LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort over gaan naar kpn netwerk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Corien
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 feb 2006 10:04

Re: Telfort over gaan naar kpn netwerk

Ongelezen bericht door Corien »

Hoi Sijoha,
Ik ben net terug van vakantie, vandaar mijn late reactie. Bij ons zijn de problemen ook opgelost. Wij hadden een klachtbrief gestuurd, aangetekend met ontvangstbevestiging. De avond voor wij de ontvangstbevestiging binnenkregen, deed bij ons GPRS het weer en onze ontvangst was ook weer normaal.
Wij denken toch dat het te maken heeft gehad met de grote storing op 18 juni. Maar dat zullen zij toch nooit toegeven.
Ik heb de dag erop gebeld met hun om te zeggen dat ze de brief als niet verzonden konden beschouwen.
Ik ben allang blij dat alles weer goed functioneerd. Wel vind ik de manier waarop je als klant behandeld wordt schandalig. Als ik mijn abonnement kan verlengen, moet ik toch eerst eens goed nadenken of ik wel bij ze blijf.
Fijn dat het bij jullie ook weer werkt.

Groetjes,
Corine

PatriciaMv3Kids
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 sep 2007 14:50

Re: Telfort over gaan naar kpn netwerk

Ongelezen bericht door PatriciaMv3Kids »

Ik heb ookal maandenlang last van slecht bereik/ontvangst
het is de laatste maand verslechterd ook, de smsjes en gesprekken kunnen niet zoals het hoort plaats vinden.
Ik kan de abonnementen niet opzeggen, wat ik overigens diep triest vind, zelfs als ik buiten sta heb ik heel slecht bereik/ontvangst, ik sta dan in de regen of in mn spinnen schuur.
Toch bevind ik me in een white spot, en zeiden me 2 mensen vcan Telfort, na het uitspreken van ''beindigen'' zat ik er ineens nét niet in.
Het is gewoon oneerlijk, hun verwachten ik aan mijn betaling voldoe, maar hun mogen zoiets slechts leveren :cry:

Gesloten