LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] postcode loterij pesttenrei en dwang uitoevennen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dm voorthuyzen
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2014 17:40

postcode loterij pesttenrei en dwang uitoevennen

Ongelezen bericht door dm voorthuyzen »

valt ons steeds lastig door op te bellen omdat we geen lid zijn willen ze ons de regels op dwingen daar we een geheim nummer hebben hoe kommen ze aan ons nummer? groeten dieuw

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: postcode loterij pesttenrei en dwang uitoevennen

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

dm voorthuyzen schreef:valt ons steeds lastig door op te bellen omdat we geen lid zijn willen ze ons de regels op dwingen daar we een geheim nummer hebben hoe kommen ze aan ons nummer? groeten dieuw
Ze kunnen u nergens toe dwingen, maar gelukkig bestaat er zoiets als het 'bel-me-register'. Bellen ze u dan tóch nog, dan zijn daar voor de postcodeloterij consequenties aan verbonden. Hoe ze aan u nummer komen durf ik niet te zeggen, misschien toch ooit eens gegeven, online, verkoper op straat, zoiets? Of misschien belt de postcodeloterij willekeurig nummers, dan maakt een geheim nummer denk ik niet zo veel uit (of is dat een vreemde denkwijze?).

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: postcode loterij pesttenrei en dwang uitoevennen

Ongelezen bericht door riddert »

dm voorthuyzen schreef:valt ons steeds lastig door op te bellen omdat we geen lid zijn willen ze ons de regels op dwingen daar we een geheim nummer hebben hoe kommen ze aan ons nummer? groeten dieuw
jazeker 2 keer daags soms als het regent lidmaatschappen via de krant

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: postcode loterij pesttenrei en dwang uitoevennen

Ongelezen bericht door sjohie »

Fleurtjuh666 schreef:
dm voorthuyzen schreef:valt ons steeds lastig door op te bellen omdat we geen lid zijn willen ze ons de regels op dwingen daar we een geheim nummer hebben hoe kommen ze aan ons nummer? groeten dieuw
Ze kunnen u nergens toe dwingen, maar gelukkig bestaat er zoiets als het 'bel-me-register'. Bellen ze u dan tóch nog, dan zijn daar voor de postcodeloterij consequenties aan verbonden. Hoe ze aan u nummer komen durf ik niet te zeggen, misschien toch ooit eens gegeven, online, verkoper op straat, zoiets? Of misschien belt de postcodeloterij willekeurig nummers, dan maakt een geheim nummer denk ik niet zo veel uit (of is dat een vreemde denkwijze?).
Ik heb ooit ergens gelezen, dat een callcenter in Duitsland, net over de grens, en bemenst met Nederlanders, gewoon een computer 10 cijfercombinaties laat genereren en bellen, en bij een kiestoon, deze doorzetten naar een medewerker om je product X of Y te verkopen. Volstrekt legaal, en dan zijn ze niet gehinderd door bel-me-niet registers of wat dan ook.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: postcode loterij pesttenrei en dwang uitoevennen

Ongelezen bericht door bokkel »

...en als het regent in september, valt Kerstmis in december...

Gesloten