LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service Hi, Hi_Webcare en Smartcare

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
weid1374
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 dec 2006 22:43

Slechte service Hi, Hi_Webcare en Smartcare

Ongelezen bericht door weid1374 »

Korte chronologische weergave van de feiten waardoor ik tot het oordeel kom dat Hi waardeloos is.
  • 5 februari 2013 - Sluit nieuw contract af met Lumia 920
  • 12 februari 2013 - Meld bij de Hi winkel in Delft een productiefout aan het toestel. Krijg het advies de klantenservice te bellen, wat ik doe
  • 13 februari 2013 - Toestel wordt opgehaald. Opdrachtbon vermeld verkeerd email adres en toestel
  • 19 februari 2013 - Telefonisch contact opgenomen met Hi klantenservice waar mijn toestel blijft. Hoor dat ik een nieuw toestel had moeten krijgen in plaats van reparatie. Dat de reparatie nog een week kan duren...
  • 25 februari 2013 - Toestel retour waar NIETS mee is gebeurt. Hi_Webcare beloofd een goede oplossing
  • 1 maart 2013 - Na diverse keren vragen wordt ik gebeld door SmartCare. Zou snel worden teruggebeld voor een oplossing
  • 11 maart 2013 - Ga maar weer eens vragen waar de oplossing blijft. Radiostilte vanuit HiWebCare
  • 12 maart 2013 - Hi biedt me een maand gratis aan uit coulance en zegt snel met een goede oplossing te komen. Als ze later bellen met de 'oplossing' is dat weer een reparatie. Terwijl ik volgens hun voorwaarden recht heb op vervanging van het kapotte toestel!
Ik kan iedereen aanraden met een grote boog om Hi heen te lopen. Ze komen hun eigen voorwaarden en contractuele afspraken niet na. Zoals vervanging van het toestel als je binnen 8 dagen een productiefout vindt.

weid1374
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 dec 2006 22:43

Re: Slechte service Hi, Hi_Webcare en Smartcare

Ongelezen bericht door weid1374 »

Net gebeld dat ik toch een nieuw toestel krijg.
Klinkt goed. Maar eerst zien, dan geloven.

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Slechte service Hi, Hi_Webcare en Smartcare

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi weid1374,

Vervelend om te lezen wat er is gebeurd! Ik kan me voorstellen dat je daar niet tevreden over bent. Ik heb navraag voor je gedaan. Het klopt dat jij binnen de zichttermijn recht had op een nieuw toestel. Ik heb daarover contact gehad met de betreffende afdeling. Zij geven aan dat je inderdaad terecht kunt in de Hi Winkel in Delft om een nieuw toestel op te halen.

Wil je het laten weten zodra je de telefoon hebt opgehaald?

Sorry voor het ongemak!

Groeten van Hi,

Kevin
Hi Webcare

Fozzie-bear1969
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2013 21:20

Re: Slechte service Hi, Hi_Webcare en Smartcare

Ongelezen bericht door Fozzie-bear1969 »

Komt me bekent voor,(of niet Kevin)
Bij mij is de telefoon tot 2 keer via smartcare gerepareerd met beide keren de zelfde uitslag.
In het rapport staat dan "geen defect geconstateerd"
Met gevolg dat ik nu een dure telefoon hebt die op de gekste moimenten vast zit .
En HI doet hier dus NIETS aan.

weid1374
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 dec 2006 22:43

Re: Slechte service Hi, Hi_Webcare en Smartcare

Ongelezen bericht door weid1374 »

Zojuist een nieuw toestel kunnen ophalen, alleen hadden ze geen gele beschikbaar.
Nu een strakke zakelijke zwarte, maar op eerste gezicht wel helemaal gaaf.

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: Slechte service Hi, Hi_Webcare en Smartcare

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Dit probleem was er dus niet geweest als ze in de Hi winkel Delft het toestel meteen hadden omgeruild.

Bekend verhaal van het kastje naar de muur, en waarom?

MVG,

Henk

Gesloten