LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafone oplichters ????

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
chello.nl

Re: vodafone oplichters ????

Ongelezen bericht door chello.nl »

ik heb al jaren vodafoon gewoon abonement nooit last ergens van.
de meesten die ergens iets mee hebben willen ook alles gebruiken wat de telefoon kan.je moet een telefoon gebruiken waar hij voor is. alleen om te bellen verder niets dan kan er zeer weinig gebeuren.

kobus
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 nov 2004 11:46

Re: vodafone oplichters ????

Ongelezen bericht door kobus »

Al drie jaar lang een abonnement bij Vodafone. Ben bijzonder te spreken over de service die ik heb gekregen. Omzetten van abonnement (groter/kleiner beltegoed) was nooit een probleem en werd altijd in mijn voordeel veranderd. Geen spook rekeningen en geen problemen met mijn bluetooth verbinding.
Ik denk dat elke aanbieder wel zijn fouten heeft. Bij de KPN, Orange, Telfort: overal zullen wel fouten worden gemaakt.

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: vodafone oplichters ????

Ongelezen bericht door Info »

Aangezien we inhoudelijk al weer 3 onderwerpen verder zijn ( zucht) en er verder niks zinvols is toegevoegd, reageer ik maar even hier op:
Ik neem aan dat de de persoon die deze vraag hier op het forum heeft geplaatst eerst wel bij zichzelf en eventuele kinderen is nagegaan of dat de telefoon gebruikt is op de betreffende uren. Indien dit zo was dat had deze persoon het bericht echt niet geplaatst.

Enn zo gek is de uitleg over bluetooth nog niet. Als zelfs radar er een gehele uitzending aan besteedt dan zal er toch wel meer aan de hand zijn dan bijv. 20 klagende mensen.

Persoon info, ik zou zeggen geef nuttige antwoorden of houd verder gewoon je mond. Aan dergelijke antwoorden hebben de personen hier absoluut niks....

En daarbij gaf ik zelf ook al aan dat dit niet de schuld van Vodafone is. Vodafone heeft de smsjes immers niet verzonden
Beste Lotte23,

Dat jij een aanname doet is erg fijn voor je, maar je kan in dit soort gevallen nooit zomaar iets klakkeloos aannemen. In 90% van de gevallen zijn dit soort hoge rekeningen het gevolg van het niet in de gaten houden van de mobiel. Je doet trouwens aardig wat (onzinnige) aannames: 'Als dit zo was had de persoon het niet geplaatst' en 'als Radar er een hele uitzending aan besteedt dan zal er wel meer aan de hand zijn'. Allemaal nogal vage uitlatingen, niet door feiten onderbouwt. Om even mijn oude vader te citeren: 'als mijn tante een snikkel had gehad, was het mijn oom geweest'.

Dat jij het niet eens bent met mijn antwoorden en deze tracht te weerleggen met je slecht onderbouwde argumenten, maakt mijn bijdrage hier zeker niet minder nuttig. Ik durf zelfs te beweren dat mensen hier meer aan mijn antwoord hebben (al zal ze dat soms niet bevallen) dan aan dat van jouw of van enkele andere reaguurders. Elkaar naar de mond praten en onzin verkopen is makkelijk. Mensen met de waarheid confronteren een stuk moeilijker.

Mvg.
Info

Gast

Re: vodafone oplichters ????

Ongelezen bericht door Gast »

Dat jij het niet eens bent met mijn antwoorden en deze tracht te weerleggen met je slecht onderbouwde argumenten, maakt mijn bijdrage hier zeker niet minder nuttig.
Je zegt het zelf. Respecteer gewoon mijn antwoord. Slecht onderbouwde argumenten zijn het niet. Ik geef alleen een mogelijkheid. Ik zeg niet dat het zo is. En daarbij is Radar een betrouwbaar programma. Als dat niet zo was geweest, dan hadden ze niet eens uit mogen zenden. Dus misschien dat je beter je eigen argumenten kunt onderbouwen.

Daarbij bestaat inderdaad de kans dat het iemands eigen fout is, maar 10 procent (maar even van uw argumenten uitgaande) is nog een redelijk groot percentage waar het ook aan kan liggen.

Dus respecteer gewoon mijn antwoord. Ik probeer net als u gewoon een oplossing aan te dragen. En daar ik helemaal niks vaags aan.
Daarbij hoop ik dat u zelf nooit in de problemen komt met uw mobiele telefoon. Ik zal dan de eerste zijn die gaat roepen het is uw eigen fout. Sorry hoor....

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: vodafone oplichters ????

Ongelezen bericht door Info »

Je zegt het zelf. Respecteer gewoon mijn antwoord. Slecht onderbouwde argumenten zijn het niet. Ik geef alleen een mogelijkheid. Ik zeg niet dat het zo is. En daarbij is Radar een betrouwbaar programma. Als dat niet zo was geweest, dan hadden ze niet eens uit mogen zenden. Dus misschien dat je beter je eigen argumenten kunt onderbouwen
Beste Lotte23,

Nu niet direct over 'respect' beginnen, want mag ik u er even aan herinneren dat u degene was die zei dat ik 'beter miijn mond kon houden' omdat mijn antwoord u niet zinde? En ik had in mijn vorige post uw 'als.......dan.....'redenatie onderuit geschopt? Ach, u bent in ieder geval wel consequent. Om deze dan toch ook nog even een tikje te verkopen, kent u Willibrord Frequen nog? Die had zo'n hele hoofden-handel bij elkaar gefantaseerd. Toch mag hij nog gewoon met zijn hoofd op de tv. De 'als......dan....' redenatie die u hier gebruikt geeft dus wel even mooi aan dat u van de tv-wereld net zoveel kaas heeft gegeten als van de mobiele telecom.
Daarbij bestaat inderdaad de kans dat het iemands eigen fout is, maar 10 procent (maar even van uw argumenten uitgaande) is nog een redelijk groot percentage waar het ook aan kan liggen.
Er zijn inderdaad nog enkele andere zaken waar dit aan kan liggen. De 'bluetooth'hack waar u mee aankomt is hier echter nog niet eens een procentueel onderdeel van. Het is namelijk tot nu toch niet voorgekomen dat er ook daadwerkelijk een toestel van een consument gehacked is en dat daar schade uit is voortgekomen. Doordat mensen als u nu iedere keer dit verhaal erbij halen denkt iedere malloot met een hoge rekening omdat hij niet goed op zijn toestel kan letten dat hij 'gehacked' is. U biedt dus geen hulp, maar enkel een onzin verhaal waar niemand bij gebaat is.
Dus respecteer gewoon mijn antwoord. Ik probeer net als u gewoon een oplossing aan te dragen. En daar ik helemaal niks vaags aan.
Daarbij hoop ik dat u zelf nooit in de problemen komt met uw mobiele telefoon. Ik zal dan de eerste zijn die gaat roepen het is uw eigen fout. Sorry hoor....
Dank u voor uw bezorgdheid, maar ik zal nooit in de problemen komen met mijn mob. telefoon. Ik kan namelijk logisch nadenken, goed lezen en ben op de hoogte van de ontwikkelingen op dit gebied. Als mijn telefoon kapot is, haal ik een nieuwe en als ik een hoge rekening heb, dan denk ik ' zo, ik heb weer veel gebeld deze maand'. Ik raad u trouwens aan om niet al bij voorbaat uw excuses aan te bieden. Dat geeft nou niet echt blijk van veel vertrouwen in uw eigen woorden.

Mvg.
Info

Gast

Re: vodafone oplichters ????

Ongelezen bericht door Gast »

Voordat het helemaal uit de hand loopt met 'persoonlijke geharrewar' wil ik graag even zeggen dat als je iets (wat dan ook) gedaan wilt hebben van een bedrijf, je het beste eerst even kan bellen om te vragen hoe dat het makkelijkst gaat. Zomaar een losse email sturen en dan boos worden als er niets mee gebeurt lijkt me een beetje ondoordacht.

Gast

Re: vodafone oplichters ????

Ongelezen bericht door Gast »

Ik bied zeker geen excusus aan. Ik blijf bij mijn standpunt en ik hoop dat de persoon daar wat aan heeft. Zo niet, helaas het was een blijk van goede wil.

Wat betreft logisch nadenken. Dat doe ik ook! Maar daarnaast vind ik het wel vreemd dat wanneer een toestel kapot is je gelijk een nieuwe haalt. Ik heb mijn telefoon gewoon ter reparatie aangeboden en een creditering ontvangen omdat deze niet gemaakt kon worden. Hier had ik overigens wel een lange discussie met t-mobile voor nodig. Maar toch gelukt!

Misschien voor u geen oplossing omdat u zoveel geld verdient dat u bij elk probleem een nieuwe telefoon koopt. Smsdiensten zijn voor u daarmee dan misschien ook wel goedkoop. LEES MISSCHIEN.

Verder ga ik niet in discussie want dat bent u niet waard. EInde discussie ik kom niet meer terug.
Tot ziens.....

Gesloten