LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geweigerd bij Tele2 na jarenlang op tijd betalen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vanderheijden9997
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 nov 2016 20:39

Geweigerd bij Tele2 na jarenlang op tijd betalen

Ongelezen bericht door vanderheijden9997 »

Bij een aanvraag voor een verlenging (met nieuwe telefoon) krijg ik na vele jaren zonder problemen te hebben betaald een melding dat ik (volgens Experian) niet kredietwaardig zou zijn. Navraag bij Experian levert op dat er he-le-maal geen sprake is van enige sculden oid.
Een eerder kort 'conflict' over een 1 zogenaamde niet-automatisch-te-incasseren factuur (zogenaamd omdat er altijd genoeg saldo is) leidt er, ondanks jarenlang klant geweest te zijn, bij Tele2 toe dat ze mij weigeren en dan op zo'n manier dat ze zich verschuilen achter Experian. Waardeloos bedrijf.
Laatst gewijzigd door Radar op 15 nov 2016 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

Bram Bonnewel
Berichten: 143
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
Locatie: Sluis

Re: Geweigerd bij Tele2 na jarenlang op tijd betalen

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

gewoon over naar SIMPEL, geen gedonder over kredietwaardigheid

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Geweigerd bij Tele2 na jarenlang op tijd betalen

Ongelezen bericht door ciske »

vanderheijden9997 schreef:, ondanks jarenlang klant geweest te zijn, bij Tele2 toe dat ze mij weigeren en dan op zo'n manier dat ze zich verschuilen achter Experian. Waardeloos bedrijf.

Genoeg providers dus ik zou zeggen neem een betere.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Geweigerd bij Tele2 na jarenlang op tijd betalen

Ongelezen bericht door sjohie »

vanderheijden9997 schreef:Bij een aanvraag voor een verlenging (met nieuwe telefoon) krijg ik na vele jaren zonder problemen te hebben betaald een melding dat ik (volgens Experian) niet kredietwaardig zou zijn. Navraag bij Experian levert op dat er he-le-maal geen sprake is van enige sculden oid.
Een eerder kort 'conflict' over een 1 zogenaamde niet-automatisch-te-incasseren factuur (zogenaamd omdat er altijd genoeg saldo is) leidt er, ondanks jarenlang klant geweest te zijn, bij Tele2 toe dat ze mij weigeren en dan op zo'n manier dat ze zich verschuilen achter Experian. Waardeloos bedrijf.
Net zoals zij kunnen besluiten dat ze je niet als klant willen, kan jij er voor kiezen om klant te worden bij een andere mobiele provider, wat ik gezien bovenstaande dan ook zou doen.


Ik vind het gebruik van de term zogenaamd overigens wel wat curieus, jij vindt zo te lezen dat er niks aan de hand is, maar Tele2 heeft eea toch bij Experian gemeld, beetje gevalletjes wellus nietus waar wij hier maar 1 kant van horen.

Gesloten