LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reparatie Siemens telefoon.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jan48
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:20

Reparatie Siemens telefoon.

Ongelezen bericht door jan48 »

Op 14 juni 2006, heb ik bij Siemens Nederland twee telefoons gekocht, C345 / C34, van deze twee telefoons is er een defect geraakt, de klacht was als volgt,( keypad knop werkte niet naar behoren, de knop voor het aannemen van een gesprek, weigerde af en toe,) voor het opsturen van deze telefoon, moest ik eerst de helpdesk bellen (€ 025 pm) daar moest ik een RMA nummer aanmaken, dit heeft mij € 2,- gekost, de telefoon moest ik verzekerd opsturen, dit koste € 17,-.
Op 21-02-2007 heb ik de telefoon opgestuurd naar Siemens, op 12-03-2007 heb ik de telefoon terug ontvangen.
Maar wat bleek, het probleem was nog het zelfde als voorheen, de knop voor het aannemen van een gesprek, kan ik niet testen, omdat er nog iets anders bijgekomen is, ik kan de telefoon nu niet meer aanmelden op de basis, dus kan ik de telefoon niet gebruiken, en moet hij weer opgestuurd worden naar Siemens, ik heb hier een probleem me, omdat ik nu weer deze kosten moet maken, om dat Siemens het niet goed gedaan heeft, moet ik voor deze kosten opkomen?
Ook heb ik gezien, dat Siemens deze reparatie niet zelf uitvoert, maar de firma Teleplan, en daar lees ik geen goede berichten van.
Ik heb met Siemens gemaild, maar zij konden alleen maar een RMA via de mail aanmaken, de kosten voor het opsturen, zijn voor mij, kan dit zo maar? Want uiteindelijk heeft Siemens (Teleplan) de reparatie niet goed uitgevoerd.

Gr. H. Jansen

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: Reparatie Siemens telefoon.

Ongelezen bericht door ehltech »

mag ik vragen waar je telefoons hebt aangeschaft,normaliter dient de verkooppunt de verzending etc. te regelen.

jan48
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:20

Re: Reparatie Siemens telefoon.

Ongelezen bericht door jan48 »

Deze heb ik bij Siemens besteld, toen was er een aanbieding, maar achteraf gezien, had ik dit beter in een winkel kunnen kopen.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Reparatie Siemens telefoon.

Ongelezen bericht door Kika29 »

Dat weet ik nog niet zo zeker wat je zegt jan48.......Momenteel is het een groot drama met Siemens toestellen die aangeboden worden voor reparatie.Ze worden niet of nauwelijks gerepareerd ongeacht hoe ze aangeboden worden ter reparatie....De wachttijden zijn enorm lang.

jan48
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:20

Re: Reparatie Siemens telefoon.

Ongelezen bericht door jan48 »

Dat heb ik gemerkt, ook mijn telefoon is niet gemaakt, dan komt natuurlijk de ergernis, dat ik de telefoon weer moet opsturen (op mijn kosten)

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Reparatie Siemens telefoon.

Ongelezen bericht door Kika29 »

Bekend probleem bij Siemens jan48...helaas beter nieuws kan ik je niet geven...

jan48
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:20

Re: Reparatie Siemens telefoon.

Ongelezen bericht door jan48 »

Ik heb zonet de telefoon terug gekregen, nu is wel de keypad gerepareerd, tenminste volgens het reparatie rapport, nu maar afwachten of alles werkt naar behoren.

Gr. Jan48

Gesloten