LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC en een nieuwbouw woning

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gummetje
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:29

UPC en een nieuwbouw woning

Ongelezen bericht door gummetje »

Heeft iemand een idee wat de kosten zijn om een nieuwbouwwoning aan te laten sluiten op het UPC netwerk, het betreft een gewone eengezinswoning in een Vinex wijk.

Afgelopen vrijdag heb ik UPC gebeld en de helpdesk medewerker kon er geen zinnig antwoord op geven. Alleen dat het basistarief € 45,- was en dat de overige kosten daar nog bij zouden komen.

Wat hij bedoelde onder overige kosten is mij nog steeds een raadsel omdat hij daar zelf ook het antwoord niet op wist. Wel kon deze meneer vertellen dat het soms wel erg duur was en dat digitenne of een schotel een betere (lees goedkopere) oplossing zou zijn. :? :shock:

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: UPC en een nieuwbouw woning

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Ik zou maar uilkijken. Voor je het weet heb je een rekening van een paar duizend Euro. Die lui proberen zelfs geld te innen van mensen die al lang overleden zijn. Je kan beter ADSL nemen en Digitenne. Werkt veel beter.

Boggel
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 jul 2005 17:29

Re: UPC en een nieuwbouw woning

Ongelezen bericht door Boggel »

Als je een in een nieuwbouw wijk woont word je van het kastje naar de muur gestuurd.

Iemand tips hoe ik me kan wenden tot de directie van UPC?
I.v.m. de klachten die ik heb!

Ik denk dat ik maar voor digitenne ga of KPN!

Da's trouwens een goeie Hasjroker...hahahahha

Toppie!!

floortje26
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2005 02:05

Re: UPC en een nieuwbouw woning

Ongelezen bericht door floortje26 »

hoi Gummetje

van te voren kan nooit worden aangegeven wat de aanleg van de kabel kost. dit hangt van verschillende factoren af, bijvoorbeeld, moet de stoep opengebroken worden waardoor er een vergunning bij de gemeente moet worden aangevraagd, hoe ver ligt de woning van de hoofdkabel af etc etc. Ik weet wel dat je bij UPC vrijblijvend een offerte kan aanvragen, zij gaan de prijs bereken en sturen je een offerte toe. ga je akkoord moet je deze binnen 3 weken retour sturen, ga je niet akkoord vervalt deze automatisch. ik zou er alleen wel rekening mee houden dat het 2 a 3 maanden kan duren voordat er daadwerkelijk een kabel ligt. je zou eens bij de aannemer kunnen informeren of deze niet via een zogeheten combi formulier ( gas water elektra kabel) al een offerte heeft aangevraagd.
ik hoop dat je hier genoeg info aanhebt!!
met vriendelijke groet
Floortje

kwiebje
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2008 17:05

Re: UPC en een nieuwbouw woning

Ongelezen bericht door kwiebje »

Zojuist te horen gekregen van mijn nieuwe buren dat er een kabel binnen gebracht moeten worden voor internet. Dit wordt door de aannemer niet gedaan.

Op telefoonnummer 020-7757050 een aanvraag gedaan voor een offerte voor het binnen brengen van deze kabel bij een nieuwbouw woning. De eerst buren hebben er een dag over gedaan om te horen hoe dit moest. De andere buren een halve dag en bij mij was het in 5 min gepiept.

Zojuist al wel een bedrag via google gevonden dat de aanlegbijdrage 150 euro kost....

Ben benieuwd of de procedure van deze aanleg goed gaat en wat het uiteindelijk gaat kosten.....

Gesloten