LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet bellen wel gebeld worden.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
WilmaVinja
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 sep 2005 18:32

Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door WilmaVinja »

Ik heb telefonie via upc en kreeg ook zo'n mooie Fhilips dect telefoon. Nu is het geval dat ik zelf niet kan bellen maar wel gebeld kan worden. Het rare is ook nog dat de ander mij dan niet kan horen maar ik de beller wel. :?: Maar even mobiel terug bellen dus om het uit te leggen. Daar gaat mijn voordeel van goedkoop bellen. Via upc bel ik inderdaad zeer goedkoop, als je niet kunt bellen. Wie herkent dit specifieke probleem of zou het aan het toestel liggen?
Groetjes Wilma.

longbigbear
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 jul 2004 16:40

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door longbigbear »

kan zoveel zijn,kan je niet even andere telefoon ervoor gebruiken!
Eventueel even lenen bij de buren?
Dan kan je eventueel uitsluiten dat t aan je telefoon ligt.
succes met dit probleem

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door hoffie »

tuurlijk beer, de telefoon van de helft van de UPC klanten is kapot

WilmaVinja
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 sep 2005 18:32

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door WilmaVinja »

Heb een andere telefoon geprobeerd maar hetzelfde probleem. Ligt dus aan de lijn. Heb een tijd lang de stroom van het modem gehaald omdat ik op dat moment ook al geen internet meer had. Miste dus niets. Later alles weer aan en wat denk je, alles werkt weer. Ben benieuwd voor hoe lang.
Groetjes Wilma.

>kermit<
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 sep 2005 01:15

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door >kermit< »

Ja, inderdaad, zo los ik het ook op. Ff de stroom af van je modem, ongeveer een minuut en weer aansluiten. Ik weet, het is niet altijd handig en zeker niet de bedoeling maar het scheelt wel het nummer bellen van Upc van 10cent per minuut! :lol:
Nadat de stroom van het modem is geweest, doet de telefoon het weer een tijdje. Als je belt naar Upc, krijg je ook dit advies en ik neem het iedere keer maar weer ter harte want het werkt wel, de telefoon doet het dan weer! Okee, ,mee eens, Upc is niet de allerbeste maar overal is wel eens wat toch? :roll:

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door hoffie »

Ja, inderdaad, zo los ik het ook op. Ff de stroom af van je modem, ongeveer een minuut en weer aansluiten. Ik weet, het is niet altijd handig en zeker niet de bedoeling maar het scheelt wel het nummer bellen van Upc van 10cent per minuut!
je weet dat je dit officieel (algemene voorwaarden) niet mag doen????
wel altijd grappig dat het het eerste is wat de helpdesk zegt...........

>kermit<
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 sep 2005 01:15

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door >kermit< »

Hoi Hoffie,

Hoezo mag dat niet volgens de voorwaarden? Inderdaad, de telefonische reactie van Upc is dit advies en als dat niet werkt, kijken wat er wel werkt. Maar vertel, waarom mag dit niet volgens de voorwaarden? Ben benieuwd.. :?

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door mve2 »

Ja ik ook

>kermit<
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 sep 2005 01:15

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door >kermit< »

Hoi Hoffie!

Wat is nu je antwoord?? Wil het heeeeel graag van je weten! :)
Je komt met zo'n stelling en dan verwacht ik ook antwoord hierop..

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door hoffie »

kijk maar eens in punt 4.4 van de algemene voorwaarden

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door mve2 »

Hier staat er niks over in hoor ja mischien wel bij xs4all

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door mve2 »

Ik zal er effe neer zetten wat er staat bij 4.4
Wij hebben het recht wijzigingen aan te brengen in (de toegang tot) de dienst als dit wenselijk is voor het funcioneren van de dienst. Wij zullen over dergelijke wijzigingen tijdig informeren.

Het is dus erg vreemd wat je zegt

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door mve2 »

En ik lees in de algemene voorwaarden van xs4all ook iets heel anders

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door hoffie »

4.4 Behoudens het bepaalde in artikel 4.8 is uitsluitend UPC en zijn door UPC ingeschakelde derden bevoegd de voorzieningen aan te leggen, in werking te stellen, te onderhouden, te wijzigen, te repareren, te vervangen, te verplaatsen of te verwijderen, daaronder mede begrepen werkzaamheden die UPC uitvoert of laat uitvoeren ten behoeve van het netwerk van UPC. De klant dient, zonder daarvoor een vergoeding in rekening te brengen:
# de in dit lid bedoelde werkzaamheden te gedogen, op en in de nabijheid van de locatie
# te zorgen dat UPC en door UPC ingeschakelde derden ten behoeve van die werkzaamheden de vrije toegang tot de locatie verkrijgen en ook overigings in staat worden gesteld die werkzaamheden op de door hen gewenste wijze te verrichten.......

Maar snap dat jij het niet kan vinden hoor mve :lol:

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door mve2 »

Maar wat heeft dat met het modem te maken

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door hoffie »

4.4 Behoudens het bepaalde in artikel 4.8 is uitsluitend UPC en zijn door UPC ingeschakelde derden bevoegd de voorzieningen aan te leggen, in werking te stellen, te onderhouden, te wijzigen, te repareren, te vervangen, te verplaatsen of te verwijderen
volgens mij is het modem een voorziening van UPC

Gerritvdhoorn
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2005 18:23

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door Gerritvdhoorn »

Wij hebben dit probleem thuis ook.
Het hele rare van dit verhaal is dat je gebeld word en als je opneemt niemand hoort, en als je zelf bent kan dat helemaal niet eens.
Nu lag een familie lid van mij in het ziekenhuis en wouden we wel berijkbaar blijven.
Nu werd er aan paar keer gebeld, tefoon gaat over neem op en hoor weer niemand, Is wel een lekker systeem voor spoed/noodgevallen hoor UPC.
En dan maar weer eens bellen met de klantenservice hoor je 5 minuten wachtijd. ik blijven hangen, krijg je iemand aan de lijn die je zegt je het systeem ligt er op dit moment even uit als je naar 21.30 uur terug belt kunnen wij u verder helpen. waarop ik antwoorde lekker is dat dan kan ik weer minuten aan de telefoon blijven met mijn mobieltje.
Krijg je weer te horen, ja meneer als ik van iedereen de telefoonnummer van moet opschrijven krijg ik een lijst van hier tot Tokio.

Dit stomme gedoe van UPC komt bij ons thuis de strot uit het is elke dag wel weer raak dat je de stekker er weer uit kunt doen en dan weer na een minuut er weer in kan doen en als dat nu eens help NEE HOOR.
Kun je weer de klanteservice bellen.
En verhaal halen op de kosten die je gemaakt hebt met je mobieltje al die tijd kun je ook wel vergeten.

UPC DOE HIER WAT AAN DIT KAN NIET MEER ZO !!!!!!!!

Radar help
Hoe meer mensen dit melden hoe eerder het in de uitzending kom, dus kom op mensen van het Radar Forum.

Groet Gerrit van den Hoorn
Elburg

gerie
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2005 18:45

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door gerie »

ook wij hebben hier last van gehad.
kreeg van de help desk te horen dat ik mijn telefoon moest veranderen naar digitaal en dit hielp.
ondertussen wel 15 minuten gebelt naar ze met mijn mobiel.
dus of ik nu echt hondrede guldens bespaar met u p cbetwijvel ik.

>kermit<
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 sep 2005 01:15

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door >kermit< »

Hmm, dat ik gebeld wordt zonder wat te horen, dat probleem heb ik nog niet gehad. Maar wel dat niet kunnen bellen en niet kunnen internetten. Mijn pc zegt dan dat de standaard gateway offline is..bij navraag blijkt dat probleem echt bij Upc te liggen.
Vreemd dat het bij de een wel helpt om de stroom er even af te halen, en bij de ander totaal niet.
Leuk is anders ja, en zeker in geval van nood :!:

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Niet bellen wel gebeld worden.

Ongelezen bericht door mve2 »

Dat kopt hoffie maar er staat nog steeds niet dat je het stroom NIET van je modem af mag halen.

Gesloten