LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mobiel abbonement extra kosten "Content"

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
robbinsky91
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2015 04:36

Mobiel abbonement extra kosten "Content"

Ongelezen bericht door robbinsky91 »

Goedendag,

Gisteravond ingelogd om te kijken of ik daar mijn mobiele abbonement kon wijzigen in internationaal..

Ik dacht, laat ik mijn facturen eens checken, tot mijn grote verbazing betaal ik ruim 6 maand 20 euro
extra per maand. Deze kosten worden leuk onder "Content" verantwoord......

Na nader onderzoek blijkt het om een "hardcore Video" abbonement te gaan waar ik zelf geen weet van heb, laat staan dat ik mij hiervoor heb aangemeld!! Nu heb ik mijn provider een mail gestuurd waarin ik vraag om een reactie hoe dit nu allemaal in elkaar steekt, ik wacht nog op een antwoord.

Ook heb ik de destreffende aanbieder van dit abbonement een mail gestuurd waarin ik vraag om een bewijs van akkoord van dit abbonement. Ook claim ik de betaalde bedragen zsm terug op mijn rekening.

Via payinfo heb ik dit abbonement stopgezet, ik hoop deze dan niet meer in rekening te krijgen.

Ik wil dit verhaal graag met jullie delen omdat ik aan mijn "water" voel dat ik waarschijnlijk van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben???
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Provider: Tele2
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gegevens aanbieder abbonement:
Prijs: €5,00
Transactiedatum: 02-04-2015 23:00
Soort transactie: Abonnement vernieuwd
Website dienst: http://vmvid.mobi/5040
Aanbieder: VPSMobile B.V.
Website aanbieder: http://vmvid.mobi/5040
Helpdesk aanbieder: [email protected]
Betaalplatform: TargetMedia

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Mobiel abbonement extra kosten "Content"

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Hier wordt reeds sinds 2012 melding van gemaakt.
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 5&t=110954
Laatst gewijzigd door Radar op 06 apr 2015 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel reactie niet meer van toepassing door verwijderd bericht

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Mobiel abbonement extra kosten "Content"

Ongelezen bericht door Radar »

Meerdere reacties verwijderd. Off-topic of irrelevant.

Netwerker-
Berichten: 54
Lid geworden op: 23 sep 2014 11:10

Re: Mobiel abbonement extra kosten "Content"

Ongelezen bericht door Netwerker- »

Hallo,

Jouw telecom-provider Tele2 is in het geheel niet bereikbaar per email. Dus aan welk email-adres jij ook je vraag hebt gesteld. Daar zul je nooit geen antwoord op gaan krijgen van Tele2.
Tele2 mailt gewoon niet. En is zelf niet bereikbaar per email. Dat is algemeen bekend.

De enige manier om je teveel betaalde geld terug te krijgen, is om een aangetekend verzonden klachtenbrief te verzenden aan Tele2 Nederland b.v.

Met vermelding van je klantnummer bij Tele2. Plus je nul-zes-nummer. Plus de tijden waarop je telefonisch bereikbaar bent in de komende weken. Plus de faktuurnummers van de fakturen met deze Content Media kosten.
Verder sommeer je Tele2 om je klacht door te zetten naar de Commissie Handhaving van De Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten. Tele2 mag jouw klacht dus nooit zelf in behandeling nemen.

Er is geen klachtengeld verschuldigd. Eis een schriftelijke uitspraak binnen vier weken. En maak duidelijk welk bedrag je precies terug eist van Tele2.
Tenslotte vermeld je natuurlijk duidelijk dat je je nooit en te nimmer hebt aangemeld voor deze Content Media dienst.

Dankzij mijn adviezen hebben al meer dan drie-duizend mensen hun teveel betaalde geld aan Content Media diensten terug gekregen.

Vermeld in dit topic na verloop van tijd of jij eveneens je teveel betaalde geld hebt terug gekregen.
Ik hoef alleen maar een bedankje. Geen geld.

Succes en heel veel doorzettingsvermogen toegewenst.


Netwerker

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Mobiel abbonement extra kosten "Content"

Ongelezen bericht door Dirkie »

robbinsky91 schreef:Goedendag,

Gisteravond ingelogd om te kijken of ik daar mijn mobiele abbonement kon wijzigen in internationaal..

Ik dacht, laat ik mijn facturen eens checken, tot mijn grote verbazing betaal ik ruim 6 maand 20 euro
extra per maand. Deze kosten worden leuk onder "Content" verantwoord......
Ik begrijp dat U dus al 5 maanden geleden dit feit had kunnen constateren, als U gewoon Uw facturen zou controleren. Algemene tip is dus ook om altijd uw facturen te controleren. Als U een abonnement van bijvoorbeeld 30 euro afsluit en er wordt vervolgens 50 euro afgeschreven dan moet er toch een belletje gaan rinkelen. Of controleert u de bankafschriften soms ook niet?

robbinsky91
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2015 04:36

Re: Mobiel abbonement extra kosten "Content"

Ongelezen bericht door robbinsky91 »

Netwerker- schreef:Hallo,

Jouw telecom-provider Tele2 is in het geheel niet bereikbaar per email. Dus aan welk email-adres jij ook je vraag hebt gesteld. Daar zul je nooit geen antwoord op gaan krijgen van Tele2.
Tele2 mailt gewoon niet. En is zelf niet bereikbaar per email. Dat is algemeen bekend.

De enige manier om je teveel betaalde geld terug te krijgen, is om een aangetekend verzonden klachtenbrief te verzenden aan Tele2 Nederland b.v.

Met vermelding van je klantnummer bij Tele2. Plus je nul-zes-nummer. Plus de tijden waarop je telefonisch bereikbaar bent in de komende weken. Plus de faktuurnummers van de fakturen met deze Content Media kosten.
Verder sommeer je Tele2 om je klacht door te zetten naar de Commissie Handhaving van De Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten. Tele2 mag jouw klacht dus nooit zelf in behandeling nemen.

Er is geen klachtengeld verschuldigd. Eis een schriftelijke uitspraak binnen vier weken. En maak duidelijk welk bedrag je precies terug eist van Tele2.
Tenslotte vermeld je natuurlijk duidelijk dat je je nooit en te nimmer hebt aangemeld voor deze Content Media dienst.

Dankzij mijn adviezen hebben al meer dan drie-duizend mensen hun teveel betaalde geld aan Content Media diensten terug gekregen.

Vermeld in dit topic na verloop van tijd of jij eveneens je teveel betaalde geld hebt terug gekregen.
Ik hoef alleen maar een bedankje. Geen geld.

Succes en heel veel doorzettingsvermogen toegewenst.


Netwerker
Hallo,

Super!
Ik ga het op deze manier proberen wanneer ik terug in Nederland ben.
Ik zal jullie op de hoogte houden.

Gesloten