LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandse nieuwe actie en klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
justme51
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2013 15:12

Hollandse nieuwe actie en klantenservice

Ongelezen bericht door justme51 »

Er is al genoeg te lezen over Hollandse Nieuwe maar toch sloot ik hier een abonnement af.
Ze hadden een goede prijs en konden als een van de weinigen de Samsung Galaxy S3 in het zwart leveren.

Momenteel had ik nog een sim-only abonnement lopen bij T-mobile, hierbij had ik geen jaar abonnement meer lopen dus ik kon hier ook zo vertrekken.

Ongeveer een week na de bestelling kreeg ik mijn telefoon binnen. Even tekenen en het eerste dat mij opviel was de erg mooie actie verpakking. Ik zou een 32Gb geheugenkaart cadeau krijgen, toch weer mooi mee genomen.
Maar helaas, op de actie pagina stond (in de AV) vermeldt dat klanten van Hollandse Nieuwe zijn uitgesloten voor de actie. Maar waarom krijg ik dan de actie verpakking?
Toen ik dit gemaild had naar Hollandse Nieuwe kreeg ik van de eerste medewerker de opmerking dat de actie inderdaad op de verpakking stond maar zoals in de AV van samsung te lezen was kon ik er geen gebruik van maken. Die conclusie had ik ook getrokken, dit was namelijk wat ik naar jullie mailden!
Maar een antwoord waarom ik geen gebruik kon maken van de actie of waarom ik wel de actie verpakking ontving bleef uit. Een gewoon antwoord waarom ik dit ontvang en het vervolgens niet mag gebruiken is toch niks te veel geraagd?

Nu toch redelijk geiriteerd van de reacties via email mijn klacht geplaatst via https://www.klacht.nl/hollandsnieuwe/kl ... -mogelijk/ (omdat Hollandse Nieuwe hier redelijk actief op klachten leek te reageren).
Na een aantal dagen kreeg ik de reactie dat ik inderdaad een actie verpakking had ontvangen en dat ik geen gebruik van de actie mag maken.... Ja hier wordt je moe van....
Een paar dagen later werd het nog leuker, ik kreeg een email binnen dat er een oplossing voor mijn klacht was geplaatst. Dat leek dus goed nieuws, maar helaas. In het beste Nederlandse "Tevens willen wij u er graag op wijzen dat hollandsnieuwe telefonisch of per mail." schrijven zij dat ik niet gereageerd had en dat ze er vanuit gaan dat het is opgelost.
Welke reactie hadden ze van mij verwacht? Bedankt voor deze enorm sterke conclusie?

Communicatie en service (laat staan klantenservice) zijn geen speerpunten bij Hollandse Nieuwe. Dat er niet binnen een dag gereageerd wordt bij een budget maatschappij oké en dat er misschien twee mailtjes nodig zijn is ook nog te begrijpen. Maar een vraag niet willen beantwoorden via email.....

Helaas bleef mijn ervaring met de klantenservice (en ik durf het nauwelijks zo te noemen) hier niet bij. Ook mijn nummerbehoud gaat niet helemaal soepel. Ik had mijn nummerbehoud aangevraagd maar ook hier heeft Hollandse Nieuwe niet te veel mee te maken.
Dit werd namelijk een maand uitgesteld. Na contact met Hollandse Nieuwe kreeg ik te horen dat ik niet eerder kon opzeggen bij mijn huidige aanbieder (T-mobile).
echter bij navraag bleek dat ze het nummerbehoud pas 2 dagen voor dat ik het had willen overzetten hadden aangevraagd. (Kan gebeuren, maar laat dan tenminste iets weten dat mijn nummerbehoud wordt uitgesteld. Nu moest ik erachter komen door in te loggen bij Hollandse Nieuwe en naar de datum voor nummerbehoud te kijken)

Ik wil nog wel even T-mobile bedanken, zij hebben mij kosteloos een Micro Sim kaart opgestuurd zodat ik toch al mijn nieuwe telefoon kon gaan gebruiken!

LGreve
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2013 16:47

Re: Hollandse nieuwe actie en klantenservice

Ongelezen bericht door LGreve »

Hier precies hetzelfde..

Zaterdag 29 juni heb ik de Samsung Galaxy S3 besteld via Hollands Nieuwe. Ik dacht nog mooi op tijd te zijn voor de actie. Er zat inderdaad een mooie sticker op het doosje voor een 32GB geheugenkaart cadeau. Voordat ik het ingevulde formulier wilde printen, besloot ik toch even de voorwaarden te lezen. Ik zag precies hetzelfde: Hollands Nieuwe wordt uitgesloten. Ik besloot Samsung te bellen (waarvan de actie is), kreeg ik een slome Hendrik aan de telefoon die zelf even heel de voorwaarden nog moest doorlezen. Uiteindelijk tien minuten verspild, want hij kwam tot dezelfde conclusie als ik. Op de vraag waarom de sticker dan op het doosje zat, antwoordde hij: 'Ja, mevrouw. Dat zit op ieder doosje, die halen ze er niet af.'

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: Hollandse nieuwe actie en klantenservice

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Ik vind de klantemservice van HN ook jammerlijk, bij het overstappen had ik ook wat hulp nodig en het schiet gewoon niet op daar.

Gelukkig heb ik na de overstap geen problemen meer gehad. Ik hoop dat dit voor jou ook geldt!

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: Hollandse nieuwe actie en klantenservice

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Allemaal wel minder betalen en dan raar vinden dat je een andere service kan verwachten dan bij de "grote" dure providers.

Ik zou zeggen neem je verlies zo'n geheugen kaartje heb je na 2 maanden alweer terug verdiend tov een duurdere provider.

Voor een dubbeltje op de eerste rij.

MVG,

Henk

justme51
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2013 15:12

Re: Hollandse nieuwe actie en klantenservice

Ongelezen bericht door justme51 »

Het geheugenkaartje is ook zeker het probleem niet, het is de manier hoe hier mee omgegaan wordt.

Het duurt standaard 2 dagen voordat je via email een reactie krijgt van HN (als je het al krijgt) en dan worden je vragen vaak maar half beantwoord.
Als ze in eersten instantie netjes hun excuses hadden aangeboden dat ze een verkeerde verpakking hadden opgestuurd of wat dan ook prima (want ze hadden ook niet geadverteerd met de actie in tegenstelling tot de concurrenten).

Dit is bijvoorbeeld een citaat uit hun reactie:
"Zoals je in de actievoorwaarden hebt kunnen lezen, kan je geen gebruik maken van de actie. Dat je je telefoon in een actieverpakking hebt ontvangen, doet daar niets aan af."
(Sterker nog dit was, buiten de standaard tekst met klantenservice informatie, de hele email)

Leest65
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2014 15:54

Re: Hollandse nieuwe actie en klantenservice

Ongelezen bericht door Leest65 »

Echt verschrikkelijk, baal dat ik van T-mobile ben overgestapt naar Hollandse Nieuwe. Ze zijn op geen enkele manier te bereiken. Ik wordt dood gegooid met mails van hun kant maar ik kan geen mail naar hen versturen heel vervelend als je er dus zoals bij mij iets niet goed gaat.
Kreeg via zoveelste no reply mail een telefoonnummer, nou die is dus niet meer in gebruik!!!!
Echt geen service!!!

gonmarjil
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2014 13:54

Re: Hollandse nieuwe actie en klantenservice

Ongelezen bericht door gonmarjil »

Heb 2 jaar een abonnement gehad bij Hollandsenieuwe en toen deze bijna afgelopen was heb ik allen maar een sim only gedaan. Nu zit ik op mijn account van Hollandsenieuwe te kijken en zie ik dat er elke maand ook 10 euro wordt afgeschreven voor een toestel. Terwijl ik nooit een toestel heb gekregen en ook niet een heb aangevraagd. Je kan ze nergens telefonisch bereiken en ook op mail wordt niet gereageerd. Hoe krijg ik mijn geld terug en hoe kan je iemand te pakken krijgen van Hollandsenieuwe

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Hollandse nieuwe actie en klantenservice

Ongelezen bericht door Dirkie »

justme51 schreef:Er is al genoeg te lezen over Hollandse Nieuwe maar toch sloot ik hier een abonnement af.
En wat zou dan voor mij de reden moeten zijn het verhaal verder te lezen :mrgreen:

Minokje
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2014 15:34

Re: Hollandse nieuwe actie en klantenservice

Ongelezen bericht door Minokje »

Op 16 december is mijn man overleden. Hij heeft een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe. Dit abonnement wil ik opzeggen. Via de site van Hollands Nieuwe de stappen gevolgd die nodig zijn om het abonnement te beeindigen bij overlijden. Een mail ( op 9 januari 2014) met daarin de gegevens van mijn man, klant en telefoonnummer en een akte van overlijden als bijlage. Een standaard bevestigingsmail teruggekregen met de mededeling dat ik binnen twee dagen door hun gebeld zou worden. Geen telefonische reactie van Hollands Nieuwe. Op 16 januari een mail ontvangen met de vraag of ik nog even een akte van overlijden wilde opsturen. ????

Ik heb een reactie hier op gegeven, weer via de mail, dat ik een akte van overlijden al als bijlage had meegezonden en dit nogal slordig vond van Hollands Nieuwe dat dit zoek was geraakt. Voor de zekerheid toch maar weer een akte meegezonden. Weer een standaard bevestigingsmail.
Op 18 januari een mail van Hollands Nieuwe met de mededeling: helaas kan ik geen mail terugvinden, kan het zijn dat je een ander mailadres hebt gebruikt?

Op deze mail reageren is niet mogelijk omdat een automatisch verzonden mail is. Nog maar weer een keer een mail, met een akte van overlijden, verstuurd naar Hollands Nieuwe, met het verzoek hier nu wel zorgvuldig en correct mee om te gaan. Uiteraard weer een standaard bevestigingsmail terug ontvangen en uiteraard verder totaal geen reactie vernomen :(

Het is zeer pijnlijk te vernemen dat Hollands nieuwe onzorgvuldig omgaat met prive gegevens, het idee dat de akte van overlijden van mijn man tot drie keer toe ergens tussen de mails is blijven hangen maakt mij intens verdrietig.
Telefonisch contact opnemen is onmogelijk, nergens een telefoonnummer te bekennen. Het is echt een schande van Hollands Nieuwe hoe zij met hun klanten omgaan. Jammer en heel erg onprofessioneel hoe dit bedrijf te werk gaat. Ik hoop van harte dat ze dit bericht lezen en alsnog actie ondernemen om dit correct af te handelen.

petjepetje
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 aug 2012 23:00

Re: Hollandse nieuwe actie en klantenservice

Ongelezen bericht door petjepetje »

Bij mij ook hetzelfde verhaal, geen service, etc. Eenmaal binnen kun je het schudden. Ik heb eindeloos gezocht naar telefoonnummer, en dacht dat het wellicht aan mij lag (echt eindeloos gezocht). Vond het al erg klantonvriendelijk, maar uiteindelijk gevonden: 0900 - 0324.
Niet dat je er veel mee opschiet, maar je kunt ze dus wel bellen (haha).
Verder een tip: een collega van mij zit bij SIMYO, nog veel goedkoper en tot nu toe hoor ik van haar geen klachten.

mipmar
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 feb 2014 09:09

Re: Hollandse nieuwe actie en klantenservice

Ongelezen bericht door mipmar »

Mensen,

Ik lees net waar jullie over klagen m.b.t Hollands Nieuwe.
Om heel eerlijk te zijn vind ik het een hoop gezeur ( zal mij niet in dank worden afgenomen ), je wist toch van te voren al dat die geheugen kaart niet kreeg daar is de prijs ook naar. Omdat je dan een doosje ontvangt met een sticker erop veranderd dat toch niet. Eigenlijk weet je het allemaal en gaat toch mailtjes en klachten sturen. Je vraagt toch zelf naar de bekende weg en krijgt gewoon het antwoord wat je zelf al kon beredeneren en al wis,t maar je bent toch boos over hun reactie. Wat wil je dan eigenlijk vraag ik mij af. Dat ze je toch nog een kaartje gaan sturen terwijl je weet dat je er geen recht op hebt.

Ook zie ik verontwaardiging over niet reageren binnen 2 dagen op de mailtjes, nou 2 dagen is zeer netjes te noemen, want mijn ervaringen met die dure providers zijn stukken slechter, en ook daar irritante standaard antwoorden maar dan wel op serieuze zaken, zoals data tegoed ontvreemden, iets verkopen en laten betalen maar niet leveren, toestel aflossing laten doorbetalen na afloop van 24 maanden contract, etc etc, en bar slechte en slecht bereikbare klantenservice.

HTCHenk je hebt het over goedkoop en voor een dubbeltje op de eerste rang, nou schrikt dan niet en lezen jullie hier op het forum maar eens de vele vele vele klachten over Vodafone, deze bijna duurste provider maakt er zo'n grote bende van dat deze lichte en zelfs onnodige irritaties gewoon helemaal niets zijn. Vodafone reageert gewoon pas 2 a 3 weken op je klachten en mailtjes en dit is gewoon standaard praktijk. De klachten gaan ook niet over het niet krijgen van een geheugen kaartje waar je al geen recht op had, maar over serieuze zaken waar heel veel Vodafone abonnees mee te maken hebben. En erger nog Vodafone is geen uitzondering hiermee.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollandse nieuwe actie en klantenservice

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Goedemiddag!
Bedankt voor alle reacties. Op veel van jullie vragen is het antwoord vinden op onze website (http://www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice). Staat je antwoord er niet bij, dan willen we je graag helpen via social media.
Stuur ons een privébericht via Facebook of een DM via Twitter, wij helpen je graag verder. Wij kunnen je vraag voor je uitzoeken en hopen zsm een oplossing te kunnen bieden. Een fijne dag gewenst!
Groeten, hollandsnieuwe

Gesloten