LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

IPB wil je het?

Ja, wanneer de kinder ziektes opgelost zijn
89
53%
Nee, het is niets
64
38%
Weet niet overige
16
9%
 
Totaal aantal stemmen: 169

3din
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jan 2007 22:48

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door 3din »

:( :( Ik geeft het op, ben ze al een 3/4 jaar aan het mailen en bellen (als ik kan bellen) maar ik krijg totaal geen respons op mijn problemen.
Dat zijn niet bereikbaar zijn met bellen als ik aan het internetten ben en wanneer ik niet aan internetten ben valt het gesprek precies na 14 minuten weg.
Zou graag mijn contract willen verbreken met kpnplanet, is dat mogelijk?

jankelder
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 apr 2006 22:12

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door jankelder »

hoe bedoel je gratis nummer ?
ik bel altijd gratis 0800
of weet je dat niet

ikbenik

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door ikbenik »

En dan praat ik nog niet eens zo zeer over mijn internet-verbinding maar wel over mijn telefoon-VOIP verbinding.
Telefoon-voip verbinding = internet-verbinding.

IP betekent Internet Protocol.

Als je op internet aan het surfen bent is het communicatieprotocol IP.
Als je met MSN met iemand aan het praten bent is dit ook via het internet.

En voor de degene die het nog niet wisten:

VOIP betekent Voice Over Internet Protocol

Dus je bent aan het praten via het internet.

Nu zullen sommige zeggen:
Maar via ISDN is het ook digitaal?

ISDN is de digitale variant op het analoge telefoonnetwerk.
Voor de rest werkt het in principe hetzelfde als de analoge versie.

VOIP werkt heel anders.
Het gesprek wordt letterlijk in hele kleine pakketjes verdeeld en dan letterlijk verstuurd. Vergelijk het maar met de post.
Op ieder pakketje komt de afzender en de bestemming te staan.
Dus een rechtstreekse verbinding zoals de analoge telefoon of ISDN is er dus niet.

VOIP werkt precies hetzelfde als je een bestandje (programma, foto, filmpje) van een webpagina download.

Dus de degene die beweren dat VOIP niets met internet te maken heeft en ook niets te maken heeft met computernetwerken, die moet terug naar school.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door queenfan »

@ ikbenik, denk om je hart, je hebt gelijk over VoIP het is bellenvia het internet en maakt gebruikvan het IP protocol.

Maar je bent zo wijs :wink: wat is dan VoDSL?????

Mij is in een cursus VoIP geleerd dat er weinig verschillen zijn en dat IPB VoDSL is.

Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Jan9 »

Het zal nog wel een paar jaar duren voordat het goed werkt.
Neem gewoon adsl zoals ikbenik aanbeveelt of kabelinternet met analoge telefonie.
Als je nu IPB hebt ben je niet blij, die mensen moeten snel geholpen worden door KPN.

ikbenik

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door ikbenik »

Maar je bent zo wijs wat is dan VoDSL?????

Mij is in een cursus VoIP geleerd dat er weinig verschillen zijn en dat IPB VoDSL is.
Het maakt allemaal gebruik van de dezelfde techniek.
Al wordt het anders genoemd.

Kijk maar bij de telefoonaansluiting. Daar staat heel vaak VOIP op.

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Mickey D »

Zou graag mijn contract willen verbreken met kpnplanet, is dat mogelijk?
Nee, blijkbaar niet! Ik zit momenteel op de monteur te wachten die de IPB installatie hier in huis komt weghalen en vandaag wordt mijn nummer naar het analoge netwerk geimporteerd. Tenminste dat is de afspraak, ik MAG af van mijn IPb contract....
Maar wat schetst mijn verbazing, toen ik even checkte of de orderstatus van 'per 19-12-06 loopt er een annulering' al is gewijzigd in 'het is geannuleerd'. Ik kreeg zo ongeveer een hartverzakking! De status meldde namelijk dat er per 19-01 mijn telefoonlijn geschikt gemaakt zou worden voor IPB. Ik krijg binnen drie weken mijn installatiepakket!
Gisteravond kreeg ik al te horen dat het abo doorloopt tot half maart, waarom dat was als vandaag de monteur komt voor de afsluiting, werd mij (en de callcentermedewerkster!) niet duideljk, maar ik moest me niet druk maken.
Dat het hier goed werkt hoeft niemand me wijs te maken: bij mijn eerste poging gisteren, werd vrijwel direct de hoorn erop gegooid! Was ik te onvriendelijk geweest? Nee, absoluut niet, had ik nog niet eens de kans toe gehad! Mevrouw vond de geluidskwaliteit te slecht om met mij te praten...
@ Jan9:
Neem gewoon adsl zoals ikbenik aanbeveelt of kabelinternet met analoge telefonie.
Hoe dan? Ik heb vanwege de opzegging ongevraagd net een nieuw abo IPB, gekregen, dat pas over een week of drie ingaat!
Als je nu IPB hebt ben je niet blij, die mensen moeten snel geholpen worden door KPN.
Ik dacht net dat ik geholpen was, doordat men mij toestond het contract voortijdig te beëindigen en over te gaan naar analoog met ADSL, maar helaas, het lijkt erop dat de KPN mij toch weer weet te pesten, in plaats van helpen. Hoop geven en die even later des te harder de grond in trappen... Ik weet het even niet meer, Amsterdam belt ook nog niet terug en anderen zijn natuurlijk ook niet aan de telefoon te krijgen of kunnen niets doen.

Iemand een idee?

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Rechtsbijstand verzekering inschakelen? omtrent de mogelijkheden.

NJA
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2007 21:21

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door NJA »

VoDSL staat voor Voice over ADSL. Hierbij worden spraakgesprekken over bestaande ADSL verbindingen verstuurd, zonder overigens dat daarbij internetprotocollen gebruikt worden (zoals bij VoIP het geval is).

Groetjes :D

oudrijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2007 22:00

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door oudrijk »

een paar weken kreeg ik telefoon of ik niet wilde overstappen naar internet plus bellen
dat schilde in de kosten en dat zag ik wel zitten.
dus aangevraagt plus een extra nr voor faxen te ontvangen.
een monteur laten komen zodat alles goed werd aangesloten
is ook gewweest het werkte ook maar omdat ik van isdn kwam bleef er nog 1 nr via dat werken tot dat het groene lichtje niet meer brande dan moest ik het veranderen
zo gezegt zo gedaan
alleen toen werkte ze allebij niet meer .
ik heb toen gebelt en gebelt gemailt en gemailt
weer gebelt werdt door en weer door en weer door verbonden dan werdt ik weer verbroken en zo dagen aan een stuk
ik had geen telefoon dus alles met mijn 06
ik ben nu 5 dagen verder en het werkt nog steeds niet mijn man heeft een eigen zaak en moet dagelijk faxen ontvangen dus je begrijp wel hoe de situatie thuis is
als ik het nog moest doen zou ik het nooit meer doen.
want de service is echt waarde loos
het is nu half elf in de avond en was van morgen weer om half 10 begonnen met bellen
en een paar mensen gesproken maar werdt weer doorverbonden en verbroken
maar net het ik iemand gesproken die alles op schreef en zou iemand binnen 24 uur terug bellen
ik ben benieuwd of dat inderdaad gebeurt
maar ik wil graag mijn isdn lijn terug

3din
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jan 2007 22:48

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door 3din »

Ik kreeg zo ongeveer een hartverzakking! De status meldde namelijk dat er per 19-01 mijn telefoonlijn geschikt gemaakt zou worden voor IPB. Ik krijg binnen drie weken mijn installatiepakket!
Wat een ellende :cry:
maar net het ik iemand gesproken die alles op schreef en zou iemand binnen 24 uur terug bellen
ik ben benieuwd of dat inderdaad gebeurt
maar ik wil graag mijn isdn lijn terug
Ik ben bang van niet :?

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Een jaar lang hadden wij geen enkel probleem met KPN-IPB.
Totdat vorige week ineens internet eruit lag.
Na wat tevergeefs geklungel van het helpdeskpersoneel deed de volgende dag de telefoon het ook al niet meer.
Steeds maar weer mobiel naar KPN bellen, steeds maar weer laten resetten en de stand van de groene lampjes doorgeven etc.
Na een hele week van alles afgesloten te zijn geweest hadden we eindelijk iemand van d ehelpdesk die het voor elkaar kreeg, we hadden weer internet en telefoon, zonder tussenkomst van de technische dienst.
Een dag later was het echter al weer mis, geen internet en geen telefoon.
Vanmorgen hebben we zelf de Experiabox een poosje uitgezet en zowaar
alles deed het daarna weer.
Het feit dat ik nu zit te internetten geeft aan dat alles nog steeds intact is.
Maar voor hoelang
Is er iemand die een vergelijkbare storing heeft gehad die achteraf eenmalig bleek te zijn of blijft het vanaf nu klungelen ?????????
OD.

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Anastasia »

ISDN lijnen zijn niet geschikt voor ADSL en vooral niet tegelijk nog bellen...

ISDN eerst weg, en dan verder.

Internet + bellen kan alleen werken als je alles foutloos en met goede kabels hebt aangesloten, dus zowel fouten met aansluiten als oude draden zijn vaak de oorzaak.

Bij problemen de lijn naar modem van 4x 0.5 mm vervangen door beldraad massief van 2x.0,6mm en je hebt die 2 niet meer nodig, meer koper is dus vaak de oplossing.

Goede draden, en geen gevlochten snoeren, die storen, dus massieve draden die hard zijn, en geen snoer!

Zo heb je al 60% van alle problemen opgelost!

miniad
Berichten: 72
Lid geworden op: 10 aug 2005 04:00

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door miniad »

Ik heb gemerkt en ervaren dat KPN er een totale chaos van kan maken. Niet expres maar uit onkunde.
KPN is niet de KPN die ik bijna een halve eeuw hebt gekend.
KPN is niet meer en vaak zelfs minder dan andere profiders !

Ik heb meer dan 1 jaar IPB van KPN..
Telefoon is voor mij belangrijk en eigenlijk een noodlijn.
Daar is KPN verschillende malen van op de hoogte gebracht.

In dit jaar ben ik verschillende problemen tegengekomen..
Allereerst hadden ze mij te vertellen dat een noodlijn via IPB niet verstandig is want als de stroom uitvalt.. is er geen telefooon..

Verders is het een jaar van wel telefoon..
.. geen telefoon..
.. wel internet..
.. slechte of geen internet..
.. steeds slechtere service via klantenservice..

Afgelopen zaterdag.. 20 januari 2007.. kon ik plots niet meer telefoneren.. (is een noodlijn dus dit mag niet mogelijk zijn !)
Blijkt dat iemand in de centrale mijn telefoonnummer er heeft uitgegooid.. tenminste dat vertellen verschillende medewerkers van de servicedesk.

Maar ja wat dan?
Ik zou verwachten dat er grote spoed achter wordt gezet om de gemaakte fout(en) te corrigeren … dit heet service voor de klant..
Helaas.. dat WAS(!) KPN maar nu niet meer.
Zij maken fouten en ik kan op de blaren zitten..
Niemand neemt daar de verantwoording!
Ik heb het al eerder gehad dat ik een week geen telefoon had.. met als argument van KPN dat iemand in de centrale een KRUISDRAAD had verwisseld !?!
Wat voor mensen werken er tegenwoordig dan bij KPN ???
O.K. Fouten .. maar wat dan nog??
Gewoon hertellen.. en opgelost..
Maarja.. nu word ik wel heel gemakkelijk.
Het is de Nieuwe KPN !


Uiteraard neem ik de dagen daarop telefonisch contact en vraag met SPOED een Telefoonlijn.. (wat vraag ik hier teveel?).


Voor alle duidelijkheid … ik ben geen wanbetaler.. ik betaal automatisch.. elke maand !

Vandaag.. woensdag 24 januari 2007 ben ik ook maar weer gaan bellen en hang nu 2 Uur en een KWARTIER aan de telefoon.. en nog steeds niemand..
Deze lange tijd is niet bijzonder en eigenlijk een standaard aan het worden… KPN is volkomen verdwaald…
Mijn vraag is simpel..; Wie neemt hier de verantwoording en zorgt voor een snelle oplossing ?

Niemand !!!
De KPN doet het niet goed en maakt de ene fout op de ander..
.. maar niemand durft de verantwoording te nemen..

Wat heb ik dan te doen??
Ik ben volkomen radeloos..
Ik ervaar onmacht van mijn kant..
Ik ervaar ook de misbruik hiervan door KPN..

Waar ben ik in godsnaam terecht gekomen ???
Het is nu kwart voor tien in de avond en hang aan de telefoon sinds kwart over zeven vanavond..
Mobiele telefoon wel te verstaan en BUITEN, want binnen heb ik geen ontvangst.. (is bij KPN meermalen bekend !).
Ik kan u verzekeren dat rond de NUL graden behoorlijk koud is !!!
Maar ik heb geduld..
De juffrouw door de telefoon vraagt ook met regelmaat om
EEN OGENBLIK GEDULD ALST U BLIEFT !

Nu is het inmiddels kwart voor tien savonds dus hang ik TWEE EN EEN ALF UUR AAN DE TELEFOON !!!’
Wie helpt mij?? Of liever… Wie wil mij helpen??

Ik heb ook mails gestuurd.. maar dat neem ik maar niet meer serieus..
Heb vele mails gestuurd.. geen reactie of geen antwoord op de vraag..

Nog steeds niemand aan de telefoon dus maar neergelegd en opnieuw gebeld met 08000407.. inmiddels is het TIEN uur in de avond.. en ben al aan het bellen vanaf KWART OVER ZEVEN !!

Eerder op de dag is mij aanbevolen een nieuw telefoonnummer aan te vragen want dat is dan binnen VIJF dagen gereed..
Dus dat doe ik dan maar… Goed advies volg ik altijd op..
Helaas dat kan bij mij niet want dan heeft er een nieuw kabel gelegd te worden.. althans dat verteld de KPN medewerker..

Wat heb ik aan een advies dat niet gerealiseerd kan worden ???
Het resultaat blijft hetzelfde..
Dus GEEN telefoon.. ! .. Wat betekent KPN ook weer ???

Het afgelopen jaar (2006) heeft IPB soms gewerkt.
Tot drie keer aan toe zijn monteurs bij mij thuis geweest om dat het e.a. minder dan goed werkt(e).

Het is inmiddels 22:05 uur .. en krijg een jufrouw die verteld..
ONZE MEDEWERKERS ZIJN IN GESPREK EEN OGENBIK GEDULD A.U.B.

Voor alle duidelijkheid… IK VERZIN DIT NIET !!

Tien voor elf eindelijk contact.. maar ja die weet het ook niet dus wordt ik door verbonden….
ONZE MEDEWERKERS ZIJN IN GESPREK EEN OGENBIK GEDULD A.U.B


Ik begrijp best wel dat ik iets absurds vraag.. gewoon TELEFOON en ik betaal daar maandelijks een bedrag voor.. .. Het is toch KPN !

Inmiddels heb ik vanavond niet gegeten.. (goed voor de lijn) want zit buiten bij NUL graden en bij de mobiele telefoon.
Misschien lijkt het dat ik er meer voor over heb dan de KPN en dat is ook zo! Het gaat om mij en vroeger was dat bij de KPN ook zo..!
Ik ben klant en vroeger was een klant bij de KPN belangrijk..
Nu is KPN helaas niet meer dan elk andere Profider..

Het is nu inmiddels Half elf in de avond.. en helaas ZIJN AL ONZE MEDEWERKERS IN GESPREK !

Het lijkt misschien dat ik veel geduld heb omdat ik vanaf kwart over zeven buiten via de mobiele telefoon (0 graden) aanwezig ben…
.. maar ik begrijp ook hoe moeilijk de KPN medewerkers het hebben.

Inmiddels heb ik nog steeds geen telefoon…
Zonder telefoon is het dus niet slapen.. (bekend bij KPN)

Om Half elf s’avonds maar weer even opnieuw gebeld maar kreeg de melding dat het erg druk is en de verbinding verbroken wordt..

Ik ben dus de hele avond aan het bellen met dit resultaat..
Een machteloos gevoel… en het heeft dus geen enkel zin..

Het is nu Kwart voor elf s’avonds.. en krijg steeds de melding
HET IS NU ERG DRUK BELT U LATER NOG EENS OP EEN ANDER TIJDSTIP.

Geen probleem.. als KPN maar verteld welk tijdstip dat is..
Ook vreemd dat het nu ineens druk is om VIJF VOOR ELF s’avonds bij de helpdesk van KPN..
Er zal toch niks bijzonders zijn ??? of wel ??
Maar hopen dat het goed gaat met KPN want ik maak mij ongerust..

KPN zit in de wolken (ondanks hun eigen gecreëerde problemen)
Het is aan een ieder die het avontuur aan gaat..(vrijwillig)
Succes ! Want het is je eigen keuze en verantwoording..
Ikzelf ben meer dan een jaar een experiment geweest van KPN en dat op mijn eigen kosten.. Zo zijn er meer klanten..
Dit is niet vooraf verteld.. !
KPN Zou zich moeten schamen maar de realiteit is anders dus neem ik dat op mij… IK SCHAAM MIJ VOOR KPN !


Wordt vervolgd..

ikbenik

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ik heb meer dan 1 jaar IPB van KPN..
Telefoon is voor mij belangrijk en eigenlijk een noodlijn.
Daar is KPN verschillende malen van op de hoogte gebracht.
Als je zo afhankelijk bent van de telefoon, waarom ben je dan overgestapt op een nog onbetrouwbare IPB?

De experts hebben duidelijk gezegd dat VOIP en gerelateerde technieken niet betrouwbaar genoeg zijn.

Dr.O
Berichten: 74
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:32

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Dr.O »

Joh je hebt echt geen verstand ikbenik je kletst maar en kletst maar met je eigen winkeltje in je huiskamer en je bijstandsuitkering.....KPN is done....




Postcode controle
Vul hieronder uw postcode en huisnummer in en kijk of DSL ook in uw regio al beschikbaar is!
postcode huisnr.










Submenu
telefonie
telefonie voor
consumenten
telefonie voor zakelijk
gebruik
meest gestelde
vragen


Home telefonie

Meest gestelde vragen

Is er een verschil in kwaliteit tussen de telefoniedienst van bbned en van KPN?
De technische specificaties van de bbned zijn zodanig dat u geen enkel kwaliteitsverschil zult ervaren ten opzichte van de KPN telefoniedienst. Ook functies als 112, *21, *61 en *67 worden door de dienst van bbned ondersteund.
top

Ondersteunt bbned zowel ISDN als PSTN?
Ja voor consumenten is zowel ISDN2 als PSTN (analoge netlijn) mogelijk. Daarnaast is het voor bedrijven mogelijk om meervoudige ISDN2 lijnen, ISDN15, ISDN20 en ISDN30 af te nemen.
top

Kan ik mijn telefoonabonnement van KPN opzeggen?
Ja. Als u een ADSL verbinding van bbned heeft, kunt u aanvullend de dienst Bellen over DSL bestellen. Dit doet u via uw internetprovider. Met de dienst bellen over DSL beschikt u over een volwaardige telefoonaansluiting.
top

Kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden?
Ja, u kunt uw huidige telefoonnummer blijven gebruiken door het te laten porteren naar bbned. De internet provider waar u de telefoniedienst aanvraagt kan dit kosteloos voor u regelen. Vanaf begin maart 2004 is het mogelijk om uw huidige nummer te migreren. Tot de tijd dat migratie mogelijk is, maakt u gebruik van een nummer van bbned.
top

Kan ik de dienst uitproberen voordat ik overstap?
U kunt naast uw huidige KPN abonnement de dienst van bbned eenvoudig uitproberen. U behoudt dan gewoon uw KPN abonnement en vraagt daarnaast Bellen over DSL aan bij uw internetprovider. Vervolgens gaat u bellen met de nieuwe dienst en als u tevreden bent, kunt u uw KPN abonnement opzeggen en uw bestaande telefoonnummer laten migreren (porteren) naar bbned.
top

Kan ik mijn huidige telefoonapparatuur behouden?
U kunt gebruik maken van dezelfde telefoonapparatuur (toestellen, huiscentrale) die u nu gebruikt. Wel heeft u een modem nodig dat geschikt is voor zowel internet als telefonie. U kunt dit modem bestellen via uw internet provider.
top

Wat is de prijs van een abonnement?
De prijs voor een abonnement wordt bepaald door de ISP. De kosten voor het abonnement en de gesprekskosten zullen in de regel aanzienlijk lager liggen dan bij KPN. bbned zal in de komende tijd diverse aanbiedingen verzamelen waardoor u als eindgebruiker maximale keuzevrijheid krijgt.
top

Kan ik een telefonieabonnement zonder ADSL Internet aansluiting afnemen?
Nee. Bellen over DSL kan alleen in combinatie met een bbned internetaansluiting. Het is dus niet mogelijk om alleen een telefoonabonnement af te sluiten.
top


Bij wie kan ik een de dienst bestellen?
bbned ontwikkelt diensten die via Service Providers wordt aangeboden. Indien u geïnteresseerd bent in onze diensten kunt u op de website onder de rubriek partners een lijst vinden met al onze partners. Indien u specifiek in aanbieders van Bellen over DSL geïnteresseerd bent dan kunt u kiezen voor aanbieders van Bellen over DSL in de consumentenmarkt of in de zakelijke markt. De lijst met aanbieders zal in de komende tijd nog worden uitgebreid.
top
Via welke Pre Select partij wordt het telefoonverkeer met bestemming buiten het bbned netwerk afgehandeld?
Uw Internet Service provider selecteert de Pre Select partij die uw telefonie afhandelt. Op dit moment zijn reeds divers Pre Select bedrijven aan het netwerk verbonden. bbned stimuleert Pre Select partijen om diensten aan te bieden aan gebruikers van het bbned netwerk om daarmee de keuze vrijheid voor de beller verder te vergroten.
top

Zijn er nog andere kosten dan een modem en abonnement?
Naast een modem en een abonnement heeft u alleen de variabele kosten die gepaard gaan met Bellen naar bestemmingen buiten het bbned netwerk. Binnen het bbned netwerk belt u gratis.
top



Houd mij op de hoogte

Wilt u op de hoogte blijven van de ontwikkelingen van de nieuwe telefoondienst van bbned en geïnformeerd worden over providers die de dienst gaan aanbieden, laat dan hier uw gegevens achter. U ontvangt dan bericht over nieuwe en/of interessante telefonie aanbiedingen van onze providers en over de belangrijke ontwikkelingen.

Voorletters:
Achternaam:
Geslacht: M V
E-mailadres:
Indien u geinteresseerd bent in zakelijke telefonie, vult u dan ook uw bedrijf en functie in.
Bedrijfsnaam:
Functie:




miniad
Berichten: 72
Lid geworden op: 10 aug 2005 04:00

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door miniad »

Helaas..

Mij is iets anders verteld..
IPB dat was het ! en geen problemen..
Achteraf bleek dat ze verzuimd hadden mij de beperkingen te vertellen.. en corigeerde dat naar de nieuwe gebruikers..
Maar ik kon dat niet weten ..

ikbenik

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door ikbenik »

Joh je hebt echt geen verstand ikbenik je kletst maar en kletst maar met je eigen winkeltje in je huiskamer en je bijstandsuitkering.....KPN is done....
Ik heb helemaal géén bijstandsuitkering!

Ten tweede spreek ik ook uit ervaring.

Daarnaast zijn er ook experts op dit gebied bij Kassa of Radar geweest.
En zijn de echte experts op dit gebied van mening dat VOIP een mooi alternatief is als je niet veel eisen aan de telefoonlijn stelt.
Voor ondernemers kunnen beter bij de telefoonlijn blijven.
VOIP is ook afhankelijk van de drukte op de computernetwerken.
Bij de grote backbone in Amsterdam is gebleken dat het netwerkverkeer drastisch is toegenomen met de komst van VOIP.

De quote die jij geeft is domweg een gewone verkooppraatje.
En aan verkooppraatjes en verkooppropaganda hecht ik geen waarde.
Deze praatjes zijn bedoelt om zieltjes te winnen!

Dr.O
Berichten: 74
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:32

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Dr.O »

Ik heb een praktijk en er werken hier 50 mensen die nooit een probleem hebben met BBNed en thuis een aansluiting hebben. Jouw gezeur en gezever komt mij de strot uit.

Tenzij je ook schrijft als Chanmaster in dat geval raad ik je aan contact op te nemen met spoedeisende hulp :roll:

ikbenik

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door ikbenik »

Tenzij je ook schrijft als Chanmaster in dat geval raad ik je aan contact op te nemen met spoedeisende hulp
Hmmm. Ik zal het als gelezen noteren.

Gesloten