Op 22 April vertrekken wij voor een rondreis van 5 weken.We hebben sinds enige jaren een mobiel abonnement van Yiggers mobiel en tot onze grote verbazing krijgen wij zonder meer op 7 Mei een e-mail dat Yiggers stopt met zijn mobiel op 15 Mei
en het is overgedragen aan Simyo ,er is een brief naar ons huisadres gestuurd en een nieuwe simkaart van Simyo.De volgende mail van Yiggers dat we vanaf 10 Mei niet meer kunnen bellen en gebeld worden.Onze familie kan ons niet meer bellen in noodgevallen en ook is mobiel no door ons doorgegeven aan een zorgcentrum.Op onze 2 e-mails naar de helpdesk wordt totaal niet gereageerd.Zoiets kun je toch niet maken zonder vooraankondiging van enige maanden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] yiggers
Re: yiggers
Haal even een plaatselijke sim kaart en sms het nummer even door aan familie. Probleem opgelost.
Re: yiggers
Het gaat er om hoe Yiggers met zijn klanten om gaat.En niet een ieder waar wij voor bereikbaar moeten
zijn heeft een mobiel tel en internet.
zijn heeft een mobiel tel en internet.
-
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 05 mar 2009 10:23
Re: yiggers
Beste Busjes1,
Yiggers Mobiel was genoodzaakt de dienstverlening uiterlijk 15 mei te staken. Simyo heeft toen, in samenwerking met Yiggers, alle klanten aangeboden om over te stappen met nummerbehoud. Toegegeven, dit was allemaal erg kort dag maar het was de enige manier om voortzetting van uw aansluiting te kunnen garanderen.
Op uw huisadres wacht op dit moment een aankondigingsbrief met Simyo simkaart, een brief met uw pincode, en een welkomstbrief namens Simyo. U bent op reis dus heeft hier helaas niets aan op dit moment.
Graag willen wij u een nieuwe vervangende simkaart sturen, waar ter wereld u ook bent. Echter, u geeft aan dat u op rondreis bent. Kunt u aangeven of u binnenkort langere tijd op één plek verblijft? Wij sturen u dan de simkaart toe.
Een alternatief is om het advies van Riddert te volgen zolang u nog op reis bent en bij thuiskomst de Simyo simkaart in gebruik te nemen.
We horen graag wat we voor u kunnen doen.
Gerry
Simyo Webcare
Yiggers Mobiel was genoodzaakt de dienstverlening uiterlijk 15 mei te staken. Simyo heeft toen, in samenwerking met Yiggers, alle klanten aangeboden om over te stappen met nummerbehoud. Toegegeven, dit was allemaal erg kort dag maar het was de enige manier om voortzetting van uw aansluiting te kunnen garanderen.
Op uw huisadres wacht op dit moment een aankondigingsbrief met Simyo simkaart, een brief met uw pincode, en een welkomstbrief namens Simyo. U bent op reis dus heeft hier helaas niets aan op dit moment.
Graag willen wij u een nieuwe vervangende simkaart sturen, waar ter wereld u ook bent. Echter, u geeft aan dat u op rondreis bent. Kunt u aangeven of u binnenkort langere tijd op één plek verblijft? Wij sturen u dan de simkaart toe.
Een alternatief is om het advies van Riddert te volgen zolang u nog op reis bent en bij thuiskomst de Simyo simkaart in gebruik te nemen.
We horen graag wat we voor u kunnen doen.
Gerry
Simyo Webcare
Re: yiggers
Chapeau Simyo.
Errug netjes dat jullie bereid zijn om de simkaart waar dan ook ter wereld naartoe te sturen.,
Errug netjes dat jullie bereid zijn om de simkaart waar dan ook ter wereld naartoe te sturen.,
Re: yiggers
Dank U wel voor het aanbod maar wij zijn dagelijks op een ander adres,dus hebben we een telefoonkaart aangeschaft om dagelijks contact op te nemen met onze familie.
Busje 1
Busje 1
Re: yiggers
Sommige dingen in het leven zijn niet maanden van te voren te plannen.... Was het maar zo eenvoudig.busjes1 schreef:Zoiets kun je toch niet maken zonder vooraankondiging van enige maanden.