LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 9695 ongewenste sms

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Menner
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 dec 2007 21:09

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door Menner »

ook ik had het verkeerde combi van die cijfers gepakt. en na een welkom berichtje, wat idd niet de goede was en gen idee wat ik nu weer had binnen gehaald is het me na een aantal sms jes duidelijk geworden, teon ik er mee wilde stoppen, en dat aangaf moest het via "STOP" naar dat nummer.

En ben er dan ook vanaf, totdat je ZELF weer via dat nummer je aanmeld. Gaat het weer door.

Petertje001
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jul 2007 17:50

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door Petertje001 »

Het werd je na een aantal smsjes duidelijk wat de stopcode was, of hebben ze die netjes aan je gemeld ofzo? Want als dat zo is is dat wel erg netjes van ze lijkt me.

sander0007
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2008 21:36

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door sander0007 »

Indien u zelf niet meer antwoord op een via 9695 aan u verstuurd smsbericht is het mogelijk dat u een aantal keren een smsbericht ontvangt via 9695, de zogenoemde "promotieberichten". U hoeft op deze smsberichten niet te reageren als u dit niet wil. Wilt u de promotieberichten niet (meer) ontvangen en stoppen met chatten? Dan smst u simpelweg 1 smsbericht met ALLEEN het woordje STOP naar 9695 en u ontvangt een bevestiging van uw afmelding voor de gratis promotieberichten. Let op: Indien u zelf weer naar 9695 smst ná ontvangst van het bevestigingsbericht van 9695 begint u opnieuw aan de chat en kunt u dus opnieuw smsjes van 9695 ontvangen.

Dit staat op de '9695'-chat site...

m3l
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2008 19:07

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door m3l »

kost het me geld als ik niet op hun berichtjes reageer? Of kost het mij ook geld als ik ze ontvang en lees? hellup :oops:

spits007
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jun 2007 20:29

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door spits007 »

http://electronica.infoyo.nl/telefonie/ ... chten.html

Ik heb een stukje geschreven met nuttige informatie over de ongewenste sms berichten

lmmdmoedll
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 okt 2008 10:05

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door lmmdmoedll »

Ik maar denken dat mij dat nooit zou gebeuren. Wat ben ik toch een sufferd :(
Ik blijk al vanaf mei 2007 een abonnement te hebben bij telefuture??
Na hard nadenken weet ik dat ik ooit een ringtone heb aangevraagd en dat het daar waarschijnlijk door komt. Had ik nu maar beter naar mijn telefoonafschriften gekeken dat was ik er misschien wel eerder achterkomen :oops: Me zo snel mogelijk afgemeld via www.3010sms.nl
Is er nog een mogelijkheid om iets van mijn geld terug te zien, want het gaat toch om zo'n 22 euro per maand!! :cry:
Graag reacties

Mohawkmarcje
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 aug 2005 21:44

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door Mohawkmarcje »

Ik sms me suf naar 9596 voor het belspel van Q-music (ik weet zeker wat het geluid is, maar die *&%!$!!-lijers bellen maar niet terug...).

En toen kreeg ik opeens antwoord van 9695. Een hoop heen en weer ge-sms, maar ik dacht: klopt dit wel?

Effe googlen "SMS 9695"... ojee: dit is de eerste site die bovenaan staat! En inderdaad: ik ben de sjaak. Snel een sms terug gestuurd met "CHAT STOP", waarna ik een bevesiging ontving dat ik de sessie is gestopt. Maar intussen wel een aantal sms-jes aan verspild... balen!

Maar goed: sms CHAT STOP werkt dus wel.

refluS
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 mar 2008 17:19

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door refluS »

Ik wil graag weten.

De één zegt dat je maar alleen deze smsdiensten kunt ontvangen als je op de één of andere manier toch een keer een sms hebt gestuurd naar een 4 cijferig smsdienst. Dat moet zo zijn anders kunnen er gewoon geen smsjes worden verzonden naar je telefoon.
Je kunt dit zelf terug kijken op je specificaties.

Het kan ook zijn dat jeje mobiel nummer hebt achtergelaten op internet bijv. enquete/aanmelding/prijsvraag etc.
Geef dus nooit je nummer door want soms worden nummers met complete lijsten verzameld en doorverkocht aan derden....



De mensen zijn te slap, ze betalen hun rekeningen maar en leggen zich dr maar bij neer na zich eerst helemaal opgefokt te hebben.


Ik heb al talloze abonnementen gehad bij versch providers en er nooit last van gehad.
Sommige mensen spelen de vermoorde onschuld maar blijken toch daadwerkelijk een keer een sms te hebben verzonden naar een dienst of via internet en leze de kleine letters niet.
Ook iemand anders kan het gedaan hebben he..(zoon/dochter vriend/vriendin)

berry160
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2008 19:20

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door berry160 »

Bij mij gebeurde dus net hetzelfde als bij jullie gebeurt is.

Ik had een aantal keren naar Qmusic gesmst (om het geluid te raden)

En kreeg een smsje terug (ik dacht op dat moment dus van qmusic), of ik mijn leeftijd en mijn woonplaats terug wou sms-en, dan zou ik zo gebeld worden. Zo kreeg ik nog een aantal smsjes van hun, en begonnen er ook steeds mee van "goed dat je meedoet met deze prijsvraag enz".

De tel. nrs lijken ook veel op elkaar!!!

voel me echt flink belazerd!

aapje1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2008 16:35

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door aapje1978 »

het lijkt op het nummer om te sms naar Qmusic maar dat is 9596
misschien heeft u dat perongeluk gedaan net als ik
maar als u nou STOP naar 9695 stuurd ben je er vanaf

groetjes iris zwart :)

Irene72
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2009 19:42

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door Irene72 »

Ook ik heb de fout gemaakt. :cry:
In plaats van 9596, 9695 naar Q-music smsen.
Ik heb al jullie raad opgevolgd en niks teruggestuurd, alleen STOP.
Maar tot mijn verbazing heb ik gisteren en vandaag gewoon wéér smsjes gehad.
Ik baal er flink van. :( Nu heb ik prepaid, dus als ik nou niet opwaardeer, ben ik er dan vanaf?
Ik heb inmiddels ook telefonisch en per email opgezegd, en gedreigd met de politie. Zou het helpen?

OlafB
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 jan 2007 10:41

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door OlafB »

Heel simpel


Ga naar www.smsdienstenfilter.nl
vul je mobiele nummer in.
stuur een sms naar 1555 met daarin "filter aan" en de code.
En na 3 dagen wordt je NOOIT meer lastig gevallen met sms.

Ik heb het net gedaan, want een stalker misbruikt mijn nummer en ik krijg de ene na de andere sms binnen van die gore sites.
Ik snap niet hoe dat kan.
Vraag dan legitimatienummer of zo...vreselijk is dit.

Biebs
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2009 13:23

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door Biebs »

:x Ja hoor, ook ik heb 'n klein foutje gemaakt door q-music met 9695 te verwarren... Meteen krijg je een aantal keer per dag sms-jes van een chatbox. Het telefoonnummer; 0765978278, is niet juist, niet in werking. Wat WEL werkt om je af te melden is; CHAT OFF sturen naar 9695 en je bent dan van alles af. Dat bevestigen ze ook. Doen!!!! :lol:

hoi its me
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2009 14:11

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door hoi its me »

helaas had ik hetzelfde probleem als de personen hieronder.
ik heb de raad opgevolgd en chat off terug gesmsd ik kreeg een sms terug met de volgende tekst;
bedankt voor het gebruikt maken van onze sms dienst. we hopen u binnenkort weer te verwelkomen

hopelijk blijft het hier bij!

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

ik heb een tijdje terug die smsdienstenfilter op mijn telefoon gezet en het werkt perfekt!

Geen ongevraagde/ongewenste smsjes meer

tinypasterkamp
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2009 11:20

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door tinypasterkamp »

Ik had het dus ook met q music ik kreeg dus een sms terug en ik laat hem mijn zoon lezen en ik dacht ;Yes ik heb een flat screen want er stond in dat ze wat meer wilden weten van me weten las mijn zoon op .
Bij thuis komst ik het sms lezen en ik dacht dit klopt niet en niet meer gereageerd nu kreeg ik vrijdag weer een sms van hun waarom ik niet meer reageerde ik heb STOP volgens het forum en ik heb nu een afmeld sms gehad hoop dat ik er van af ben nu

martijntje111
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2009 16:57

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door martijntje111 »

ook ik ben helaas de dupe van het nummer 9695. Ik probeer om eraf te komen, maar zonder resultaat.
ik heb "stop" en "chat off" gesmst maar krijg nog steeds reacties met "oei blijf je nou lege smsjes sturen? xx"
ik dacht dat ik er vanaf was nadat ik naar 1555 had gesmst, maar nog steeds niet dus!
iemand een idee hoe ik eraf kan komen?

groetjes, martijntje

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door jor »

Het zou toch STOP moeten zijn om af te melden.Kijk anders hier nog even en dan met name op de genoemde website, misschien vind je daar nog iets anders.
http://www.smsafmelden.info/smsdiensten ... hat_5.html


Hier hun website. http://www.mobdesk.com/NL/

Mvg Jor.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door mar42 »

je kan ook informeren bij je telefoon provider, die kunnen je ook vertellen hoe je ervan komt. :wink:

martijntje111
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2009 16:57

Re: 9695 ongewenste sms

Ongelezen bericht door martijntje111 »

bedankt voor jullie reacties!

gisteren naar de vodavonewinkel geweest en met de medewerkster daar alle mogelijkheden onderzocht. Met haar samen nog een keer STOP gesmst en weer krijg ik een sms terug met de tekst "dat is jammer zeg, je sms is weer leeg. weet je wat? stuur alleen je naam even door ok?"
de medewerkster was getuige dat ik echt de goede code (voor de zoveelste keer inmiddels!) heb verstuurd.
op de site van mobdesk (op mijn rekening staat mobillion b.v.) kan je wel vragen stellen maar dan moet je je mobiele nummer geven en de shortcode waar het om gaat. ook je emailadres moet je geven.
ik wil dat eigenlijk niet, want ik weet niet watvoor problemen ik me nog meer op de hals haal.
nog iemand een ander idee?

groetjes, martijntje

Gesloten