LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toestelverzekering via ACE/ Dynasure

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Toestelverzekering via ACE/ Dynasure

Ongelezen bericht door Dieke83 »

GJS schreef:
Dieke83 schreef:
Ze hebben je nooit gedwongen een een goedkoop toestel te nemen dat was een voorstel een voorstel wat in praktisch elke telefoon verzekering zit.
Er was zeker wel sprake van dwang, niet in de zin van mes op de keel, maar wel het uitoefenen van macht om iemand tegen diens wil iets te laten doen of laten.
En als machtsmiddel werd hier het niet leveren van de mobiel waar hij recht op had gebruikt.
Hoezo niet leveren? er is nergens gezegd dat ze niet leveren alleen dat het iets langer duurt dat is geen dwang het is een keus geweest of je wacht of je neemt een ander toestel.

GJS
Berichten: 331
Lid geworden op: 04 jan 2007 13:43

Re: Toestelverzekering via ACE/ Dynasure

Ongelezen bericht door GJS »

Dieke83 schreef:
GJS schreef:
Dieke83 schreef:
Ze hebben je nooit gedwongen een een goedkoop toestel te nemen dat was een voorstel een voorstel wat in praktisch elke telefoon verzekering zit.
Er was zeker wel sprake van dwang, niet in de zin van mes op de keel, maar wel het uitoefenen van macht om iemand tegen diens wil iets te laten doen of laten.
En als machtsmiddel werd hier het niet leveren van de mobiel waar hij recht op had gebruikt.
Hoezo niet leveren? er is nergens gezegd dat ze niet leveren alleen dat het iets langer duurt dat is geen dwang het is een keus geweest of je wacht of je neemt een ander toestel.
3 weken i.p.v. 3 dagen is wel iets anders dan iets langer.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Toestelverzekering via ACE/ Dynasure

Ongelezen bericht door Dieke83 »

overmacht kan bij elk bedrijf gebeuren het blijft een keus er word nergens "gedwongen"

GJS
Berichten: 331
Lid geworden op: 04 jan 2007 13:43

Re: Toestelverzekering via ACE/ Dynasure

Ongelezen bericht door GJS »

Dieke83 schreef:overmacht kan bij elk bedrijf gebeuren het blijft een keus er word nergens "gedwongen"
Er was helemaal geen overmacht, dat zou er zijn geweest als het toestel echt nergens meer te krijgen was geweest.
En in dit geval, pas toen er werd gedreigd met een advocaat kon er ineens wel direct het juiste toestel geleverd worden.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Toestelverzekering via ACE/ Dynasure

Ongelezen bericht door Dieke83 »

GJS schreef:
Dieke83 schreef:overmacht kan bij elk bedrijf gebeuren het blijft een keus er word nergens "gedwongen"
Er was helemaal geen overmacht, dat zou er zijn geweest als het toestel echt nergens meer te krijgen was geweest.
En in dit geval, pas toen er werd gedreigd met een advocaat kon er ineens wel direct het juiste toestel geleverd worden.
En toen was er genoeg tijd verstreken voor het bedrijf om de telefoon te ontvangen na bestelling.
Als het bedrijf de telefoon moet bestellen omdat ze die niet op voorraad hebben noem ik dat overmacht kan gebeuren dat wil niet zeggen dat het kwaad willend is of onwil van het bedrijf. Dat de telefoon wel ergens anders te bestellen is wil niks zeggen misschien hadden de andere bedrijven de telefoon wel op voorraad omdat ze er niet genoeg verkocht kregen wie weet.

GJS
Berichten: 331
Lid geworden op: 04 jan 2007 13:43

Re: Toestelverzekering via ACE/ Dynasure

Ongelezen bericht door GJS »

Je kan wel van alles blijven verzinnen maar het feit blijft dat hij pas zijn mobieltje kreeg nadat hij bij T-mobile was geweest.
En het zou wel heel erg toevallig zijn dat net op het moment dat hij bij T-mobile verhaal gaat halen het mobieltje bij de verzekering binnenkomt.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Toestelverzekering via ACE/ Dynasure

Ongelezen bericht door Dieke83 »

GJS schreef:Je kan wel van alles blijven verzinnen maar het feit blijft dat hij pas zijn mobieltje kreeg nadat hij bij T-mobile was geweest.
En het zou wel heel erg toevallig zijn dat net op het moment dat hij bij T-mobile verhaal gaat halen het mobieltje bij de verzekering binnenkomt.
Het is mogelijk ik was er niet bij u wel??
We zullen het niet weten helaas en ja kan toeval zijn gebeurd wel eens vaker toeval.

Mirelle155
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2017 07:24

Re: Toestelverzekering via ACE/ Dynasure

Ongelezen bericht door Mirelle155 »

Ik ben nu 1 jaar verzekerd bij dynasure.
Gister ochtend kwam ik erachter dat ik een barst had in mijn scherm.
Ik heb vanaf het begin een flip cover om mijn telefoon..
Dus hoe dit gebeurd is..geen flauw idee
Dus meteen een claim ingediend.

Later kreeg ik een email dat mijn claim geweigerd werd.
Reden " omdat ik niet weet hoe het gebeurd is..!?!?!?!
Mijn eerlijkheid word dus bestraft...

bonniebockting
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2017 19:09

Re: Toestelverzekering via ACE/ Dynasure

Ongelezen bericht door bonniebockting »

Sinds december 2017 ben ik in bezit van een Samsung Galaxy S7 Edge met een abonnement bij T-Mobile. Voorheen stond dit abonnement op mijn vaders naam die ik sinds december 2017 heb overgenomen en dus ook de verzekering. Dit ging vanaf het begin al erg moeizaam gezien T-Mobile deze overname niet in gang kan zetten. Mijn vader heeft direct contact gezocht met ACE om de verzekering op mijn naam te zetten, helaas is dit niet in 1, 2 of 3 keer goed gegaan. De rekening werd vooralsnog afgeschreven van mijn vaders bank, na veel mail verkeer leek dit uiteindelijk recht gezet te zijn. Helaas bleek dit niet zo te zijn toen ik in juni 2017 mijn telefoon wilde aanmelden omdat deze helaas kapot gevallen is. ACE wist mij te vertellen dat zij de rekening niet automatisch van mijn bank konden halen en dat zij meerdere malen een betalingsherinnering per email hebben verstuurd. Tot mijn verbazing heb ik deze mails nooit mogen ontvangen dus ik heb hier ook nooit op kunnen reageren wat resulteerde in het stop zetten van mijn verzekering. Ik heb als gevolg email contact gehad met het bedrijf (omdat telefonisch erg lang duurt, minimaal een half uur wachttijd), ik heb hen hierin gevraagd waarom zij geen telefonisch of per post contact met mij hebben gezocht en of ik een bewijs van de betalingsherinneringen mocht ontvangen. Het heeft erg lang geduurd voordat ik een antwoord kreeg, ze hebben mij eindelijk een bewijs in jpeg. bestand gestuurd als bewijs wat voor mijn gevoel zelf in elkaar getoverd is. Overigens hebben ze nog steeds mijn vraag niet beantwoord waarom ze het niet op een andere manier geprobeerd hebben, een 2e kans krijg je blijkbaar niet bij ze. Ik zit nu helaas met een kapot scherm in mijn telefoon en zonder verzekering waar ik door een kapotte telefoon achter kom want daar hebben ze mij zelf nooit over ingeligd. Dit bedrijf is totaal niet klantgericht en kijken alleen maar naar de Euro tekens. De klanten blijven binnen stromen omdat meerdere profiders deze verzekering aanbieden en een klant dit als een mooi meegenomen bod ziet.

Nijogeth
Berichten: 9990
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Toestelverzekering via ACE/ Dynasure

Ongelezen bericht door Nijogeth »

bonniebockting schreef:Sinds december 2017 ben ik in bezit van een Samsung Galaxy S7 Edge met een abonnement bij T-Mobile. Voorheen stond dit abonnement op mijn vaders naam die ik sinds december 2017 heb overgenomen en dus ook de verzekering. Dit ging vanaf het begin al erg moeizaam gezien T-Mobile deze overname niet in gang kan zetten. Mijn vader heeft direct contact gezocht met ACE om de verzekering op mijn naam te zetten, helaas is dit niet in 1, 2 of 3 keer goed gegaan. De rekening werd vooralsnog afgeschreven van mijn vaders bank, na veel mail verkeer leek dit uiteindelijk recht gezet te zijn. Helaas bleek dit niet zo te zijn toen ik in juni 2017 mijn telefoon wilde aanmelden omdat deze helaas kapot gevallen is. ACE wist mij te vertellen dat zij de rekening niet automatisch van mijn bank konden halen en dat zij meerdere malen een betalingsherinnering per email hebben verstuurd. Tot mijn verbazing heb ik deze mails nooit mogen ontvangen dus ik heb hier ook nooit op kunnen reageren wat resulteerde in het stop zetten van mijn verzekering. Ik heb als gevolg email contact gehad met het bedrijf (omdat telefonisch erg lang duurt, minimaal een half uur wachttijd), ik heb hen hierin gevraagd waarom zij geen telefonisch of per post contact met mij hebben gezocht en of ik een bewijs van de betalingsherinneringen mocht ontvangen. Het heeft erg lang geduurd voordat ik een antwoord kreeg, ze hebben mij eindelijk een bewijs in jpeg. bestand gestuurd als bewijs wat voor mijn gevoel zelf in elkaar getoverd is. Overigens hebben ze nog steeds mijn vraag niet beantwoord waarom ze het niet op een andere manier geprobeerd hebben, een 2e kans krijg je blijkbaar niet bij ze. Ik zit nu helaas met een kapot scherm in mijn telefoon en zonder verzekering waar ik door een kapotte telefoon achter kom want daar hebben ze mij zelf nooit over ingeligd. Dit bedrijf is totaal niet klantgericht en kijken alleen maar naar de Euro tekens. De klanten blijven binnen stromen omdat meerdere profiders deze verzekering aanbieden en een klant dit als een mooi meegenomen bod ziet.
U heeft dus nooit geen premie betaald? Had u dit zelf niet in de gaten? Ik vind het wel een beetje krom om met het vingertje naar het bedrijf te wijzen en te zeggen dat ze op een andere manier contact moesten zoeken, terwijl u er zelf niet eens achterna bent gegaan.

Gesloten