LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bel company

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
helga666
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jan 2011 19:03

bel company

Ongelezen bericht door helga666 »

een vraag, mijn zoon zijn gsm een samsung is tot 4 x terug gestuurd via de bel company naar een reparatie centrum en nog steeds deed die gsm het niet, nou kan hij in de winkel een nieuwe gsm uit zoeken dat heeft hij vandaag gedaan, het mog een merk gsm zijn die hij wilde en mog kiezen voor 650 euro, hij koos de iphone alles afgehandelt.
VANMIDDAG KREEG HIJ EEN TELEFOONTJE VAN DE BEL COMPANY OF HIJ DIE IPHONE WIL TERUGBRENGEN OMDAT ZE ZICH VERGIST HEBBEN EN HET MOET TOCH EEN SAMSUNG ZIJN DIE HIJ KIEST GEEN ANDER MERK DUS, mijn zoonheeft deze gsm dus al heel de dag gebruikt, ik weet niet of hij de iphone moet terugbrengen ze zeggen dat ze een procedure gaan starten? heeft iemand een tip

gr helga :D

BelCompany Webcare
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 jan 2012 13:45
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Re: bel company

Ongelezen bericht door BelCompany Webcare »

Beste Helga,

Dit verhaal berust helaas op een misverstand, je kunt de iPhone gewoon houden. Je zult hiervan vandaag ook telefonisch een bevestiging van krijgen, van de bewuste winkel.

Excuses voor dit misverstand en het bijbehorend ongemak. Alsnog veel plezier met de iPhone!

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: bel company

Ongelezen bericht door mich24 »

zou ik ook Zeggen webcare. De winkel heeft het geprobeerd,alleen is deze mevrouw zo slim om dit op dit forum te zetten. In ene kan het wel.. :roll:

Muskusrat
Berichten: 97
Lid geworden op: 11 jan 2010 23:28
Locatie: Bucharest

Re: bel company

Ongelezen bericht door Muskusrat »

mich24 schreef:zou ik ook Zeggen webcare. De winkel heeft het geprobeerd,alleen is deze mevrouw zo slim om dit op dit forum te zetten. In ene kan het wel.. :roll:
Je kan ook zeggen dat mevrouw zo "dom" is geweest om dit op het forum te zetten, zonder daarvoor eerst met de winkel te praten. Misschien dat dit topic dan niet nodig was. :mrgreen:

Disclaimer: Beide statements gaan uit van aannames. Ik weet de feiten niet, dus kan ik alleen een eigen mening geven hierover. 8)

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: bel company

Ongelezen bericht door mich24 »

Klopt ;) een Aanname.. ik schop soms graag. ;)

BelCompany Webcare
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 jan 2012 13:45
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Re: bel company

Ongelezen bericht door BelCompany Webcare »

mich24 schreef:zou ik ook Zeggen webcare. De winkel heeft het geprobeerd,alleen is deze mevrouw zo slim om dit op dit forum te zetten. In ene kan het wel.. :roll:
Er was sprake van een door de winkel verkeerd begrepen communicatie. Uiteraard is het ook door ons absoluut niet gewenst zomaar producten terug te roepen.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: bel company

Ongelezen bericht door mich24 »

Zit maar beetje te pesten ;)

Snap ik heus wel hoor wat jullie bedoelen :P

Gesloten