LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongevraagde sms-jes van nummer 9911

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
anonaam
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jun 2006 16:09

Re: ongevraagde sms-jes van nummer 9911

Ongelezen bericht door anonaam »

Ik zou me in 2004 hiervoor aangemeld hebben. Het kon ook een vorige eigenaar van het nummer geweest zijn, maar ik ben nu afgemeld. Het SMSje zou in ieder geval gratis zijn.

En nu maar hopen dat we niets meer ontvangen.

yvette&rene
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2006 13:21

Re: ongevraagde sms-jes van nummer 9911

Ongelezen bericht door yvette&rene »

mijn vriend heeft ook last van smsjes afkomsitg van 9911, maar deze zijn van sexuele aard, en dat is vervelend. we hebben er ons niet voor aangemeld. wel ben ik net op de site geweest (gegoogled) en je kan aangemeld zijn door ieman anders (tel nummer ingevoerd) maar staat niks bij hoe je je kan afmelden.
Groetjes

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: ongevraagde sms-jes van nummer 9911

Ongelezen bericht door edmoor »

Volgens zeggen zou het SMSen van OFF naar 9911 moeten helpen.

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: ongevraagde sms-jes van nummer 9911

Ongelezen bericht door ehltech »

er is toch zoiets als de opta ,daar moeten we dit melden,zij kunnen er volgens mij wat aan doen

thescorpio
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2006 12:01

Re: ongevraagde sms-jes van nummer 9911

Ongelezen bericht door thescorpio »

Deze berichten kreeg ik ook al wat dagen binnen. Toen ben ik T-Mobile gaan bellen, en deze hebben me verteld dat hiervoor kosten worden berekend, en vertelde me het telefoonnummer van die oplichters (010 4737831), inderdaad van Yomo concepts.

Ik kreeg toen Chanette (?!) aan de telefoon, en vertelde me dat ik 31-01-2005 zou zijn aangemeld. Toen ik vertelde dat ik pas m'n telefoon enkele maanden heb, zei ze dat m'n voorganger zich dan heeft aangemeld. Ze kon me niet afmelden, maar toen ik vertelde dat T-Mobile al had gesproken, kon het plotseling wel.

Ik belde daarna T-Mobile, en die vertelde me dat dit onmogelijk is dat de voorganger zich heeft aangemeld. Ik wilde dit op papier, maar daar was T-Mobile te laf voor, dus kan je niet echt actie ondernemen tegen hun.

ikkuh19
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 sep 2006 20:02

Re: ongevraagde sms-jes van nummer 9911

Ongelezen bericht door ikkuh19 »

hallo,

ik heb het zelfde probleem maar je moet RADAR!!!!!!!! een brief schrijven hier over hoe meer brieven hier over binnen komen hoe beter!!!!!

DOE DIT AUB!!!!!!!!! ECHT IEDEREEN DIE DIT HEEFT GEHAD OF NOG STEEDS HEEFT!!!! ik ben er nu druk mee bezig en radar neemt mijn brief serieus dus schrijf een brief naar ze met jou verhaal misschien specificatie van de nummers en je factuur mee sturen en ze kunnen er wat mee want er zullen vast mensen zijn die dit geintje betalen en die zou ik ook willen helpen want is pure FRAUDE!! OPLICHTING!!!!

yvette19
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2006 01:03

Re: ongevraagde sms-jes van nummer 9911

Ongelezen bericht door yvette19 »

Het feit dat sommige mensen hier beweren dat je zelf iets fout hebt gedaan klopt ook niets van. Heb eergisteren een telefoon gekocht bij orange en zodra ik mijn simkaart liet activeren, kreeg ik al een seksueel getint smsje van het nr 9911. Heb hier dus totaal geen zin in. Heb meteen off gesmst naar dit nr. maar nu ik hier jullie ervaringen lees, ben ik bang dat ik nog niet van die smsjes af ben! Ik ga toch maar eens Orange bellen om te kijken of zij iets voor me kunnen doen!

deepdishchase
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2008 00:20

Re: ongevraagde sms-jes van nummer 9911

Ongelezen bericht door deepdishchase »

Onlangs kreeg ik ook een sms van het nummer 9911. Een maand daarvoor ook van het nummer 6556. Ik heb mij ook niet aangemeld.

Als je dit soort sms'jes krijgt is de eerste stap die je kan nemen dit melden bij je provider en het bedrag terug eisen.

Ten tweede is het belangrijk het voorval te melden bij de OPTA via www.spamklacht.nl

Ten derde, maar een wat minder vriendelijke wijze is massaal het bedrijf bestoken dat deze sms'jes stuurt, in het geval van 9911 is dat zoals al eerder vermeld yomo concepts met nummer 010-4737831

Als laatste kan je dit probleem bijvoorbeeld bij Radar melden.

Het is belangrijk dat je de sms'jes bewaard voor de OPTA. Daarnaast is het af te raden te reageren op de sms'jes door bijvoorbeeld OFF of UIT terug te zenden.

firoec
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 dec 2008 22:35

Re: ongevraagde sms-jes van nummer 9911

Ongelezen bericht door firoec »

Ik krijg de laatste tijd onnodige sms van 9911 op mijn mobiel.
Ik heb al diverse malen geprobeerd om ervan af te komen,maar is zo moeilijk.Ook de KPN die al die smsjes doorstuurt zeg dat zij er weinig aan kunnen doen.Ik vind dit de gemakkelijkste manier om van mijn probleem af te komen.Er moet toch een manier zijn om dit stop te zetten.
Wie weet hier een oplossing.


SandraMoes
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 dec 2008 14:51

Re: ongevraagde sms-jes van nummer 9911

Ongelezen bericht door SandraMoes »

Waarom dit bericht? Nou...er zijn mensen zo hier te lezen die ge sms't en gemaild hebben naar een sexdating.
Deze mail's en smsjes worden beantwoord door operators.
Dus het meisje bestaat niet, en je zult haar nooit ontmoeten.
Ik heb daar 3 weken gewerkt als operator, en ben er mee gestopt,omdat ik het niet meer aan kon, en mijn geweten begon te knagen

RTL 4 teletekst CHAT 484 en de ERO-CHAT 485 en de maildienst is fake!!
Inderdaad is op die chatpagina's 90 % Fake en 10 % klanten.
Ze pappen met je aan om je prive te lokken naar de sms-dienst.

Zijn er gedupeerden die Hyves hebben? Voeg je maar toe.
http://smsgedupeerden.hyves.nl

Liefs Sandra.

Smsafmelden.info
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 mei 2008 10:18

Re: ongevraagde sms-jes van nummer 9911

Ongelezen bericht door Smsafmelden.info »

Op de SMS Afmelden site staan wat afmeldcodes, STOP sturen naar 9911 zou moeten werken.

Gesloten