LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beltegoed Postbank (Telfort)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Miepsel

beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door Miepsel »

Middels een spaaractie heb ik bij de Postbank een mobiele telefoon gekregen. In ruil voor een machting van 75 euro zou ik starten met 15 euro beltegoed en vervolgens elke maand 15 euro beltegoed krijgen (4 maanden lang). Na 2 en een halve maand is er nog steeds geen beltegoed gestort. Ik heb inmiddels 3 keer contact opgenomen met de klantenservice van Telfort. Dit heeft me veel tijd en geld gekost en is nog steeds zonder resultaat. De Postbank maakt zich er makkelijk vanaf door mij door te blijven verwijzen naar Telfort. Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die dit probleem hebben. Wellicht kunnen we ons verenigen zodat de klacht serieus en doeltreffend behandeld wordt.

Gast

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door Gast »

Wanneer Postbank dit aanbiedt, dient de oplossing ook van de postbank te komen. Het is net als bij een winkel: u koopt iets in een winkel, en dient de service ook van die winkel te krijgen, en niet van de fabrikant.

Postbank heeft zich al eerder verslikt in een iets te goed lopende actie met een mobiele telefoon. Door schade en schande wordt men wijs, maar kennlijk geldt dat niet voor de Postbank.

Miepsel

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door Miepsel »

Dat is dus inderdaad wat ik ook dacht. Maar de Postbank denkt daar heel anders over en vindt dat ik alles moet regelen met Telfort. Ik ben daarop een briefwisseling gestart met de Postbank, maar die schijnen zich nergens iets van aan te trekken... Ik denk nog over verdere actie richting Postbank, want ik vind het te gemakkelijk om mij door te verwijzen naar Telfort terwijl de Postbank deze actie gestart is.

SARRONIE

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door SARRONIE »

Ik heb ook de aanbieding van de postbank maar.......krijg met geen mogelijkheid mijn beltegoed verhoogd.Je moet namelijk via 1244 alle stome instructie's opvolgen. ik heb reeds in 3 dagen al 4 codes gehad en de helpdesk kan mij niet verder helpen. Die mensen snappen er helelmaal niets van. IK OOK NIET. Wie oh wie kan mij verder helpen ????
Ik weiger nog meer kosten te maken door klanten sevice te bellen.Ik heb ze Dinsdag al meerdere keren bestookt met mijn klacht maar ze wiegeren mij verder te helpenOok de Postbank legt mij mijn klacht verder met Telfort af te werken.
WIE OH WIE heeft hier ook last mee???? en wie helpt mij verder?????

rk832lps

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door rk832lps »

Ja dit is voor mij een bekend verhaal.Ben diverse malen in contact geweest met telfort maar zit nu nog te wachten op mijn beltegoed ,dit duurt nu al 1.5 mnd maar nog geen beltegoed
Als het goed is staat op deze site ook een verhaal hier over van mij.Dit wordt waarschijnlijk een gebed zonder einde .[ps postbank neemt geen aktie om dit probleem op te lossen maar reageert wel verbaast het is je eigen geld toch.[/b]

trappist
Berichten: 197
Lid geworden op: 23 okt 2003 11:02

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door trappist »

heb ook zo'n telefoon, werkt prima. krijg elke maand beltegoed en ook opwaarderen gaat perfect, geen enkel probleem :lol:

Brasker

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door Brasker »

:D

Heb ook zo,n telefoon en het gaat prima elke maand krijg ik het beltegoed gestort. Maar als je opwaarderen wil kan je dat beter via de girofoon doen dat is veel makkelijker dan via die opwaardeercode!
Ook kan je via internet www.telfort.nl een emailzenden!

lady 42

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door lady 42 »

Ook ik heb een telefoon van de postbank.
Alles gaat prima.
Maar mijn broer heeft ook een telefoon van de postbank en die krijgt weer geen beltegoed bij geschreven.Wij hebben nu al twee emails naar telfort gestuurd maar krijgen hierop geen antwoord.Nu hebben we de zelfde email naar de postbank gestuurd dus wachten we maar weer af.Nu heeft hij wel gebruik gemaakt van nummer behoud zou het daardoor komen ??????????

Gast

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door Gast »

Ja een bekend probleem. Ik heb mijn telefoonnummer om laten zetten van mijn oude Telfort/Postbank mobieltje naar mijn MC60. Mijn partner van Vodafone naar Telfort, dit leverde geen problemen op!!! Maar ik heb mijn beltegoed over december en januari nog steeds niet ontvangen. Inmiddels heb ik 3 keer gebeld en 3 keer een ander verhaal gekregen. Op 31 december werd mij vertelt dat het nog zeker 2 weken zou gaan duren. Toen heb ik besloten een brief te schrijven en om een schriftelijke reactie te vragen. Hierop heb ik nog nooit een antwoord gehad. Op 18 januari 2005 een mailtje via de website (binnen 3 werkdagen zou er bericht komen), maar opnieuw geen reactie... :evil:

Ik ben mij nu aan het beraden welke vervolg stappen ik moet gaan nemen om mijn eigen geld (in de vorm van beltegoed) terug te krijgen. Want dat vind ik nog het meest schandalige, het gaat om je eigen geld!!!

Mocht iemand tips of ideeen hebben, laat ze hier achter of misschien is het een idee om alle klachten te bundelen en één front tegen de arrogantie van Telfort te vormen. Misschien dat dit helpt.

Gast

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door Gast »

Er gaat in der daad iets mis bij klanten die gebruik hebben gemaakt van nummerbehoud en die hierdoor geen beltegoed gestort meer krijgen. Stuur Telfort een brief, schriftelijk horen ze binnen 31 dagen te reageren.

wageral

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door wageral »

Ik heb hier weinig aan toe te voegen. Zelfde probleem. Sinds 8 november geen opwaardering meer gehad. Gebelt, gemailt en geschreven, telkens weer andere smoesjes. Schandalig dat dit blijkbaar zomaar kan. Wel adverteren met goepkoop sms'sen, gratis naar de voicemail bellen, maar ondertussen het reeds betaalde beltegoed(75 Euro) gewoon niet opwaarderen. Misschien moet dit eens door Radar opelijk op televisie worden behandeld. Pure diefstal.
Ger

lady 42

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door lady 42 »

Hier een goed nieuws berichtje van telfort. :D
Eerder schreef ik dat wij ook met het zelfde probleem zaten met ons beltegoed.Van de week kregen we een berichtje van telfort met hun excuus en meteen 25 euro beltegoed.De volgende maand krijgen we de rest bij gestort.Dus stuur ze een mail of een paar mailtjes en misschien komt het voor jullie dan ook goed. :lol:

januca
Berichten: 80
Lid geworden op: 15 feb 2005 12:51

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door januca »

Ik heb tot nu toe geen enkel probleem gehad. Alle opwaarderingen kwamen keurig op tijd.
Nummerbehoud werd zonder mankeren uitgevoerd. Alleen was het een beetje vreemd dat ik dat pas te horen kreeg, twee weken nadat het was uitgevoerd.
Mij grootste bezwaar tegen Telfort is alleen dat de dekking niet zo goed is als die van KPN en Vodafone.

RuudvR

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door RuudvR »

Ik dacht dat het bij mij ook niet werkte, maar ik heb naar 1244 gebeld en toen werd pas de eerste 15 euro op het beltegoed bijgeschreven.
De rest zou nu de komende maanden moeten volgen.
Blijkbaar moet je je toch, via het bellen naar 1244, eerst aanmelden voordat je het beltegoed krijgt.
Was mij niet helemaal (of helemaal niet) duidelijk. :?
Ik kan nu in ieder geval in noodgevallen bellen (verder gebruik ik het mobieltje niet).

tis wa
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mar 2005 18:54

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door tis wa »

Ik lees al wel dat ik niet de enige ben..!
Maar WAT GAAN WIJ ER AAN DOEN?????

* kreeg pas 2 mnd NA de actie het beloofde mobieltje (terwijl ik nog een spoedopdracht heb moeten doen omdat ik bang was anders te laat te zijn voor de actie)

* heb nog maar 1x 15 euro beltegoed gekregen. Het is al maart en nog niks gezien!!!

Ik heb al meerdere malen naar Telfort gebeld, daar wordt je van het kastje naar de muur gestuurd! Ze hebben niet eens laten weten dat er een technische storing was. Je moet er zelf maar achter komen.
Ook een brief gestuurd maar geen reactie. Dus.. nog niks!

Postbank gebeld , die zeggen ja sorry kunnen we niks aan doen.
Ja daar heb je wat aan.

Het kost mij geld als ik alles geweten had...!

Maar ja kwaad ben ik toch al ... Ik wil dat er onderhand eens actie ondernomen word! Ik laat me niet zomaar afschepen met sorry voor het ongemak !!!
Wie helpt?

Joyce[/b]

jaimita
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 sep 2005 22:37

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door jaimita »

Ik heb via de aktie postbank een Siemens mc60. Het beltegoed opvragen is volgens telfort gratis.Maar als ik vanuit het buitenland via +31626001244 mijn beltegoed opvraag dan krijg ik dat te horen. Als ik 5 minuten daarna weer mijn beltegoed opvraag dan is dat € 1 of meer lager. Diverse malen gecontroleerd en iedere keer lager. Gebeld met de klantenservice maar zij blijven volhoden dat het gratis is. Ik kom er niet doorheen. Heeft iemand daar ook ervaring mee?

groeten Jaimita

bawaaa
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 sep 2005 11:00

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door bawaaa »

Jaimita, bellen vanuit het buitenland is ook nooit gratis. Je betaalt in dit geval alleen de roaming kosten, dus tot de grens van Nederland, voor de rest betaal je niets. Die melding dat het gratis zou zijn is waarschijnlijk een standaard bandje wat er geen rekening mee houdt dat je in het buitenland bent.

hamelandgroep
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 sep 2005 12:09

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door hamelandgroep »

Hallo dit is een mooie site ben je meteen van al je problemen af

http://www.abonnementenopzeggen.nl/

Ik hoop dat je er wat aan hebt

jaimita
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 sep 2005 22:37

Re: beltegoed Postbank (Telfort)

Ongelezen bericht door jaimita »

Hallo,
In de folder staat duidelijk dat beltegoed opvragen geheel gratis is Ook vanuit het buitenland. Na telefonisch kontakt met Telfort blijven zij dat ook volhouden. Er mag geen geld van het beltegoed afgehaald worden. Alle kosten zijn voor Telfort. Als er voor de verbinding tot aan de grens betaald moet worden waarom weet Telfort dat dan niet. Zij blijven bij hoog en laag volhouden dat ALLES gratis is

groeten

Gesloten