LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slechte klantenservice HI

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mohamedm
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2013 19:55

Zeer slechte klantenservice HI

Ongelezen bericht door Mohamedm »

Ik heb bij HI een abonnement lopen waar ik echt veel spijt van heb.
In de eerste instantie waren zei vergeten om mijn bel bundel erbij te zetten. Ik 2 keer gebeld naar klantenservice in totaal ongeveer 1 uur aan belminuten verspild aan een fout die Hi heeft gemaakt.
Maarja de belminuten bundel was erbij gezet.
Heb niet eens een excuus op zijn plaats gehad.
Daarna heb ik een rekening gekregen die veel te hoog was.
Achteraf bleek dat ze de korting bij mijn belbundel waren vergeten.
Zij vergeten alles. Alleen schrijven zij het geld wel af.
Ik ben 3 keer naar de Hi winkel geweest om dit te regelen.
Hierbij heb ik 3 keer een parkeerkaart gekocht voor fouten die door Hi gemaakt worden en die ik
moet oplossen.

Hierna heb ik de klantenservice gebeld en gevraagd om een compensatie.
" ik vindt het heel erg voor u meneer u wordt binnen 5 dagen gebeld dan wordt alles geregeld"
Ik heb 5 dagen zitten wachten maar nee hoor.
Tevens de applicatie die je minuten bijhoudt werkt voor geen meter vandaag heb ik mijn belminuten allemaal verbruikt en morgen heb ik nog 200 minuten??????

Maar ik ben wel degene die de rekeningen moet betalen.
Ze hadden mij verteld dat de te veel verrekende kosten
Volgende maand bij de andere factuur in mindering worden gebracht.
Ik ga geen hele maand wachten op mijn geld.
Als zij 1 maand op hun geld moeten wachten krijg je gelijk gezeik met deurwaarders.
Ik heb wel gewoon de rekening teruggeboekt.
Dikke ... Voor ze
Ik voel me echt belazerd en genaaid door Hi.
Ik raad jullie alle aan niet aan om met Hi in zee te gaan.
Wie weet wat ik kan doen tegen Hi??
Alvast bedank

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Zeer slechte klantenservice HI

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Mohamed,

Wat vervelend dat de Hi Telefoonrekening niet lijken te kloppen. Ik wil graag met je meekijken hoe het kan dat de rekeningen hoger zijn dan jouw verwachting. Wil je mij een e-mail sturen met je 06 nummer en klant- of bankrekeningnummer? Deze mail kun je sturen naar [email protected] met als onderwerp Tros Radar/Telefoonrekening.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

AyoubZ
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2013 15:43

Re: Zeer slechte klantenservice HI

Ongelezen bericht door AyoubZ »

Hallo,

Ik ben het eens met de klantenservice van HI, echt SUPER SLECHT !!!
Vandaag een mevrouw gesproken en dat was echt irritatiewekkend, de service die HI verleent is niet normaal, al die mensen daar moeten vervangen worden.

Mijn probleem is precies hetzelfde, ik krijg vaak rekeningen die echt hoog zijn, terwijl ik amper bel of gebruik maak van internet, aangezien mijn telefoon stuk was, dus heb 7 maanden geen gebruik gemaakt. En ja hoor, krijg gewoon verschillende kosten!!! HOE HOE HOE ????

ten 2de Ik had een 2jaar HI abbonoment van 27-10-2010, net 2 maanden (Augustus) voor de eind datum van het contractverloop. Belde ik met HI klantenservice om mijn abbonoment op te zeggen. Ik vroeg de medewerkerster nog of ik een brief moet toesturen, daarop kreeg ik een reactie met: Nee dat hoeft niet meneer, wij kunnen dit voor u doen. Bij het gesprek werd er mij ook verteld dat dit gesprek wordt opgenomen voor trainingsdoeleinden, waar ik overigens geen problemen mee had.

Oktober werd er van mijn rekening 38 euro afgehaald, terwijl mijn abbonoment 25 euro maandelijks is. Nou ik dacht is goed dit moet vast wel iets met de eindafrekening te maken hebben.

Wat blijkt, november werd er 32 euro af gehaald, nou dat heb ik terug geboekt en heb contact opgenomen met hi en er werd mij weer verteld nee meneer dit was een fout, onze excusses. Tijdje niks gehoord totdat ik brieven van de INCASSO begon te ontvangen met een rekening die ik MOET BETALEN !!!

Van 32 euro naar 133, wat denkt HI wel niet, dit moet gewoon op 't nieuws, want HET ZIJN ECHTE DIEVEN !!!

Nou woedend opgebeld met de klantenservice ''WEER'' en die zegt niks terug te kunnen vinden over de opzegging !!!!??????? DIT MEEN JE TOCH NIET !!! Ik vraag mevrouw of ze even goed kan kijken, want ik heb het telefonisch geregeld, ze vertelde me dat het er niet in staat en dat ik er achter aan had moeten gaan, nou ik zeg mevrouw er is toevallig wel een gesprek opgenomen, zou u dat even kunnen nahoren, dan hoort u dat misschien, het gesprek vond plaats in Augustus. Mevrouw zegt NEE sorry de gesprekken zijn er niet meer. En wat helemaal de pret afmaakt, is dat zij mij de schuld geeft; met 'ik heb brieven van hi ontvangen, waarom heb ik geen contact met hen opgenomen'. :? Er zijn toch een stel .... die daar achter de service desk werken.

Beste mensen KIJK UIT, want HI zegt geen HI meer zei fout zitten, maar BYE BYE !!!

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Zeer slechte klantenservice HI

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Ayoub,

Het is goed te begrijpen dat de onduidelijkheid van je Hi Telefoonrekening vervelend zijn. Ik wil graag kijken of ik je hierbij kan helpen. Zou je mij een mail willen sturen met je gegevens? Je 06 nummer en klant- of bankrekeningnummer zijn 2 dingen die ik nodig heb. De mail kun je sturen naar [email protected] met als onderwerp Tros Radar/Onduidelijkheid rekening.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Bregjj
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2013 13:48

Re: Zeer slechte klantenservice HI

Ongelezen bericht door Bregjj »

Ik heb ook problemen met de hi klantenservice. Ik heb een twee jarig contract en ik lease mijn toestel. Zodat als hij stuk gaat, ik een leentoestel krijg ( dit is mij verteld ). Het gaat om de Samsung galaxy s Plus. Hij valt telkens uit en dan is hij ineens helemaal leeg. Heel vervelend. Dus ik belde de zaterdag voor Pasen naar de Hi service. Geen probleem ik zou een nieuwe batterij opgestuurd krijgen binnen vijf werkdagen. Prima, er kwam nog Pasen tussen. Helaas kwam hij niet binnen vijf werkdagen. Op dag 6 belde ik weer naar Hi. Hoe het nou zit. Ja helaas voor mij, de batterij is niet op voorraad. Ik kan amper iets met mijn telefoon want hij valt uit en dan is hij leeg. Er is geen contact met mij opgenomen vanwege de vertraging ik heb nu ineens geen recht meer op een leentoestel. 9 april was dus mijn tweede telefoontje naar Hi waar ze het alleen erg vervelend voor mij vonden en niks voor mij kunnen doen. Hij werkt eigenlijk alleen goed aan de oplader. Daar heb ik dus echt niks aan. Mijn abbonement kosten lopen uiteraard gewoon door. En ik vind dat ik niet goed door jullie ben geholpen. Tijdens het tweede telefoon gesprek is mij verteld dat hij nu wel op voorraad was en ik de telefoon deze week nog binnen zou krijgen. Helaas alweer voor mij is het nu vrijdagmiddag en de post is al geweest en weer geen batterij binnen. Ik sta op het punt om jullie wéér te bellen. Maar ik word dan weer echt boos, en daar heb ik geen zin in. Ik wil dit graag oplossen met jullie, waarin BEIDE partijen tevreden zijn, en niet alleen jullie. Gr

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Zeer slechte klantenservice HI

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Bregjj,

Wat vervelend dat je jouw telefoon niet goed kunt gebruiken. Ik snap dat het weinig zin heeft als hij het alleen doet aan de oplader. Ik wil graag even in het systeem voor je kijken. Wil je mij een e-mail sturen met je 06 nummer en je klant- of bankrekeningnummer? Als onderwerp graag Tros Radar/Batterij Samsung invullen zodat ik je mail snel op kan pakken.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Bregjj
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2013 13:48

Re: Zeer slechte klantenservice HI

Ongelezen bericht door Bregjj »

Hi-webcare,

Op welk mail adres kan ik jullie bereiken?

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: Zeer slechte klantenservice HI

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Ik denk dat een privébericht ook volstaat.

MVG,

Henk

Bregjj
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2013 13:48

Re: Zeer slechte klantenservice HI

Ongelezen bericht door Bregjj »

HTCHenk007 schreef: HTCHenk007
Ja dat heb ik gedaan, helaas krijg ik daar geen reactie op.

Bregjj
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2013 13:48

Re: Zeer slechte klantenservice HI

Ongelezen bericht door Bregjj »

Ik ben inmiddels weer op vrijdag. Ik heb nog steeds geen batterij ontvangen. De post van vandaag is al geweest. Ik ben een geduldig mens maar nu heb ik echt al erg lang gewacht. Heel erg teleurgesteld. Jullie klantenservice laat mij ook voelen alsof ik zeur. Omdat ik al meerdere keren heb gebeld. Is dit nou zo raar? Dat ik bel omdat ik het nog steeds niet heb ontvangen. Ik weet niet wat ik hier mee aan moet. En aangezien ik geen reactie krijg van Hi-webcare plaats ik nog maar een bericht. Wat is jullie idee hierover hi? Ik ben diep en diep teleurgesteld.

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: Zeer slechte klantenservice HI

Ongelezen bericht door harley68 »

Dan wil ik mijzelf even gelukkig prijzen. In mijn gezin 2 maal Hi, 1 maal KPN en 1 maal Vodafone. Eigenlijk nooit problemen en als er een keer toch wat is wordt het eigenlijk snel opgelost en zelfs al een keer heel coulant. Maar ja, overal kan weleens wat verkeerd gaan.

Dus succes!

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Zeer slechte klantenservice HI

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Bregjj,

Sorry voor de verwarring! De mail kun je sturen naar [email protected] met het onderwerp wat ik hier eerder vermeld heb.

@Harley, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Dit lezen we natuurlijk graag :)

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Zeer slechte klantenservice HI

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Ayoub,

Aangezien de antwoorden op jouw vragen nogal persoonlijk zijn beantwoord ik deze in een e-mail. Ik deel bedragen van telefoonrekeningen en dergelijke liever niet in een openbare omgeving.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Gesloten