LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands nieuwe niet doen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Hachmang
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2012 10:05

Hollands nieuwe niet doen

Ongelezen bericht door Hachmang »

Bij Hollands nieuwe een abonnement aangeschaft, had ik het maar nooit gedaan !
Ben nu drie maanden verder , heb elke maand aan de telefoon gehangen (op eigen kosten natuurlijk)en ze zijn bijna niet te bereiken , en daarnaast zijn ze arrogant ook nog terwijl echt de fout bij hun ligt.
Op de 27 moet ik mijn beltegoed en mb bijgeschreven hebben. Echter vorige maand had ik de 1 ste nog geen beltegoed . Gebeld na 45 min ja eindelijk. Gevraagd hoe zit dat . Even geduld vraag het na. Na 20 min bedankt voor het wachten. Ja we zijn vergeten geld van u rekening te halen dus krijgt u geen beltegoed. Ooh en nu ? Ja we gaan nu geld van u rekening halen en dan heeft u als het goed is eind deze week weer beltegoed! . Ja eindelijk beltegoed maar hoe zit het met mijn overgebleven 300 mb ze zijn weg?
Ja das dan jammer maar u krijg uw overgebleven mb niet meer terug. Maar das raar heb ik in september enzo wel gewoon gehad en nu niet? Nee u krijg niets meer terug heeft u uw contract nog ? Nee die is weggedrukt in e mail . U wel? Ja ik wel maar wij zenden die niet naar u op!
HOL lands nieuwe. Trap er niet in!

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands nieuwe niet doen

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Hachmang schreef:Bij Hollands nieuwe een abonnement aangeschaft, had ik het maar nooit gedaan !
Ben nu drie maanden verder , heb elke maand aan de telefoon gehangen (op eigen kosten natuurlijk)en ze zijn bijna niet te bereiken , en daarnaast zijn ze arrogant ook nog terwijl echt de fout bij hun ligt.
Op de 27 moet ik mijn beltegoed en mb bijgeschreven hebben. Echter vorige maand had ik de 1 ste nog geen beltegoed . Gebeld na 45 min ja eindelijk. Gevraagd hoe zit dat . Even geduld vraag het na. Na 20 min bedankt voor het wachten. Ja we zijn vergeten geld van u rekening te halen dus krijgt u geen beltegoed. Ooh en nu ? Ja we gaan nu geld van u rekening halen en dan heeft u als het goed is eind deze week weer beltegoed! . Ja eindelijk beltegoed maar hoe zit het met mijn overgebleven 300 mb ze zijn weg?
Ja das dan jammer maar u krijg uw overgebleven mb niet meer terug. Maar das raar heb ik in september enzo wel gewoon gehad en nu niet? Nee u krijg niets meer terug heeft u uw contract nog ? Nee die is weggedrukt in e mail . U wel? Ja ik wel maar wij zenden die niet naar u op!
HOL lands nieuwe. Trap er niet in!
Beste Hachmang,

Graag vernemen wij in een privé-bericht je persoonsgegevens zodat wij je klacht beter kunnen behandelen.

Met vriendelijke groeten,

hollandsnieuwe

bergen1960
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2012 16:39

Re: Hollands nieuwe niet doen

Ongelezen bericht door bergen1960 »

Sinds 10 december abonnee bij HollandsNieuwe; eerste sim kaart werkte eenzijdig>kon wel gebeld worden en sms ontvangen maar zelf dat niet doen en bovendien geen internet. Meerdere malen gebeld, onkundig personeel aan lijn, lange wachttijden á 0,15 ct per minuut. Nieuwe simkaart gehad, zelfde probleem.Simkaart in andere mobiele telefoons geprobeerd, geen verschil. Mails worden slecht of niet beantwoord. Heb ordernummer via Twitter verstrekt op maandag j.l nog steeds niks gehoord of gezien. Wel zie ik elke dag vele banners van deze ballentent voorbij komen.
Razende spijt en weet niet hoe dit opgelost gaat worden. Je verdiend als HollandsNieuwe je geld met communicatie maar communiceert niet!

jvg013
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 sep 2013 19:59

Re: Hollands nieuwe niet doen

Ongelezen bericht door jvg013 »

Ik zit ook met een soortgelijk probleem. Voor ik het abbonement ging afsluiten werd mij verteld dat je de MB's automatisch meeneemt naar de volgende maand. Dit stond ook op alle site's van de aanbieders erbij vermeld. De eerste maand heb ik gewoon mijn mb's meegenomen naar de volgende maand, maar deze maand had ik 350 mb over omdat mijn internet het bijna alleen via wifi deed en de verbinding telkens veel te sloom was. Ik dacht dat komt mooi uit dan heb ik volgende maand 350 MB extra. Toen ging ik nog eens goed kijken op mijn hollands nieuwe en ineens had ik de MB's die ik overhad dus niet meer. Toen ik de veelgestelde vragen ging lezen stond er ineens bij dat de MB's niet worden meegenomen naar de volgende maand terwijl dit er WEL stond toen ik een contract bij HN afsloot. Ik ben hier niet over te spreken, kan nergens fatsoenlijk op internet. Krijg altijd dezelfde dingen te horen wat ik moet doen zodat die het wel doet. Dit helpt allemaal niet. Een nieuwe simkaart helpt ook niet want een paar bekende van me hebben zelfs al een nieuwe simkaart en toestel geprobeerd maar hielp dus niet.

Vind het waardeloos dat je hier wel voor moet betalen, voor mb's die je ten eerste bijna NIET kan verbruiken omdat de internet zo waardeloos sloom is en ten tweede voor ik het contact afsloot stond er dat ik de mb's mee kon nemen en nu is dit ineens niet meer.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Hollands nieuwe niet doen

Ongelezen bericht door Har06 »

Natuurlijk worden mb,s meegenoemen, maar je begint eerst de mb,s van de nieuwe maand op te souperen, aangezien zoals jezelf aangeeft weinig mb verbruik hebt, verdwijnen demb,s van de vorige maand, jammer maar helaas :wink:

aadbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2013 21:21

Re: Hollands nieuwe niet doen

Ongelezen bericht door aadbiker »

Ze hebben een mooie slogan zoals " Nooit meer schrikken van je mobiele telefoonrekening " ik ben nu 2 weken klant en ik heb nou al spijt, heb een abonnement 275 min/sms/mb en die verdwijnen als sneeuw voor de zon. (een voorbeeld)Voor dat ik naar bed ging had ik 145 min s'ochtend toen ik op stond nog maar 122 min mijn telefoon was aangesloten op wifi ,mijn data manager geeft aan dat ik geen mobiele dataverkeer heeft gehad.Dus bellen en inderdaad op eigen kosten (schandalig als klant zijnde)wordt doodleuk verteld dat ik niet goed aangesloten ben op mijn wifi,terwijl ik hiervoor bij t-mobille waar ik een zelfde soort pakket had 330 min/sms/mb daar nooit geen last van had en ook de instellingen van mijn telefoon niet veranderd is.
Ze konden me niet uitleggen waarom bij hun wel, alleen dat ze herhaalde dat wifi contact niet goed is.
Ik hield bij T-Mobille altijd 100 tot 130 over nu ben haast al door mijn 275 min heen nog 60 min over in 10 dagen tijd.Dus als je nooit meer wilt schrikken van je mobiele telefoonrekening en bestolen wil voelen dan moet je zeer zeker geen klant worden van Hollandsnieuwe.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Hollands nieuwe niet doen

Ongelezen bericht door Har06 »

Bij wie hoort Hollandsenieuwe ?

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands nieuwe niet doen

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

aadbiker schreef:Ze hebben een mooie slogan zoals " Nooit meer schrikken van je mobiele telefoonrekening " ik ben nu 2 weken klant en ik heb nou al spijt, heb een abonnement 275 min/sms/mb en die verdwijnen als sneeuw voor de zon. (een voorbeeld).....van Hollandsnieuwe.
Beste Aardbiker,

Het is vervelend dat uw bundeltegoed zo snel op gaat. Zou u in een privé bericht uw gegevens kunnen achterlaten dan zoek ik het graag voor u uit.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

jvg013
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 sep 2013 19:59

Re: Hollands nieuwe niet doen

Ongelezen bericht door jvg013 »

waarom geen reactie op wat ik te zeggen heb?

jvg013
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 sep 2013 19:59

Re: Hollands nieuwe niet doen

Ongelezen bericht door jvg013 »

Har06 schreef:Natuurlijk worden mb,s meegenoemen, maar je begint eerst de mb,s van de nieuwe maand op te souperen, aangezien zoals jezelf aangeeft weinig mb verbruik hebt, verdwijnen demb,s van de vorige maand, jammer maar helaas :wink:

http://www.hollandsnieuwe.nl/vraag_antw ... h=verbruik


Alles over de extra internet bundel
Een 500 MB internet bundel kost € 10,00 per maand. Prijzen kunnen afwijken in geval van promoties. Is dit het geval dan staan de prijs en voorwaarden vermeld op het contract en/ of de orderbevestiging.

De extra internet bundel is verkrijgbaar in combinatie met een Sim Only 275 en 550.

De 500 MB internetbundel kun je direct bij je bestelling aanvinken, maar dit kan ook later in mijn hollandsnieuwe onder het kopje 'Gebruik'. De bundel is per maand opzegbaar (ook via mijn hollandsnieuwe). Houd er wel rekening mee dat als je de internetbundel (tijdelijk) uitzet, daarmee de eventuele korting op deze bundel vervalt.

Een 500 MB internet bundel is 1 maand geldig en wordt maandelijks automatisch verlengd. Als je de hele bundel hebt verbruikt, dan betaal je de volgende MB's tot het einde van de periode gewoon uit je abonnement.

Niet verbruikte MB's uit de internet bundel vervallen aan het einde van de maand.





Zoals je ziet neem je ze dus niet mee. Terwijl dit eerst wel het geval was. Dit kunnen ze toch niet zomaar veranderen

Bongers Mathieu
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2013 11:41

Re: Hollands nieuwe niet doen

Ongelezen bericht door Bongers Mathieu »

Ik zag de advertenties van Hollands nieuwe ook en heb even overwogen om over te gaan. Nu ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan, gezien alle reacties.

Gesloten