LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sim Only abonnement KPN steeds niet geaccepteerd

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marcom1984
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2015 11:40

Sim Only abonnement KPN steeds niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door marcom1984 »

Vanaf 2 januari 2015 probeer ik een Sim Only abonnement af te sluiten bij KPN. Maar dit wil maar niet lukken.

2 januari 2015 heb ik via de site van KPN een Sim Only abonnement aangevraagd en hier een orderbevestiging van ontvangen op mijn mail. Omdat ik na een paar dagen nog geen sim kaartje of andere reactie had ontvangen. Heb ik het ordernummer na gekeken op de site, deze bleek niet te bestaan.

7 januari 2015 gebeld met de klantenservice KPN. Hier werd mij medegedeeld dat ik de sim kaart binnen enkele dagen zou ontvangen. Dit terwijl er op de site word aan gegeven “Voor 23.59 uur besteld = morgen in huis”.

11 januari 2015 gebeld met de klantenservice KPN. Hier werd mij medegedeeld dat het waarschijnlijk door een storing zou komen bij KPN en dat ik het gewoon nog een keer moest proberen. Dus opnieuw een bestelling gedaan via de site van KPN. Wederom een mailtje ontvangen met ordernummer.

12 januari 2015 ordernummer gecontroleerd op de KPN site, deze bleek wederom niet te bestaan. Direct de klantenservice KPN weer gebeld. Daar werd bevestigd dat het ordernummer inderdaad niet bekend was. Waarop werd aangeraden om telefonische de bestelling te plaatsen. Na alle gegevens door gegeven te hebben, bleek dat ik niet door de acceptatie van KPN zou komen. Dit zou vaak komen door een bkr registratie. Hier begreep ik niks van, omdat ik zeker weet dat ik altijd mijn rekeningen op tijd betaal en ook nog nooit schulden heb gehad. De reden dat ik niet geaccepteerd werd door KPN kon mij niet verteld worden en zou ik per brief ontvangen.

14 januari 2015 nog geen brief ontvangen, in middels alles na gekeken wat ik kon bedenken wat om een of andere reden het probleem zou kunnen wezen en aardig in de stres over dit alles. Gebeld met de klantenservice KPN met de vraag wanneer ik de brief zou kunnen ontvangen of hoe ik op een andere manier kon achterhalen wat de reden is van het niet accepteren. Op dat tijdstip was de afdeling voor de acceptaties niet aanwezig. En de brief zou ik waarschijnlijk 16 januari ontvangen. Mocht dat niet het geval zijn, moest ik bellen met de klantenservice KPN en naar de acceptatie afdeling vragen.

16 januari met de klantenservice KPN gebeld. Hier werd mij het advies gegeven om nog wat langer te wachtend op de brief. Ze zou mij verder niet kunnen helpen en de acceptatie afdeling zou ook niks voor mij kunnen betekenen. Omdat ik in middels aardig in de stres zat en dit alles afgehandeld wil hebben, heb ik gevraag naar haar chef/ leidinggevende. Dit zou niet mogelijk zijn. Na veel aandringen werd er toch maar geïnformeerd bij de acceptatie afdeling. Hier bleek de reden te zijn dat ik al 2 lopende abonnementen zou hebben bij KPN, wat niet het geval is. Uiteindelijk zouden deze 2 abonnementen uit het systeem gehaald worden, zodat ik het de volgende dag nog eens kon proberen. De reden waarom dit alles verkeerd is gegaan kon mij niet verteld worden. Daarom heb ik nogmaals gevraagd naar haar chef/ leidinggevende. Dit zou wederom niet kunnen. Na het vragen naar haar naam, kreeg ik alleen haar voor naam te horen. Bij het vragen naar haar achternaam werd de verbinding verbroken.

Ik heb aardig wat tijd en telefoontjes moeten plegen met als resultaat nog steeds geen abonnement. Ik heb behoorlijk in de stres gezeten doordat ik niet geaccepteerd word en daar de reden niet van wist of kon weten. Alles heb ik na geplozen wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn. Daarnaast word er schijnbaar erg slordig omgegaan met bestellingen en persoonlijke gegevens bij KPN. Op dit moment loopt ook nog mijn huidig abonnement waar ik vorig jaar 50% korting bij had en veel duurder is als het gekozen KPN abonnement. Dus ik heb hier door ook nog eens extra kosten.

Andriesen
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mar 2015 21:29

Re: Sim Only abonnement KPN steeds niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door Andriesen »

Wat een vervelende situatie dit. Al dat gedoe met die rommelige klantenservice bij KPN hoor ik steeds vaker. Ondanks de beste aanbieding moet je tegenwoordig ook service meewegen in je keuze voor een telecomprovider. Makkelijk praten van mij :wink: maar ben er ook ingestonken. Vroeger zat ik bij UPC toen de klantenservice een ramp was, en heb daar van geleerd.

M.b.t. die BKR registratie, als je geen schulden hebt is het inderdaad vreemd dat ze dat benoemen. Met een hypotheek sta je ook al bij het BKR geregistreerd, maar dat moet geen probleem zijn. Ik heb er even op gegoogeld en het lijkt erop dat telecomproviders tegenwoordig niet meer bij het BKR check maar samen een nieuwe stichting hebben opgericht: Preventel. Volgens mij vervangt Preventel het BKR momenteel. Misschien is het een idee om deze partij eens te bellen om te checken hoe je daar ingeschreven staat (of niet).

Gesloten