LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Smart Care Hi - binnen 4 uur online

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kapjamie
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2012 15:15

Smart Care Hi - binnen 4 uur online

Ongelezen bericht door kapjamie »

Beste Radar,

Ik wist geen raad meer bij Hi of Smart Care. Sinds 1,5 maand heb ik een abonnement afgesloten en daarbij een HTC one X bij gekregen. Werkte perfect. Na 1 maand begon hij al rare dingen te vertonen, aangezien ik ook extra verzekerd ben bij Hi en ik ongeveer 10 euro extra betaal daarvoor, heb ik dit toestel gelijk teruggestuurd.

Smart Care zou mijn toestel dan ophalen, ze zijn mij toen helemaal vergeten. Nou okee dat kan. Heb ik gebeld, zouden ze het gaan oplossen.

Zouden ze in de avond komen weer niet geweest tussen 16:00 en 20:00. Weer terugbellen wat natuurlijk in de kosten kan lopen met steeds doorverbinden etc. Zouden ze rond uur of 22:00 in de avond komen. Weer niet geweest...echt ik werd gewoon gek. De volgende ochtend zouden ze hem ophalen zijn ze gelukkig geweest. En heb ik een Leentoestel gekregen HTC sensation XL. Prima toestel kon deze beter houden.

Na paar weken zou ik mijn HTC one X weer terugkrijgen. Zijn ze mij natuurlijk weer vergeten, en stond het niet in het systeem. Voelde mij een beetje belazerd....eindelijk heb ik mijn HTC one X weer in ontvangst mogen nemen.

Paar dagen uittesten bellen, whats appen, smsen, internetten de normale dingen dus. Bleek het toestel nog minder goed te werken dan toen ik hem had opgestuurd. Ik gelijk weer bellen zouden ze hem komen ophalen gisteren 12-7-2012 hebben ze ook netjes gedaan. Mijn vader had toestel aangenomen. Kwam ik thuis hebben ze geen Leentoestel erbij gedaan! Ik dacht even dat ik gek werd. Wat moet ik nou, dit weekend ga ik op vakantie 15-7-2012. Ik heb geen telefoon ben niet bereikbaar voor familie, vrienden, stage, werk. Ook omdat ik geen Simkaart heb die in mijn andere toestellen past omdat deze geknipt is.

Nieuwe afspraak werd dus 16-7-2012 tussen 16:00 en 20:00 dat ik een Leentoestel zou krijgen.

Gelukkig moest ik niet werken, anders had ik deze dag kunnen opzeggen bij mijn baas, omdat ik moest wachten voor een Leentoestel om dat Smart Care die vergeten is... Dit vind ik het vervelends van alles. Rond 19:45 ging ik maar bellen want ik had er totaal geen vertrouwen meer in dat ze nog langs zouden komen. En die sacherijnig vrouw aan de telefoon van Hi zegt: Ja, je moet maar geduld hebben die komen heus wel. Ik dacht zoek het lekker uit, als u niet netjes bent tegen mij dan hang ik wel op bel ik opnieuw voor een andere collega die ik dan aan de telefoon krijg. Dat kreeg ik dus ook. Onderhand al 10 tallen minuten voorbij met de vaste telefoon, omdat ik met mijn Mobiel natuurlijk niet kon bellen.

Door Hi werd ik weer doorverbonden naar Smart Care maar die hadden het te druk, dus constant moeten wachten. Uiteindelijk kreeg ik een ene Inge Nap aan de lijn om 21:15. Die was wel vriendelijk en vond allemaal vervelend bla bla, maar dat kon mij niet veel meer schelen. Ik heb gewoon het recht op een Leentoestel en binnen 4 uur! Staat in de voorwaarden van Hi. Ook heb ik een verzekering afgesloten. Nu zouden zeg "Morgen" komen tussen 08:00 en 12:00. Zeggen ze!?! Zou u er nog willen geloven? Ik ga morgen om 13:00 op vakantie.

Waar staat mijn recht? Heb ik recht op een vergoeding of iets? Ik bel namelijk met vaste telefoon alleen maar Klantenservice kosten naar Hi en Smart Care wat hoog op kan lopen.. Ik heb toch recht dat mijn HTC one X gewoon goed functioneert t.w.v. 600 euro. Als hun gewoon langskomen voor Leentoestel vond ik geen probleem maar dit blijft zo! Ze komen hun beloftes niet na, dat vind ik nog het ergste. Ik heb er zelf een hekel aan als ik al 5 minuten te laat ben.

Hopelijk kunt u mij helpen!

Met vriendelijke groet,


Jamie Kap

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Smart Care Hi - binnen 4 uur online

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Kapjamie,

Inmiddels hebben wij al op een aantal verschillende manieren contact gehad. Zowel op het Hi Forum als op Facebook. Als het goed is, is er nu een oplossing geboden op jouw probleem.

Mocht er toch nog iets zijn in de toekomst, kun je ons altijd een berichtje sturen!

Groetjes,
Christy
Hi Webcare

Gesloten