LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongevraagd een Videoland abonnement bij T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
follydraayer
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2017 09:57

Ongevraagd een Videoland abonnement bij T-Mobile

Ongelezen bericht door follydraayer »

Sinds half januari een T-mobile abonnement, prima abonnement zonder problemen. Kreeg op 14 mei een sms van T-mobile.. 'cadeautje van ons' gratis een maand videoland, binnenkort krijg je een sms wanneer het ingaat. Hier heb ik niet om gevraagd dus !!!! Op 23 mei krijg ik een sms dat mijn maand videoland ingaat !!!!!! Of ik nu maar gauw een videoland account wil maken. NIET DUS, want ik WIL HELEMAAL GEEN VIDEOLAND ! Deze sms werd een aantal keren herhaald. Op mijn ' my t-mobile ' account op de pagina 'mijn abonnement' staat dus nu ook videoland abonnement bijgeschreven tot 23 juni. Welliswaar gratis, van 8,99 euro voor 0,00 euro , korting eindigt op 23 juni. Ben nu wel benieuwd. wat er op 23 juni gebeurt , want ik ben dus NIET van plan een account te gaan maken op videoland.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 jun 2017 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

NeoDutchio
Berichten: 12325
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ongevraagd een Videoland abonnement bij T-Mobile

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

follydraayer schreef:Sinds half januari een T-mobile abonnement, prima abonnement zonder problemen. Kreeg op 14 mei een sms van T-mobile.. 'cadeautje van ons' gratis een maand videoland, binnenkort krijg je een sms wanneer het ingaat. Hier heb ik niet om gevraagd dus !!!! Op 23 mei krijg ik een sms dat mijn maand videoland ingaat !!!!!! Of ik nu maar gauw een videoland account wil maken. NIET DUS, want ik WIL HELEMAAL GEEN VIDEOLAND ! Deze sms werd een aantal keren herhaald. Op mijn ' my t-mobile ' account op de pagina 'mijn abonnement' staat dus nu ook videoland abonnement bijgeschreven tot 23 juni. Welliswaar gratis, van 8,99 euro voor 0,00 euro , korting eindigt op 23 juni. Ben nu wel benieuwd. wat er op 23 juni gebeurt , want ik ben dus NIET van plan een account te gaan maken op videoland.
Ik krijg elke week folders in de bus. Daar zitten ook aanbiedingen bij waar ik geen gebruik van wil maken. Ben benieuwd of ik ergens aan vast zit bij het lezen van de folders.

En nu serieus, u krijgt diverse smsjes en reageert daar niet op. U gaat nu zitten afwachten op wat komen gaat. Stel dat er een fout gemaakt is en per ongeluk bij u een abonnement met eerste maand gratis is aangezet kan het nu nog opgelost worden. Simpelweg afwachten op wat komen gaat is wel erg makkelijk. Informeren bij T-mobile wat het idee achter deze gratis maand is, is echt geen moeite hoor.

koen12344
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2017 23:19
Contacteer:

Re: Ongevraagd een Videoland abonnement bij T-Mobile

Ongelezen bericht door koen12344 »

Die gratis maand zal vast een promotiestunt zijn van Videoland en T-Mobile, in de hoop dat u die (stilzwijgend?) verlengt naar een betaald abonnement. Maar zo'n vaart zal het allemaal niet lopen, als u nergens op gereageerd heeft.

Maar als de toon van de berichten onduidelijk is (of je al dan niet ergens aan vast zit, of dat er een fout is gemaakt), kun je inderdaad beter even contact opnemen met T-Mobile om te weten te komen hoe en wat.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Ongevraagd een Videoland abonnement bij T-Mobile

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Afwachten zou ik in dit geval niet doen.
Waarom niet even contact opnemen met T-Mobile aangeven dat u geen behoefte heeft aan dit abonnement en ook laten bevestigen op papier dat het na 1 maand ook niet stilzwijgend word verlengt.

taxikemperman
Berichten: 632
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Ongevraagd een Videoland abonnement bij T-Mobile

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Tja het is moeilijk om even 1200 te bellen voor info of even te kijken op onze grote vriend
http://www.totaaltv.nl/nieuws/gratis-vi ... j-tmobile/

NeoDutchio
Berichten: 12325
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ongevraagd een Videoland abonnement bij T-Mobile

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

taxikemperman schreef:Tja het is moeilijk om even 1200 te bellen voor info of even te kijken op onze grote vriend
http://www.totaaltv.nl/nieuws/gratis-vi ... j-tmobile/
Klopt helemaal, een profiel aanmaken, vraag typen en dat in de gaten houden is nou eenmaal veel makkelijker en sneller dan even 1200 bellen.

follydraayer
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2017 09:57

Re: Ongevraagd een Videoland abonnement bij T-Mobile

Ongelezen bericht door follydraayer »

Alles heeft zich ten goede gekeerd. Ik was misschien een beetje te negatief denkend. Allen bedankt voor de adviezen. Dit bericht kan nu gesloten worden.
Hoe moet dat eigenlijk ? m.vr.gr

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Ongevraagd een Videoland abonnement bij T-Mobile

Ongelezen bericht door Costnix »

Zelf een vraag sluiten kan niet. De vraag en daar op gegeven antwoorden blijven staan voor alle anderen.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ongevraagd een Videoland abonnement bij T-Mobile

Ongelezen bericht door olaf79 »

follydraayer schreef:Alles heeft zich ten goede gekeerd. Ik was misschien een beetje te negatief denkend. Allen bedankt voor de adviezen. Dit bericht kan nu gesloten worden.
Hoe moet dat eigenlijk ? m.vr.gr
Wel even melden wat nu de oplossing was. Dat is wel zo vriendelijk naar de mensen toe u tijd besteedden om u te antwoorden.

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Ongevraagd een Videoland abonnement bij T-Mobile

Ongelezen bericht door Student90 »

olaf79 schreef:
follydraayer schreef:Alles heeft zich ten goede gekeerd. Ik was misschien een beetje te negatief denkend. Allen bedankt voor de adviezen. Dit bericht kan nu gesloten worden.
Hoe moet dat eigenlijk ? m.vr.gr
Wel even melden wat nu de oplossing was. Dat is wel zo vriendelijk naar de mensen toe u tijd besteedden om u te antwoorden.
Het zal wel met deze actie te maken hebben gehad: https://www.t-mobile.nl/het-unlimited-netwerk

Gesloten