelijkheid om reparatiekosten in rekening te brengen, na het opsturen ben je aan de goden overgeleverd,m,n vertrouwen in Vodafone is ne riente :oops:
Domme keuze. Ik zou hem op laten sturen. Misschien zou dat juist goed zijn voor het vertrouwen, want krijg je hem netjes gerepareerd terug zonder dat het je iets kost.

nou Henrie/Har, mooie optie toch die Daan hier neerzet :mrgreen:

joju
Berichten: 100
Lid geworden op: 10 jan 2009 16:11

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door joju »

Vodafone is de grootste oplichter die er is. Ik bestelde een IPAD zakelijk in december. Alles ingevuld en met de service gesproken en klantenservice en weet ik wie nog meer, na het versturen was alles uitverkocht, dezelfde service etc etc etc etc vertelde dat er nog meer dan genoeg waren en begrepen het niet. Na 3 uur telefoneren en bestellen de moed opgegeven. Neen daar deugt niet veel van. KPN is een ramp maar dit ook. Iemand advies ????????

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Je verhaal is een beetje onduidelijk.
Je hebt een Nokia met Android?
Dat is best knap, dan heb je dus automatisch een toestel waar mee gerommeld is aangezien Nokia geen Android gebruikt.

De E75 is ook een toestel wat al eventjes niet meer verkocht word.
Als het een batterij probleem is zal dit niet kosteloos gerepareerd worden aangezien er op een batterij maar 6 maanden garantie zit.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Daan_1978 schreef:
Har06 schreef:Ik geef vodafone geen mogelijkheid om reparatiekosten in rekening te brengen, na het opsturen ben je aan de goden overgeleverd,m,n vertrouwen in Vodafone is ne riente :oops:
Domme keuze. Ik zou hem op laten sturen. Misschien zou dat juist goed zijn voor het vertrouwen, want krijg je hem netjes gerepareerd terug zonder dat het je iets kost.

nou Henrie/Har, mooie optie toch die Daan hier neerzet :mrgreen:

Inderdaad die Daan gelooft in St Klaas en ik geloof niet in Vodafone :)

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Tja, als je ze de kans niet geeft... Geen enkele provider heeft volgens mij meer echt service als ik alle berichten lees. Negatieve verhalen komen op deze manier de wereld in.

Blijft nog de vraag hoe jij een Android besturing op een Nokia kan hebben.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door ciske »

Henrie/Har is UPC fan, dus geen idee of die voor dit abo's heeft :mrgreen:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door Har06 »

Roytheslayer schreef:Je verhaal is een beetje onduidelijk.
Je hebt een Nokia met Android?Dat is best knap, dan heb je dus automatisch een toestel waar mee gerommeld is aangezien Nokia geen Android gebruikt.

De E75 is ook een toestel wat al eventjes niet meer verkocht word.
Als het een batterij probleem is zal dit niet kosteloos gerepareerd worden aangezien er op een batterij maar 6 maanden garantie zit.
Nee Nokia heeft geen Android besturing hoe komen jullie daarop ???,de E75 is inderdaad uit de verkoop,de batterij is niet het grootste probleem die zijn via internet uit China bestelbaar a Euro 5,00.

Vodafone heeft me gebeld en wil zonder betaling de abo datum inkorten,mits ik een ander toestel bestel,hun advies is een Samsung Galaxy S Plus i900, hierover nog even diep nadenken :) :lol: dus niet , kent iemand de Galaxy S Plus i900 ?

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Waarom ga je niet voor de Galaxy S2? Kijk zelf eens rond voor welk toestel je ECHT wil en maak daar een keuze in.
Iemand anders kan toch niet beoordelen of de Galaxy S plus op jouw wensen aansluit?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door Har06 »

Daan_1978 schreef:Waarom ga je niet voor de Galaxy S2? Kijk zelf eens rond voor welk toestel je ECHT wil en maak daar een keuze in.
Iemand anders kan toch niet beoordelen of de Galaxy S plus op jouw wensen aansluit?
Het prijsverschil tussen de beide toestellen bedraagt zo,n Euro 200,00.
Ik vraag niet een link mbt mijn wensen, ik vroeg: WIE HEEFT ERVARING MET Galaxy S PLUS I900 :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door ciske »

Ik vraag niet een link mbt mijn wensen, ik vroeg: WIE HEEFT ERVARING MET Galaxy S PLUS I900
Dus eigenlijk vraag je om een link :mrgreen:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Ik vraag niet een link mbt mijn wensen, ik vroeg: WIE HEEFT ERVARING MET Galaxy S PLUS I900
Dus eigenlijk vraag je om een link :mrgreen:

Gesnopen Ciske ? ik geloof het niet.
Ik vraag uitsluitend naar iemands z,n ervaring met Galaxy S PLUS I900 ,niet meer en niet minder, heb jij die ???? :lol:

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Nee, je geeft aan dat het advies van de provider de Galaxy S Plus was.
Je geeft nergens aan dat er geen andere adviezen mogen komen. Meerprijs of niet, de Galaxy S Plus is alweer wat ouder en als je echt wat wilt kunnen zou ik die gewoon niet nemen, punt.

Je kunt tegen elk advies natuurlijk eigenwijs doen, maar ik denk niet dat je daar erg veel verder mee komt.
Succes!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door Har06 »

Daan_1978 schreef:Nee, je geeft aan dat het advies van de provider de Galaxy S Plus was.
Je geeft nergens aan dat er geen andere adviezen mogen komen. Meerprijs of niet, de Galaxy S Plus is alweer wat ouder en als je echt wat wilt kunnen zou ik die gewoon niet nemen, punt.

Je kunt tegen elk advies natuurlijk eigenwijs doen, maar ik denk niet dat je daar erg veel verder mee komt.
Succes!
Wiens advies Daan ??

Heeftv iemand ervaring met Samsung Galaxy Ace , prijstechnisch interessant ?? :?: :idea:

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Vodafone nog 3 maanden

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Geef nu eerst eens aan wat je ZELF met een toestel wilt kunnen, voordat je verschillende toestellen gaat noemen.
Galaxy Ace is misschien leuk voor een jaartje, maar mijn collega was er zeer zeker niet tevreden over.

Zoals ik al zei, adviezen kunnen pas echt zinvol zijn, wanneer je aangeeft wat het toestel moet kunnen om aan jouw wensen te voldoen.

Gesloten