LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] herineringen nota kpn

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
geertsen
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jun 2006 15:52

herineringen nota kpn

Ongelezen bericht door geertsen »

:evil: Door de een of andere reden heb ik de herineringen van de kpn nota gemist pas bij gebruik van de telefoon kreeg ik een bericht dat er nog een nota open stond.Als deze nota niet direct betaald werd zou de telefoon afgesloten worden.Ik heb direct de nota betaalt,maar was inmiddels toch afgesloten.Bij de nieuwe nota worden er heraansluitkosten in rekening gebracht dit terwijl ik direct de openstaande nota heb betaald,hier direct over gebeld met de Kpn Klantenservice dein rekening gebrachten heraansluitkosten konden alleen komen te vervallen bij een overgang naar auto-incasso.Ik ben ruim 30 jaar klant bij Kpn nooit te laat betaald en nu dit.
Tijd voor een overstap naar internet bellen denk ik.
Gek he dat de Kpn zijn klanten kwijt raakt.

Medion
Berichten: 118
Lid geworden op: 08 aug 2005 19:48

Re: herineringen nota kpn

Ongelezen bericht door Medion »

Hoi,

En wat is je vraag?

Groetjes,

Medion.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: herineringen nota kpn

Ongelezen bericht door AnnePanne »

ow dus u geeft KPN de schuld ervan dat u uw nota niet betaald..

moet niet gekker worden in deze wereld...

al was je 1000 jaar vaste klant... voor iedereen gelden dezelfde betaalafspraken

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: herineringen nota kpn

Ongelezen bericht door Jonjo »

AnnePanne. Ik zou het niet beter hebben kunnen verwoorden. Een 10 met een griffeltje voor jou.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: herineringen nota kpn

Ongelezen bericht door karr-2 »

Helaas is het in dit land nog steeds zo dat een aantal mensen menen boven de regels te staan en straffeloos te laat of niet kunnen betalen.

Tsja en dan krijg je dus problemen zoals nu blijkt......

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: herineringen nota kpn

Ongelezen bericht door ?? »

Helemaal in dit geval: geertsen heeft de herinneringEN gemist. Let op: meervoud.

Volkomen terecht, die heraansluitkosten. Het aanbod om ze te laten vervallen als de klant overstapt op incasso is overigens bijzonder klantvriendelijk.

budje
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 okt 2005 09:07

Re: herineringen nota kpn

Ongelezen bericht door budje »

En voordat je herinneringen ontvangt is er natuurlijk ook al een gewone factuur verstuurd, dus hier doe je zelf echt iets verkeerd...

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: herineringen nota kpn

Ongelezen bericht door Jonjo »

Geertsen, gewoon je rekening betalen. Anders afsluiten.

gertini
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2005 22:58

Re: herineringen nota kpn

Ongelezen bericht door gertini »

Het blijkt maar weer dat sommige mensen geen enkel begrip op kunnen brengen voor een ander. Meneer Geertsen heeft zijn rekening vergeten te betalen. Maar KPN heeft alleen begrip voor het buitensporige salaris van zijn president directeur. De klant mag dat betalen. Iedereen vergeet weleens iets te betalen, maar om daar onmiddelijk een afsluiting aan te verbinden terwijl je in tientallen jaren ervoor altijd trouw en op tijd heeft betaald, dat is een grove schande. Wat de stukken onbegrip op dit forem er ook van denken. Het communiceren met de klanten van KPN is ze totaal onbekend.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: herineringen nota kpn

Ongelezen bericht door AnnePanne »

nouuuuuuu sorry hoor maar als je meerdere rekeningen en herinneringen niet betaald... vind ik het niet raar als je dan komt te staan als wanbetaler en dan afgesloten word...

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: herineringen nota kpn

Ongelezen bericht door ?? »

Sorry, maar naar meerdere herinneringen 'vergeten' te betalen gaat er bij mij niet in. Dat is niet meer vergeten, dat is moedwillig.

dds
Berichten: 139
Lid geworden op: 14 jul 2005 12:39

Re: herineringen nota kpn

Ongelezen bericht door dds »

@Gertini,

SP-stemmer zeker?!?!? Wat een domme redenatie!!

Je bent toch zelf volwassen, jij gaat een overeenkomst aan, de tegenpartij levert, dan moet jij gewoon betalen.

Als jij dan 1 factuur negeert en 2 betalingsher. dan ben je gewoon fout bezig.

Altijd maar dat gezeur dat consumenten zielig zijn, je heb toch oook hersens in je kop!!!!!

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: herineringen nota kpn

Ongelezen bericht door karr-2 »

Al ben je 200 jaar een trouwe betaler, dat heeft er helemaal niets mee te maken. Zelfs dan moet je je aan de regels houden net als ieder ander. 1 keer vergeten dat kan ik geloven, maar meerdere keren vergeten inclusief herinneringen en alles, dat gelooft niemand.

Dan is het gewoon bewust gedaan en verdien je wat je krijgt.

Gesloten