LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] smsdienst, smsjes van 3111

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
emmkie
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2006 23:29

smsdienst, smsjes van 3111

Ongelezen bericht door emmkie »

Ik heb een poos van 3111 smsjes gehad die mij geld kostten. Het heeft me best wel lang gekost om hier vanaf te komen dus ik wou even delen hoe ik dit heb gedaan zodat anderen hier misschien ook hun voordeel mee zouden kunnen doen.

Ik heb gezocht via google naar de bron, volgens alle Nederlandse sites bleek dit sms.ac te zijn, dus hiermee heb ik contact gezocht en na lang heen en weer gemail bleek sms.ac niet onder deze shortcut te zenden dus werd mij (per telefoon zelfs, die man heeft me vanuit Amerika opgebeld om duidelijkheid te krijgen) aangeraden eens bij mijn provider (telfort) te proberen te kijken waar de shortcut dan wel vandaan zou komen.
Dit bleek van goldenbytes.nl te zijn volgens telfort (waarna ik mij dan afvraag hoe er overal op internet staat dat het van sms.ac afkomstig is??) en na een dreigmail naar goldenbytes waarin ik ook vroeg om het retouneren van kosten die ik ongewenst gemaakt had (had me namelijk nooit werkelijk aangemeld) kreeg ik binnen 24u een nette mail terug waarin ik was afgemeld en dat ik mijn gegevens kon mailen en ik zou mijn geld terugkrijgen.

Ik moet nog afwachten of ik er echt geen smsjes meer komen, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het nu wel goed komt, want goldenbytes geeft zelf aan dat het inderdaad van hun was.

Verhaal van hoe het ook kan, ik werd goed geholpen en zeker de contactpersoon van sms.ac heeft me echt ontzettend goed geholpen.

Ik hoop dat er hiermee wat mensen geholpen zijn die ook van deze provider smsjes krijgt/kregen.

Nekromaniac
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 jun 2006 14:00

Re: smsdienst, smsjes van 3111

Ongelezen bericht door Nekromaniac »

Sowieso verstandig om hierover contact op te nemen met je provider. Deze verstuurt de dienstberichten dan misschien niet, maar heeft meestal wel een hele lijst met alle shortcodes en contacten. Dan ben je er in ieder geval snel weer vanaf!

Redje
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 mar 2006 09:18

Re: smsdienst, smsjes van 3111

Ongelezen bericht door Redje »

Telfort heeft overigens een handige oplossing. Wil je helemaal geen enkel (duur) commercieel sms-je meer ontvangen dan kun je dat uitschakelen. Je moet dan een sms naar telefort sturen. Het nummer en de exacte tekst weet ik zo niet meer, maar staat wel op de website van Telfort.

Vichy7
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2006 12:48

Re: smsdienst, smsjes van 3111

Ongelezen bericht door Vichy7 »

Hallo,

Ik heb een manier gevonden om je ongewenste smsjes af te zetten.
Er staat een hele lijst met afmeldcodes op www.smsafzeggen.nl .
Veel succes.

emmkie
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2006 23:29

Re: smsdienst, smsjes van 3111

Ongelezen bericht door emmkie »

Hallo,

Ik heb een manier gevonden om je ongewenste smsjes af te zetten.
Er staat een hele lijst met afmeldcodes op www.smsafzeggen.nl .
Veel succes.
alleen is het probleem dus dat daarop (en eigenlijk op alle lijsten) dus sms.ac staat, terwijl dit (in elk geval bij mij) niet het geval was. Dat is dus ook de reden dat ik het post
[/quote]

Marz28
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2006 12:27

Re: smsdienst, smsjes van 3111

Ongelezen bericht door Marz28 »

Emmkie heeft gelijk. Ik krijg ook die sms'jes en ze kosten geld.
op www.goldenbytes het tel nr opgezocht:0)70 3025 999
Even opgebeld. Ze hadden een fout gemaakt en gaven toe dat ik ten onrechte deze smsjes ontvangen heb.
Ze hebben het nu stop gezet en storten het geld terug.

Alleen even afwachten of het gebeurt.. :wink:

halloradio
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2006 19:12

Re: smsdienst, smsjes van 3111

Ongelezen bericht door halloradio »

Hallo, ik heb EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK een manier gevonden om me af te melden van het weekspel van 3111
Het is heel simpel: WEEK UIT naar 3111 sturen en je bent klaar.
Dit werkt (neem ik aan) alleen wanneer je berichten krijgt met daarin een vraag en dan "Sms WEEK A, WEEK B pf WEEK C naar 3111".

Dit heeft me 4 weken gekost, alle dingen op smsafzeggen.nl had ik al geprobeerd.

Het allerergste vind ik nog dat ik op dit weekspel aangemeld ben doordat ik nota bene bij de McDonald's een advertentie zag om kaartjes voor het concert van Robbie Williams te winnen, je zou toch denken dat McDonalds eerst even uitzoekt of de aanbieder wel netjes te werk gaat. Wat een aanfluiting!

Do1984
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 mei 2006 17:56

Re: smsdienst, smsjes van 3111

Ongelezen bericht door Do1984 »

Bij Telfort is het mogelijk om commerciële SMS-diensten te blokkeren.
Dit kan je doen dmv. het woord "STOP" naar 255 te versturen.

Mocht dit niet lukken?
Kijk dan op www.smsafzeggen.nl

Succes.

Marquee1971
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 sep 2006 20:38

Re: smsdienst, smsjes van 3111

Ongelezen bericht door Marquee1971 »

Bij deze wil ik de persoon, halloradio bedanken :wink: voor de informatie om eindelijk van die vervelende week berichtjes af te komen. Ik heb het zeker wel heel veel maanden gehad, elke maandag vlak na 18 uur met eerst de prijswinnaar van afgelopen week en even daarna een nieuw bericht met een nieuwe prijsvraag. Ik werd er echt strondziek :evil: van, ik was al naar een telefoonwinkel geweest om er van af te komen. Die jongen gaf me iets waardoor ik er van af zou kunnen komen, maar dat was dus een code waarmee mijn pagina op sms.ac werd verwijderd. Nu heb ik vandaag dus ook verschillende dingen geprobeerd en uiteindelijk om WEEK UIT naar 3111 te sturen heeft mij eindelijk van die strond afgeholpen. Maar dit geintje heeft mij de afgelopen maanden veel beltegoed gekost, dit is natuurlijk niet geregistreerd neem ik aan, dus dat kan ik natuurlijk onmogelijk nog terug krijgen zeker? :(

Ik vind trouwens zowiezo dat al die klere tv en smsspelletjes afgeschaft moeten worden, want ze maken mensen gek die denken makkelijk geld of een andere prijs te verdienen, maar het is juist een hele snelle en makkelijke manier om van iemand geld af te troggelen zonder er veel moeite voor hoeven te doen.

Nogmaals vele malen dank voor HELLORADIO, zonder jouw informatie zat ik er misschien nog vele euro's aan vast.

:lol:

Tezza255
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2006 18:38

Re: smsdienst, smsjes van 3111

Ongelezen bericht door Tezza255 »

halloradio

super bedankt!
zat inderdaad met het zelfde probleem, nix hielp
super tof, kreeg gelijk sms terug dat het jammer was (KOTS) dat ik afgemeld was etc. bblaat blaat

erggg bedankt!

ikkuh19
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 sep 2006 20:02

Re: smsdienst, smsjes van 3111

Ongelezen bericht door ikkuh19 »

hallo,

ik heb het zelfde probleem maar je moet RADAR!!!!!!!! een brief schrijven hier over hoe meer brieven hier over binnen komen hoe beter!!!!!

DOE DIT AUB!!!!!!!!! ECHT IEDEREEN DIE DIT HEEFT GEHAD OF NOG STEEDS HEEFT!!!!

ik ben er nu druk mee bezig en radar neemt mijn brief serieus dus schrijf een brief naar ze met jou verhaal misschien specificatie van de nummers en je factuur mee sturen en ze kunnen er wat mee want er zullen vast mensen zijn die dit geintje betalen en die zou ik ook willen helpen want is pure FRAUDE!! OPLICHTING!!!!

Marquee1971
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 sep 2006 20:38

Re: smsdienst, smsjes van 3111

Ongelezen bericht door Marquee1971 »

Maar ik heb beltegoed, dus ik heb helaas geen bewijzen dat ik er last van had, heb steeds berichten moeten verwijderen omdat mijn geheugen volraakte van mijn telefoon. Maar ik heb vandaag geen nieuwe berichten meer gekregen van afzender 3111, dus voor mij bestaan ze niet meer. Maar voor degene die een abonnement hebben is het dan wel verstandig om er achter aan te zitten.

ikkuh19
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 sep 2006 20:02

Re: smsdienst, smsjes van 3111

Ongelezen bericht door ikkuh19 »

ik denk dat je toch ook radar moet schrijven want als ook prepaid mensen worden lastig gevallen pakken ze het groots aan

mijn advies toch radar schrijven je probleem uit leggen wel erin vermelden dat je prepaid heb

laat het er niet bij zitten hoor!!!! doe hier wel wat mee je bent niet de enige :!:

blaat
Berichten: 111
Lid geworden op: 26 jan 2006 19:47

Re: smsdienst, smsjes van 3111

Ongelezen bericht door blaat »

@ikkuh19

alle providers ondersteunen dien diensten niet. dus wat wil je hier mee bereiken?

elf
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 sep 2006 19:24

Re: smsdienst, smsjes van 3111

Ongelezen bericht door elf »

heb al maandenlang last van deze domme smsjes, en hebt net WEEK UIT gesmst, kreeg gelijk een berichtje terug dat het jammer was dat ik vanaf nu was uitgeschreven bij het weekspel....nu maar hopen dat dat ook ECHT zo is!!!! maar dat zien we maandag wel Goeie tip, bedankt!

Gesloten