LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe kom ik eindelijk van hollandsnieuwe af?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mboers24
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2017 08:55

Hoe kom ik eindelijk van hollandsnieuwe af?

Ongelezen bericht door mboers24 »

8 februari had ik bij hollandsnieuwe een nieuwe simkaart besteld met een nieuw nummer, Daar het niet lukte om dat over te zetten naar het oude nummer heb ik 11-2 de order aangetekend retour gestuurd. Dit kon volgens hen binnen 14 dagen, dus was ruim binnen de tijd. Op de een of andere manier werken zij daar langs elkaar heen en voortdurend krijgt ik bericht dat ik het abonnement moet betalen. Betalen voor iets wat je niet hebt?
Telefonisch niet te bereiken, mail wordt niet beantwoord.
Eind maart hebben zij een mail gestuurd dat zij de kosten € 23 zouden terugbetalen, wacht nog steeds op betaling.
zij blijven aandringen op betaling. ik word daar een beetje moedeloos van. Heb nu weer een brief gestuurd naar Almere met een copy van de aangetekende brief.
Wat kan ik doen?

Hartelijke groet, M. Boers

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Hoe kom ik eindelijk van hollandsnieuwe af?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

mboers24 schreef:8 februari had ik bij hollandsnieuwe een nieuwe simkaart besteld met een nieuw nummer, Daar het niet lukte om dat over te zetten naar het oude nummer heb ik 11-2 de order aangetekend retour gestuurd. Dit kon volgens hen binnen 14 dagen, dus was ruim binnen de tijd. Op de een of andere manier werken zij daar langs elkaar heen en voortdurend krijgt ik bericht dat ik het abonnement moet betalen. Betalen voor iets wat je niet hebt?
Telefonisch niet te bereiken, mail wordt niet beantwoord.
Eind maart hebben zij een mail gestuurd dat zij de kosten € 23 zouden terugbetalen, wacht nog steeds op betaling.
zij blijven aandringen op betaling. ik word daar een beetje moedeloos van. Heb nu weer een brief gestuurd naar Almere met een copy van de aangetekende brief.
Wat kan ik doen?

Hartelijke groet, M. Boers
Wachten op een antwoord op je brief?

Gesloten